Logo firmy: Media Connect Jolanta Szymańska i Michał Korpusik s.c.Media Connect Jolanta Szymańska...
full service PR - PR korporacyjny - PR produktu - szkolenia w ...
Dodaj boks reklamowy w tym miejscu
Stwórz boks dla swojej firmy i promuj ją w Odi.pl.
Logo firmy: Altmedia Grzegorz PłachetkoAltmedia Grzegorz Płachetko
- bilownice reklamowe; - teczki ofertowe + wizytówki gratis; - ...
Logo firmy: IC Media Piotr BartkiewiczIC Media Piotr Bartkiewicz
Druk soczewkowy - lenticularny; z wykorzystaniem efektów animacja...
Logo firmy

Syntetos

 (0 opinii) dodaj opinię
  • Liczba odwiedzin: 2714  

Firma w Odi.pl

ponad 17 lat

Miejscowość

Poznań

Rok założenia

Brak danych

Zatrudnionych

Brak danych

Telefon

48 ... pokaż tel.48 696 49

Adres WWW

Brak danych

Wersje językowe opisu firmy:
  • Angielska wersja opisu firmy

Opis firmy Syntetos

Zajmujemy się realizacją badań marketingowych w pełnym zakresie przedmiotowym. Dostarczamy naszym Klientom wiedzy o konsumentach, konkurencji, dostawcach i pracownikach.
W zależności od potrzeb i możliwości Klienta oraz celu badania dobieramy najbardziej odpowiednie metody realizacji badań. Do zbierania informacji wykorzystujemy zarówno kanały elektroniczne (ankiety internetowe, wywiady pogłębione z wykorzystaniem komunikatorów, moderowane grupy dyskusyjne na zamkniętym forum) jak i te tradycyjne (wywiady telefoniczne, wywiady osobiste w domach lub miejscach pracy respondentów, ankiety uliczne, grupy fokusowe).
Część analiz wykonujemy wykorzystując dostępne dane (badania desk research).
Syntetos. New Market Research ma na swoim koncie projekty m.in. dla firm z branż: FMCG, budowlanej, energetycznej, farmaceutycznej, motoryzacyjnej i gastronomicznej.
Realizujemy badania dla firm polskich i zagranicznych, dla inwestorów planujących wejście na rynek i przedsiębiorstw pozyskujących środki z funduszy unijnych. Współpracujemy również jako podwykonawcy z firmami konsultingowymi, agencjami marketingowymi i PR jak i samymi agencjami badań rynku.

Oferta firmy

Przeprowadzamy zarówno badania ilościowe jak i jakościowe w tym:

Analizy branżowe rynku (w tym: analizy struktury rynku, badania wielkości i jakości rynku, badania trendów na rynku, regulacje prawne, główni gracze na rynku, analizy dostawców i odbiorców, kanały dystrybucji, analizy szans i zagrożeń)
Badania satysfakcji klientów
Badania jakości obsługi (Mystery Shopping)
Badania wizerunku marki w Internecie
Badania potrzeb i preferencji konsumentów
Segmentacje klientów
Testy produktów, nazw, opakowań, reklam

Firmy pokrewne w katalogu


Lokalizacja firmy na mapie

Dodaj opinię o firmie


Nieaktualne dane firmy?

Jeżeli masz dostęp do panelu edycji danych, zaloguj się i wprowadź zmiany. W innym wypadku skorzystaj z formularza i zgłoś nieaktualne dane firmy »