Logo firmy: Artem Maciej SuskiArtem Maciej Suski
Wychodząc naprzeciw zwiększającemu się zainteresowaniu rozszerzen...
Logo firmy: Agnes A. Pietrzykowska-Czarna i G. Czarny Sp.J.Agnes A. Pietrzykowska-Czarna i...
Suknie ślubne Agnes - najnowsza kolekcja, dodatki ślubne i akceso...
Logo firmy: SCARLETT  Joanna JerchaSCARLETT Joanna Jercha
Pracownia ślubna ( producent ) oferuje szycie na miarę ( produkcj...
Dodaj boks reklamowy w tym miejscu
Stwórz boks dla swojej firmy i promuj ją w Odi.pl.
Pytanie do ekspertów:

Kiedy haft jest lepszy od nadruków na odzieży reklamowej?

Aby udzielić odpowiedzi na powyższe pytanie zaloguj się lub zarejestruj w Odi.pl.

Odpowiedzi ekspertów:
Haft ma zdecydowanie inną specyfikę niż nadruk. Również ich przeznaczenie jest inne. Można śmiało powiedzieć, że haft jest bardziej trwały. Jest on wykorzystywany w droższych produktach, których jakość koresponduje z jakością wybranej identyfikacji (nadruku lub haftu). Ponieważ haft jest wypukły (wyszywany na tkaninie lub dzianinie) daje to dodatkowe możliwości już na etapie projektowania.

Zapytaj eksperta o szczegóły »
Data: 2016.01.15
Oceń odpowiedź:
1/0
Odpowiedź firmy: Brak firmy.
Najlepszy jest nadruk w postaci żakardu ponieważ jest on zintegrowany z płaszczyzną materiału oraz posiada takie same właściwości technologiczne które zawarte są w całej formie wyrobu.
Data: 2015.04.01
Oceń odpowiedź:
0/0