Logo firmy: Pole PositionPole Position
Firma zajmuje się kompleksową obsługą nowo-powstających firm (two...
Logo firmy: Studio MANIX Paweł RydzewskiStudio MANIX Paweł Rydzewski
Wykonujemy wizytówki, ulotki, katalogi, szyldy, banery, kasetony,...
Dodaj boks reklamowy w tym miejscu
Stwórz boks dla swojej firmy i promuj ją w Odi.pl.
Logo firmy: A PLUS Pracownia Reklamy Krzysztof DanielA PLUS Pracownia Reklamy Krzysz...
Naszą specjalnością są najwyższej jakości wydruki wielkoformatowe...
Pytanie do ekspertów:

Jakie są zalety i wady styroduru stosowanego w reklamie zewnętrznej?

Aby udzielić odpowiedzi na powyższe pytanie zaloguj się lub zarejestruj w Odi.pl.

Odpowiedzi ekspertów:
Wielką zaletą styroduru jest odporność na warunki atmosferyczne, możliwość malowania farbami akrylowymi oraz lekkość oraz łatwość montażu, ze styroduru można wyciąć właściwie każdy logotyp, a po licowaniu styroduru czyli ścięciu wierzchniej warstwy wygląda od idealnie. Wadą styroduru jest tylko jedno, delikatność i łatwość na uszkodzenia mechaniczne.

Zapytaj eksperta o szczegóły »
Data: 2016.02.22
Oceń odpowiedź:
1/0
STYRODUR W REKLAMIE?
Najważniejsze zalety: niska cena i kilka grubości dających wrażenie od lekkości lub masywności. Można przyjąć, że jest odporny na warunki atmosferyczne, szczególnie pomalowany farbami akrylowymi /elewacyjnymi.
W zakresie wad:
- ze względu na strukturę, łatwo ulega zniszczeniu mechanicznemu, ponieważ jest bardzo delikatny, każde wgniecenie jest mankamentem,
- mały format arkuszy i porowata struktura lica
- wymaga dużego nakładu pracy, co stanowi znaczny koszt wykończenia: klejenie przecięć, szpachlowanie, malowanie / suszenie zwykle 2 lub 3- krotne.
- demontaż w razie potrzeby wiąże się ze zniszczeniem elementów z niego wykonanych.
Alternatywnie polecamy twardsze, lepsze w obróbce i w efekcie wizualnym pcv lub plexi.

Zapytaj eksperta o szczegóły »
Data: 2017.06.07
Oceń odpowiedź:
0/0