Dodaj boks reklamowy w tym miejscu
Stwórz boks dla swojej firmy i promuj ją w Odi.pl.
Logo firmy: Faktor - Kwiaty i Rośliny SztuczneFaktor - Kwiaty i Rośliny Sztuc...
Oferujemy kompozycje, bukiety, stroiki, drzewka, bluszcze, kwiaty...
Logo firmy: Zik Waldemar FraśZik Waldemar Fraś
Oferujemy usługi w zakresie: - instalacji elektrycznych, - inst...
Logo firmy: TNT Systemy Informatyczne Marek MistarzTNT Systemy Informatyczne Marek...
Oferta naszej firmy obejmuje: - projektowanie, tworzenie i utrzy...
Pytanie do ekspertów:

Jakie elementy sklepu internetowej przyczyniają się do wzrostu zaufania klientów?

Aby udzielić odpowiedzi na powyższe pytanie zaloguj się lub zarejestruj w Odi.pl.

Odpowiedzi ekspertów:
Odpowiedź firmy: Paweł Mansfeld
Rzetelne opisy produktów, informacje o podmiocie który jest odpowiedzialny za serwis oraz nowoczesny design to najważniejsze czynniki który mają wpływ na postrzeganie sklepu internetowego na tle konkurencji.

Osobiście uważam, że zbudowanie solidnej społeczności w mediach społecznościowych też da bardzo dobre efekty.

Z takich drobiazgów można jeszcze wymienić certyfikat SSL oraz opinie na portalach powiązanych z daną branżą.

Zapytaj eksperta o szczegóły »
Data: 2017.09.14
Oceń odpowiedź:
10/0
Odpowiedź firmy: Melonet - Paweł Nowacki
Zaufanie - często to jedyny czynnik, który ma wpływ na ostateczną decyzję klienta o zakupie.
Jako sklep internetowy możemy korzystać z:
- Emblematów firm trzecich (systemy płatności, systemy ocen i komentarzy z porównywarek cenowych)
- Nagród i wyróżnień
- Opinii w poszczególnych kartach produktowych
- Jasnych i klarownych informacjach dotyczących danych sklepu (adres, telefon, dane rejestrowe) oraz informacje na temat gwarancji, zwrotów i reklamacji.
- Live Chat z konsultantem w sklepie

Nie można również zapomnieć o podstawach czyli przyjemna, nieodstraszająca szata graficzna sklepu oraz wyczerpujące opisy produktów (bez literówek i błędów!)

Zapytaj eksperta o szczegóły »
Data: 2016.06.10
Oceń odpowiedź:
0/1