Logo firmy: Lean Six Sigma SolutionsLean Six Sigma Solutions
Profesjonalne usługi szkoleniowe i doradztwo w zakresie zarządzan...
Logo firmy: IT Media s.c. Jacek Chojnowski, Andrzej PerzanowskiIT Media s.c. Jacek Chojnowski,...
Posiadamy wpis do Rejestru Instytucji Szkoleniowych WUP o numerze...
Logo firmy: Firma Szkoleniowa MG-Edu Małgorzata GajdaFirma Szkoleniowa MG-Edu Małgor...
Kursy e-learningowe 1. Kadry i płace 2. Prowadzenie sekretariat...
Dodaj boks reklamowy w tym miejscu
Stwórz boks dla swojej firmy i promuj ją w Odi.pl.

Szukasz inwestora? Wejdź na BiznesOferty.pl         Szukasz wspólnika? Wejdź na BiznesOferty.pl         Chcesz sprzedać nieruchomość komercyjną? Wejdź na BiznesOferty.pl         Chcesz sprzedać maszyny? Wejdź na BiznesOferty.pl         Aby sprzedawać hurtowo towary? Wejdź na BiznesOferty.pl         Szukasz dystrybutora? Wejdź na BiznesOferty.pl         Szukasz kontaktów w biznesie? Wejdź na BiznesOferty.pl         Chcesz sprzedać firmę? Wejdź na BiznesOferty.pl        

Od NIE do TAK w procesie sprzedaży

Id usługi: 17280 Data dodania: 05.07.2017
Od NIE do TAK w procesie sprzedażySzkolenie skierowane jest dla pracowników których zadaniem jest efektywna sprzedaż.

GŁÓWNY CEL SZKOLENIA
Wzmocnienie stałej efektywności sprzedażowej uczestników warsztatu ze szczególnym uwzględnieniem umiejętności radzenia sobie z uprzedzeniem, obawą, czy obiekcją Klienta na różnych etapach procesu sprzedaży.

Korzyści dla uczestników Warsztatu:
• Dowiesz się jak wykorzystać wiedzę psychologiczną aby sprzedawać skutecznie nawet trudnym Klientom.
• Omówimy na konkretnych przykładach, jak możemy postąpić jeżeli przed spotkaniem domyślamy się, że Klient jest uprzedzony do nas , naszej oferty lub firmy.
• Poznamy szereg sposobów reagowania w przypadku gier debiutowych Klientów, czyli ,, kłód” które rzucają nam pod nogi na początku spotkania w stylu: ,,Proszę przedstawić ofertę ale uprzedzam, że nie jestem zainteresowany’’.
• Stworzymy listę rzeczywistych obiekcji i wypracujemy sposoby reakcji na nie.

W efekcie szkolenia otrzymasz:
1. Zestawienie z propozycjami reakcji na najczęstsze projekcje Klientów
2. Listę skutecznych reakcji na gry debiutowe Klientów
3. Ściągę z przykładowymi reakcjami na wybrane obiekcje Klientów
4. Informację o sobie pod kątem mocnych stron sprzedażowych i obszarów do rozwoju.
5. Analizę typów Klientów wraz ze wskazówkami jakie narzędzia komunikacji sprzedażowej sprzyjają pozytywnej decyzji a jakie nasze, często nieświadome zachowania prowadzą wprost do odmowy ze strony Klienta.


PROGRAM SZKOLENIA:

1. Dostałem informacje jak będziemy pracować i czego będzie dotyczyć szkolenie
• Cele i program szkolenia
• Forma prowadzenia i zasady współpracy na szkoleniu
• Oczekiwania uczestników związane ze szkoleniem.

2. Analiza moich mocnych stron jako sprzedawcy
• Osobowościowy test autoanalizy
• ,,Przekonaj mnie’’ – gra sprzedażowa
• Indywidualna informacja zwrotna
• Mocne strony – obszary na których Uczestnik warsztatu może budować
• Pięty achillesowe - obszary do niwelowania negatywnego wpływu lub do dalszego rozwoju

3. Zapobiegam odmowie i uzyskuję zgodę Klienta przez dostosowanie się do jego osobowości
• Narzędziowa osobowość Klienta i Sprzedawcy
• Na co zwracać uwagę żeby rozpoznać osobowość Klienta?
• Podczas spotkania bezpośredniego
• Podczas rozmowy telefonicznej
• Narzędzia wywierania wpływu na Klientów o poszczególnych osobowościach w procesie:
• Zjednywania sobie Klienta podczas pierwszego kontaktu
• Przekonywania
• Argumentowania
• Zapobiegania konfliktom
• Zapobiegania odmowie
• Reagowania na Konflikt
• Motywowania do zakupu
• Zamykania sprzedaży

