Na pewno jest to bardzo dobra forma promocji, jednak nie rób tego jeśli:
1. Nie skupiłeś się na ważniejszych kanałach reklamowych: SEO, SEM i Social Media. Jeśli na choć jednym z wymienionych obszarów masz jakieś tyły w stosunku do Twoich konkurentów - to skup się na nich. Pamiętaj to one stanowią największy trzon Twojej działalności!
2. Jeśli nie masz nic ciekawego do zaprezentowania i chcesz stworzyć konto na YouTube, ab wrzucić tam dwa marnie złożone filmy reklamowe. Zastanów się co możesz tworzyć na potrzeby YouTube, aby inni docenili Twoją treść? Niezależnie od Twojej branży, na pewno recenzje produktów czy opisy i wyjaśnienia dotyczące Twojej branży czy świadczonych usług będą cenne dla użytkowników. Suche przekazy reklamowe odpuść sobie, bo nikt ich z własnej woli nie obejrzy. Za to twórz ciekawe poradniki, jak coś zrobić lub co Twój produkt ułatwia i jak potrafi zmienić życie - to jest wartość, której szukają użytkownicy na YouTube (prócz śmiesznych kotków oczywiście).
Zapytaj eksperta o szczegóły »