MENEDŻER COACHEM czyli wykorzystanie metod coachingowych w efektywnym zarządzaniu

Id usługi: 17610 Data dodania: 18.10.2017
MENEDŻER COACHEM czyli wykorzystanie metod coachingowych w efektywnym zarządzaniu„Jeśli chcesz dokonać czego wielkiego i dodatku w dobrym towarzystwie – zacznij rozwijać swoich pracowników stosując coaching.”
Jest to obecnie najbardziej popularny i najbardziej skuteczny sposób zarzadzania, motywowania i rozwijania potencjału pracowników.
Coaching dotyczy ROZWOJU i wkraczania ponad poziom, na jakim się obecnie znajdujemy. Rozwój ma podstawowe znaczenie dla przeżycia zarówno jednostki, jak i organizacji i jest tym dla biznesu, czym dla biologii ewolucja.
Rozwój polega na zdobywaniu wiedzy, umiejętności, zachowań albo modyfikowaniu tych, którymi się dysponuje. Coaching to więc jedno z narzędzi, które można wykorzystać, aby pomóc pracownikom się rozwijać.

• Co wspólnego z coachingiem ma wielki grecki filozof Sokrates?
• Czy ewolucja = coaching?
• Czy coaching jest na pewno dobrym pomysłem, aby go stosować w zarządzaniu pracownikami?
• Czym różni się life coaching od coachingu menedżerskiego?
• Co jest „sercem” coachingu menedżerskiego?
• Jak umiejętnie przeprowadzić efektywną rozmowę coachingową z pracownikiem?

Na te i inne pytania otrzymacie Państwo odpowiedź przyjmując zaproszenie na szkolenie:

MENEDŻER COACHEM
czyli wykorzystanie metod coachingowych w efektywnym zarządzaniu
( w ramach AKADEMII LIDERA MODUŁ III)

CELE SZKOLENIA:
Oto niektóre z umiejętności, które uczestnicy szkolenia nabędą po jego zakończeniu:
• poznają założenia coachingowego stylu zarządzania i jego wpływu na motywowanie i rozwój pracowników
• odkryją różnice między tradycyjnym sposobem zarządzania, a zarządzaniem w dobie 21. wieku, jaki stanowi coaching
• nauczą się efektywnie stosować metody coachingowe w codziennym zarządzaniu pracownikami, co pozwoli na ich lepszy rozwój
• poznają elementy skutecznych rozmów rozwojowych (coachingowych) ze swoimi pracownikami
• nauczą się, jak pomagać pracownikom w samodzielnym rozwiązywaniu problemów
• nauczą się stosować techniki coachingowe w różnych aspektach relacji zawodowych

METODY SZKOLENIA:
Zajęcia prowadzone są metodą warsztatową opartą na aktywacji uczestników szkolenia poprzez:
• pracę w zespołach
• gry symulacyjne/ ćwiczenia praktyczne – oparte na rzeczywistych przykładach
• dyskusje na forum grupy, case study
• testy/ ankiety
• wykład z prezentacją multimedialną (20%)

PROGRAM SZKOLENIA

I. CO TO JEST COACHING
1. Definicja, rola i historia coachingu w zarządzaniu
2. Coaching, trening, doradztwo – różnice i podobieństwa
3. Podstawowe rodzaje i modele coachingu
4. Czym coaching w zarządzaniu nie jest i nie powinien być

II. KIEDY I JAK STOSOWAĆ COACHING
1. Czy coachingowy styl zarządzania jest dobry na wszystko – kiedy stosować coaching, a kiedy inne metody rozwojowe
2. Coaching w biznesie
3. Zalety stosowania coachingowego stylu zarządzania – czyli nauka zmiany perspektywy

III. PRZEŁOŻONY – COACH – CZYLI KTO?
1. Rola i podstawowe zadania menedżera – coacha
2. Samoocena coacha – jaki styl zarządzania mnie charakteryzuje
3. Cechy, umiejętności i postawa coacha:
• zaakceptowanie zmian
• umiejętność budowania relacji z pracownikami
• aktywne słuchanie
• docenianie/ pochwała
• szacunek
• udzielanie motywującej krytycznej informacji zwrotnej

IV. PROCES COACHINGOWY – ETAPY ROZMOWY COACHINGOWEJ Z PRACOWNIKIEM
1. Zawieranie kontraktu
2. Określenie potrzeb i celów
3. Cechy dobrego celu

V. MOCNE PYTANIA COACHINGOWE
1. Zadawanie pytań w coachingu – dobre pytania coachingowe
2. Moc zadawania pytań otwartych
• pytam, aby się dowiedzieć
• pytam, aby rozwijać
• pytam, aby skłaniać do samodzielnego myślenia

VI. TECHNIKI I NARZĘDZIA W COACHINGU ZARZĄDCZYM. MINI SESJE COACHINGOWE Z UDZIAŁEM UCZESTNIKÓW

VII. PODSUMOWANIE SZKOLENIA
1. Wnioski na poziomie indywidualnym i grupowym
2. Indywidualny plan działań


Szkolenie prowadzi:
Agnieszka Olejnik
Trener, Doradca Merytoryczny ds. Komunikacji i Wystąpień Publicznych Dyplomowany trener biznesu i coach, doświadczony menedżer i ekspert w dziedzinie Zarządzania Zasobami Ludzkimi i Rozwoju.


W ramach szkolenia otwartego gwarantujemy Państwu:

• Miłą i fachową obsługę
• Profesjonalizm trenera
• Ciekawe materiały szkoleniowe
• Dyplomy ukończenia szkolenia
• Wsparcie poszkoleniowe Trenera (do miesiąca po zakończonym szkoleniu)
• Możliwość uzyskania pomocy od Trenerów poprzez profesjonalne forum szkoleniowe, stworzone specjalnie na tego
rodzaju potrzeby.
• Możliwość wpływu na zakres i przebieg szkolenia akceptowalny przez wszystkich jego uczestników
(niektóre firmy twierdzą, że tylko one tak robią ale to nieprawda ... my działamy tak od samego początku).
Ocena usługi: 0/5 (0 głos/ów)

Zadaj firmie pytanie o usługę:

Wyślij pytanie do firmy
zamknij X

Osoba kontaktowa*:
Twój e-mail*:
Telefon:
Treść pytania*:
Treść z obrazka*:
Liczba odwiedzin wpisu: 69
  • Poleć usługę na: Udostępnij usługę na Facebooku   Udostępnij usługę na Twitterze   Udostępnij usługę na Google+   Udostępnij firmę na Wykopie

Produkty/usługi firmy:

Avenhansen Sp z o. o.
Dodaj komentarz
Komentarze:
Jeszcze nikt nie zamieścił komentarza do usługi.
W ramach naszego serwisu stosujemy pliki cookies. Możesz samodzielnie zarządzać cookies i dokonać zmiany ustawień w swojej przeglądarce.
Więcej informacji znajdziesz na stronie cookies.