Logo firmy: Studio Profilaktyki Społecznej Adam RynkiewiczStudio Profilaktyki Społecznej ...
Przeciwdziałanie alkoholizmowi, narkomanii, przemocy w środowisku...
Dodaj boks reklamowy w tym miejscu
Stwórz boks dla swojej firmy i promuj ją w Odi.pl.
Logo firmy: IT Media s.c. Jacek Chojnowski, Andrzej PerzanowskiIT Media s.c. Jacek Chojnowski,...
Posiadamy wpis do Rejestru Instytucji Szkoleniowych WUP o numerze...
Logo firmy: Cert Partner Sp. z o.o.Cert Partner Sp. z o.o.
Branżowe seminaria i warsztaty Efektywne oznaczanie maszyn i u...

Techniki kreatywnego myślenia i tworzenia innowacyjnych rozwiązań

Id usługi: 16817 Data dodania: 18.04.2017
Techniki kreatywnego myślenia i tworzenia innowacyjnych rozwiązańCelem szkolenia jest rozwijanie kreatywności w zespole. Poruszane zagadnienia będą dotyczyły technik kreatywnego myślenia i rozwiązywania problemów.
Może i w śpiewaniu tak jest, że każdy może, jeden lepiej, drugi trochę gorzej. Tymczasem w profesjonalnym, skutecznym budowaniu i kreowaniu wizerunku oraz sztuce wystąpień publicznych nic nie może się dziać „trochę lepiej lub trochę gorzej”.
Każdy gest, słowo, grymas twarzy, kolor koszuli, ba…nawet cisza - wszystko musi być zaplanowane, właściwie, mądrze ulokowane w odpowiednim kontekście osoby, czasu i miejsca. Tym bardziej, ze „jak cię widzą tak cię piszą” oraz „nigdy nie masz drugiej szansy dobrze wypaść za pierwszym razem”.

Korzyści dla uczestników
Niewątpliwą korzyścią wyniesioną ze szkolenia będzie szeroka znajomość procesów odpowiedzialnych za myślenie i jego płodność. Poznanie hamulców ograniczających produkcję pomysłów nie tylko do tworzenia rzeczy nowych, ale także poznanie narzędzi do konstruktywnej oceny, analizy i wyboru istniejących rozwiązań.

Szkolenia polecamy dla
Kadry kierowniczej, pracowników działów handlowych, działów kreatywnych agencji reklamowych, pracowników marketingu, produkcji, specjalistów i wszystkich, którzy pragną zwiększyć efektywność swojego kreatywnego sposobu myślenia.

Metody pracy, które zastosujemy podczas szkolenia
• Interaktywne warsztaty poprzez dyskusje i inne techniki aktywizujące do nauki
• Inspirujące przykłady i historie nawiązujące do branż, z których są uczestnicy
• Praca indywidualna i zespołowa oraz burza mózgów
• Wykorzystanie prezentacji multimedialnych oraz innych dostępnych narzędzi

Program szkolenia
1. Kreatywność jako proces grupowy. Znaczenie sposobów komunikowania się podczas pracy grupy kreatywnej
 dlaczego warto słuchać i dlaczego jest to takie trudne
 bariery komunikacyjne w kreatywności
2. Co to jest proces looping’u i w jaki sposób porządkuje on pracę grupy kreatywnej?
 poszczególne etapy procesu (problem, rozgrzewka, parafraza, oczyszczanie, krzyżowanie)
 dwie antagonistyczne fazy procesu: dynamika rozbieżności i zbieżności
 marzyciel, krytyk, realizator – podstawowe typy w grupie kreatywnej
 jak formułować problem?
 hamulce w kreatywności
 postawy kreatywne i ich znaczenie podczas szukania rozwiązań
3. Burza mózgów - jedna z najpopularniejszych technik kreatywnych
 żelazne zasady przeprowadzania burzy – dobór uczestników, czas, rozdzielność faz
 podział na role grupowe na podstawie autotestu ról zespołowych wg M.Belbina. Jak wykorzystać w zespole liderów, perfekcjonistów organizatorów sędziów, siewców?
 sesja poświęcona rozwiązywaniu konkretnego zadania, grupę kreatywną prowadzi Uczestnik szkolenia z zastosowaniem poznanych metod i zasad
4. Cykl PDCA - zasady wdrażania pomysłu do realizacji. Plan, działanie, sprawdzenie, akcja i komunikowanie o zmianach. Jak z pomysłu na rozwiązanie uczynić standard?
5. Metoda analizy, eliminacji i założeń - zasady pracy w przypadku szukania i znalezienia jedynego prawidłowego rozwiązania
 jak na podstawie danych podjąć decyzję „tak” lub „nie”, kiedy nie zamykać problemu, aby droga do znalezienia rozwiązania była jak najkrótsza i jak najprostsza
 sesja w czasie rzeczywistym
6. Inne metody i techniki kreatywne
 TONI
 „fałszywy krok” wybór problemu istniejącego w danej grupie i rozwiązanie go według proponowanej metody. Pomysły na zagadnienie do pracy tworzą uczestnicy szkolenia
 „trzy życzenia”
7. Zasady efektywnej pracy grupy kreatywnej. Jak nie bić piany?
 dynamika grupy
 zasady doboru uczestników grupy
 czasookresy i ich znaczenie

Szkolenie prowadzi:
Aleksandra Chrapko
Doświadczony specjalista HR, ekspert w dziedzinie zarządzania ludźmi i umiejętności "miękkich", konsultant stanowisk kierowniczych wielu firm i instytucji. Pasjonat, w "lekki" sposób mówiący o nie zawsze "lekkich" sprawach.

W ramach szkolenia otwartego gwarantujemy Państwu:

• Miłą i fachową obsługę
• Profesjonalizm trenera
• Ciekawe materiały szkoleniowe
• Dyplomy ukończenia szkolenia
• Wsparcie poszkoleniowe Trenera (do miesiąca po zakończonym szkoleniu)
• Możliwość uzyskania pomocy od Trenerów poprzez profesjonalne forum szkoleniowe, stworzone specjalnie na tego
rodzaju potrzeby.
• Możliwość wpływu na zakres i przebieg szkolenia akceptowalny przez wszystkich jego uczestników
(niektóre firmy twierdzą, że tylko one tak robią ale to nieprawda ... my działamy tak od samego początku).

Oferujemy również możliwość wymiany spostrzeżeń i wniosków z innymi uczestnikami szkolenia:

Oraz:
• Smaczne obiady i przerwy kawowe
• Pomoc w rezerwacji miejsc noclegowych na preferencyjnych warunkach (nocleg nie jest wliczony w cenę szkolenia).
Hotel, w którym odbywa się szkolenie, znajduje się w ścisłym centrum. Możemy zaproponować również inne hotele na nocleg
• Pomoc Opiekuna szkolenia przez cały czas pobytu - doradzamy, jak miło i efektywnie spędzić czas po szkoleniu
• Grupy do 10 osób, dające gwarancję przećwiczenia wszelkich elementów szkolenia oraz warunki sprzyjające łatwej wymianie informacji, konsultacji i integracji

Zadaj firmie pytanie o usługę:

Liczba odwiedzin wpisu: 126
  • Poleć usługę na:  
     
     
Opinie o firmie:
 dodaj opinię

Usługa firmy:

Avenhansen Sp. z o.o.
Komentarze:
Jeszcze nikt nie zamieścił komentarza do usługi.
Twój będzie pierwszy. Zapraszamy.