Logo firmy: A PLUS Pracownia Reklamy Krzysztof DanielA PLUS Pracownia Reklamy Krzysz...
Naszą specjalnością są najwyższej jakości wydruki wielkoformatowe...
Dodaj boks reklamowy w tym miejscu
Stwórz boks dla swojej firmy i promuj ją w Odi.pl.
Logo firmy: Studio MANIX Paweł RydzewskiStudio MANIX Paweł Rydzewski
Wykonujemy wizytówki, ulotki, katalogi, szyldy, banery, kasetony,...
Logo firmy: Pole PositionPole Position
Firma zajmuje się kompleksową obsługą nowo-powstających firm (two...
Pytanie do ekspertów:

Jak przebiega proces budowania marki?

Aby udzielić odpowiedzi na powyższe pytanie zaloguj się lub zarejestruj w Odi.pl.

Odpowiedzi ekspertów:
Odpowiedź firmy: Imagemed Monika Lewandowska
Jeśli masz ogromną wiedzę oraz silną markę osobistą w swoim zawodowym środowisku, ale nie promujesz się tam, gdzie możesz znaleźć klientów lub pacjentów, to nie osiągniesz sukcesu.

Cztery etapy budowania marki osobistej.
1. Określenie celu
2. Określenie grupy
3. Stworzenie marki osobistej
4. Wprowadzenie i utrzymanie

Rozpoznawalność uzyskasz dzięki celowej obecności i działalności w internecie - zamieszczaj artykuły, posty, filmy, zdjęcia i grafiki w mediach społecznościowych (Facebook, Instagram i inne) oraz na własnej stronie internetowej. Określ co Cię wyróżnia i postaraj się o pozytywne opinie.

Zapytaj eksperta o szczegóły »
Data: 2021.07.12
Oceń odpowiedź:
0/0