Produkty/usługi firmy: Avenhansen Sp z o. o.

Wyświetlone produkty/usługi: 1 - 10 z 96
Prawo budowlane po nowelizacji w 2017 r.
Szkolenie przeznaczone jest dla osób, które zajmują się - projektowaniem, nadzorem nad realizacją inwestycji budowlanych a w szczególności; projektantów, przedstawicieli inwestorów, inspektorów nadzor...
Ochrona danych osobowych w praktyce oraz Administrator Bezpieczeństwa Informacji po zmianach
Podczas szkolenia przedstawione zostaną zagadnienia związane z zupełnie nową rolą Administratora Bezpieczeństwa Informacji, a także obowiązkami i zadaniami wynikającymi ze znowelizowanych przepisów. U...
Praktyczny kurs udzielania zamówień publicznych po nowelizacji ustawy. Postępowanie o udzielenie zam
Cel szkolenia: Omówienie kluczowych punktów ścieżki postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w kontekście zmian w systemie zamówień publicznych. Ze względu na skalę zmian oraz ich istotność w...
Zarządzanie projektami B+R
Skuteczne zarządzanie projektami B+R, stanowi najlepszy sprawdzian efektywności wykorzystania zasobów i osiągania zakładanych celów na konkurencyjnym obszarze biznesu, nowoczesnej administracji czy ...
Skuteczna komunikacja interpersonalna z elementami pracy w zespole
Praca z klientami wymaga szczególnego podejścia - nie tylko nastawienia na rozwiązywanie problemów, ale też umiejętności radzenia sobie z trudnymi emocjami. Klient oczekuje od nas, że będziemy szybko ...
Zarządzanie czasem z elementami asertywności
Zapraszamy na naszą stronę internetową: Zarządzanie czasem z elementami asertywności » Celem szkolenia jest zapoznanie uczestników z organizowaniem pracy własnej i innych. Poruszane zagadnienia...
Od NIE do TAK w procesie sprzedaży
Szkolenie skierowane jest dla pracowników których zadaniem jest efektywna sprzedaż. GŁÓWNY CEL SZKOLENIA Wzmocnienie stałej efektywności sprzedażowej uczestników warsztatu ze szczególnym uwzglę...
Wystąpienia publiczne w biznesie czyli dlaczego mówienie może uratować Ci życie?
Oto cała prawda na temat niełatwej sztuki prezentacji; obecny świat biznesu chce żebyś go przekonał i nie daje Ci żadnej taryfy ulgowej, bowiem chętnych do zdobycia tego na czym im zależy jest bardzo ...
Profesjonalne podejście do klienta z uwzględnieniem obsługi trudnego klienta
Praca z klientami wymaga szczególnego podejścia - nie tylko nastawienia na rozwiązywanie problemów, ale też umiejętności radzenia sobie z trudnymi emocjami. Klient oczekuje od nas, że będziemy szybko ...
Kaizen i normowanie czasu produkcji
Szkolenie w sposób warsztatowy pokaże uczestnikom w jaki sposób wdrażać odpowiednie narzędzia Kaizen w swoim środowisku zawodowym oraz jak standaryzować i normować czas realizacji operacji w procesie ...
W ramach naszego serwisu stosujemy pliki cookies. Możesz samodzielnie zarządzać cookies i dokonać zmiany ustawień w swojej przeglądarce.
Więcej informacji znajdziesz na stronie cookies.