Nazewnictwo (naming) to dziś bardzo trudne zadanie w procesie budowania marki i całej strategii marketingowej. Stworzenie ciekawej, oryginalnej i jedynej nazwy, do której można przyporządkować domenę najlepiej z końcówką .pl na tak zatłoczonym rynku jest możliwe tylko dzięki przemyślanym rozwiązaniom. Najlepiej jak by nazwa była krótka, zapamiętywana i wyróżniająca się od konkurencji. Aby próbować zrobić to samemu rekomendujemy aby rozpocząć proces od zweryfikowania konkurencji - czym my się wyróżniamy na jej tle. Następnie spisz wszystkie pomysły jakie Ci przychodzą do głowy, im więcej tym lepiej - nie tylko związane z samym gabinetem czy specjalizacją ale również słowa się z nim kojarzące. Używaj prostych słów im bardziej skomplikowane tym bardziej są nie zapamiętywane. Korzystaj ze słowników synonimów lub PWN. Spróbuj łączyć słowa, które masz już spisane - może uda się, że powstanie całkiem nowe słowo, które zostanie Twoją nazwą. Na koniec dodamy abyś się nie poddawał gdy będzie to trwało bardzo długo. Odstaw listę na bok - porozmawiaj ze znajomymi i wróć kiedy przyjdzie chęć - na siłę nigdy się nie uda.
Zapytaj eksperta o szczegóły »