Zadane pytanie:

Jak przebiega proces budowania marki?

Odpowiedzi ekspertów:
Odpowiedź firmy: ImageMed
Jeśli masz ogromną wiedzę oraz silną markę osobistą w swoim zawodowym środowisku, ale nie promujesz się tam, gdzie możesz znaleźć klientów lub pacjentów, to nie osiągniesz sukcesu.

Cztery etapy budowania marki osobistej.
1. Określenie celu
2. Określenie grupy
3. Stworzenie marki osobistej
4. Wprowadzenie i utrzymanie

Rozpoznawalność uzyskasz dzięki celowej obecności i działalności w internecie - zamieszczaj artykuły, posty, filmy, zdjęcia i grafiki w mediach społecznościowych (Facebook, Instagram i inne) oraz na własnej stronie internetowej. Określ co Cię wyróżnia i postaraj się o pozytywne opinie.

Zapytaj eksperta o szczegóły »
Data: 2021.07.12
Oceń odpowiedź:
0/0
W ramach naszego serwisu stosujemy pliki cookies. Możesz samodzielnie zarządzać cookies i dokonać zmiany ustawień w swojej przeglądarce.
Więcej informacji znajdziesz na stronie cookies.