4. ,,Ten sprzedawca będzie mnie namawiał do czegoś czego nie chcę’’
• Negatywne projekcje Klientów (niewypowiedziane opinie i przekonania Klientów tuż przed naszym kontaktem z Nimi)
• Wyrażenie intencji jako metoda niwelowania negatywnego wpływu projekcji Klientów na temat: nas, jakości naszej oferty czy firmy.
• Metody reakcji na rzeczywiste projekcje naszych Klientów.
• Scenki warsztatowe

5. ,,Proszę przedstawić inną ofertę, ale uprzedzam, że nie będę nią zainteresowany.’’
• Gra debiutowa Klienta - blokująca lub utrudniająca efektywną komunikacje sprzedażową wypowiedź Klienta na początku kontaktu.
• Lista rzeczywistych gier debiutowych Klientów.
• Efektywne metody reakcji na poszczególne gry debiutowe Klientów.
• Scenki warsztatowe

6. Jakie ma powody Klient żeby kupić?
• Proszę powiedzieć…? – pytania pierwszym filarem sprzedaży
• Zasady uzyskiwania informacji i zapobiegania odmowie
• Analiza potrzeb i oczekiwań klienta – Lista pytań

7. ,,To jest dokładnie to, czego oczekuję’’
• Zasady zapobiegania obiekcjom Klienta
• Model: Cecha – Zaleta – Korzyść – Dowód
• Kody językowe -Tworzenie przekonującej argumentacji
• Niwelowanie dysonansu po-zakupowego

8. ,,To jest za drogie’’
• Podłoże obiekcji Klientów
• Obiekcja Klienta, jako nasze wsparcie w procesie sprzedaży
• Lista rzeczywistych obiekcji i metody postępowania z nimi
• Scenki warsztatowe

9. Cholera jasna…!
• Jak rozmawiać ze zdenerwowanym czy agresywnym Klientem?
• Zasady rozmowy z reklamacyjnym Klientem
• Gry i manipulacje Klientów
• Asertywne budowanie relacji w sprzedaży z ,,trudnym’’ Klientem

10. Podsumowanie szkolenia
• Syntetyczne podsumowanie treści szkolenia
• Wskazówki dotyczące implementacji nabytych umiejętności w praktyce
• Ewaluacja szkolenia


METODY SZKOLENIOWE
Zajęcia odbywają się w formie warsztatu, w którym uczestnicy zdobywają niezbędną wiedzę w danej dziedzinie oraz umiejętności praktyczne potrzebne do zastosowania w Ich codziennej pracy. Pracuję metodami, które dają możliwość opanowania nowych umiejętności, zachowań i nawyków w łatwy i skuteczny sposób, w atmosferze akceptacji, wyzwalającej ciekawość i poczucie komfortu. Szkolenie jest zorientowane na osiąganie pożądanych rezultatów, wprowadzając zmiany z poszanowaniem odrębności i wartości świata drugiej osoby. Kładę nacisk na myślenie kreatywne i metody integrowania wiedzy z doświadczeniem. Wykorzystuję doświadczenie i umiejętności uczestników wynikające z Ich obecnej i wcześniejszej pracy zawodowej.
Podczas pracy warsztatowej pracuję na przykładach uwzględniających aktualne realia uczestników szkolenia.
Wśród wielu form aktywności, na szkoleniu możemy wyróżnić: wprowadzenia i podsumowania; moderowane dyskusje; ćwiczenia pojedyncze i w grupach; studia przypadków; dzielenie się najlepszymi praktykami, scenki i grę szkoleniową.

Szkolenie prowadzi:
Maciej Leszczyński
Autor, konsultant i trener przy realizacji kompleksowych programów szkoleniowych dla kluczowych Klientów.


W ramach szkolenia otwartego gwarantujemy Państwu:

• Miłą i fachową obsługę
• Profesjonalizm trenera
• Ciekawe materiały szkoleniowe
• Dyplomy ukończenia szkolenia
• Wsparcie poszkoleniowe Trenera (do miesiąca po zakończonym szkoleniu)
• Możliwość uzyskania pomocy od Trenerów poprzez profesjonalne forum szkoleniowe, stworzone specjalnie na tego
rodzaju potrzeby.
• Możliwość wpływu na zakres i przebieg szkolenia akceptowalny przez wszystkich jego uczestników
(niektóre firmy twierdzą, że tylko one tak robią ale to nieprawda ... my działamy tak od samego początku).

Oferujemy również możliwość wymiany spostrzeżeń i wniosków z innymi uczestnikami szkolenia:

Zadaj firmie pytanie o usługę:

Liczba odwiedzin wpisu: 248
  • Poleć usługę na:  
     
     
Opinie o firmie:
 dodaj opinię

Usługa firmy:

Avenhansen Sp. z o.o.
Komentarze:
Jeszcze nikt nie zamieścił komentarza do usługi.
Twój będzie pierwszy. Zapraszamy.