Zajmujemy się realizacją badań marketingowych w pełnym zakresie przedmiotowym. Dostarczamy naszym Klientom wiedzy o konsumentach, konkurencji, dostawcach i pracownikach.
W zależności od potrzeb i możliwości Klienta oraz celu badania dobieramy najbardziej odpowiednie metody realizacji badań. Do zbierania informacji wykorzystujemy zarówno kanały elektroniczne (ankiety internetowe, wywiady pogłębione z wykorzystaniem komunikatorów, moderowane grupy dyskusyjne na zamkniętym forum) jak i te tradycyjne (wywiady telefoniczne, wywiady osobiste w domach lub miejscach pracy respondentów, ankiety uliczne, grupy fokusowe).
Część analiz wykonujemy wykorzystując dostępne dane (badania desk research).
Syntetos. New Market Research ma na swoim koncie projekty m.in. dla firm z branż: FMCG, budowlanej, energetycznej, farmaceutycznej, motoryzacyjnej i gastronomicznej.
Realizujemy badania dla firm polskich i zagranicznych, dla inwestorów planujących wejście na rynek i przedsiębiorstw pozyskujących środki z funduszy unijnych. Współpracujemy również jako podwykonawcy z firmami konsultingowymi, agencjami marketingowymi i PR jak i samymi agencjami badań rynku.