KSZTAŁTOWANIE CEN to książka, która traktuje o trudnej sztuce ustalania cen na oferowane produkty - towary i usługi. Właściwe kształtowanie cen jest niezmiernie ważnym, choć często pomijanym i niedocenianym czynnikiem wpływającym na zwiększenie wielkości i opłacalności sprzedaży.
Nie istnieje chyba żaden inny zabieg, który miałby tak duży wpływ na wynik przedsiębiorstwa, a kosztował tak niewiele - przecież ustalenie albo zmiana ceny w praktyce nic nie kosztuje. A korzyści, jakie wiążą się z wyznaczeniem odpowiedniej ceny na produkt, są nie do przecenienia. Książka ta pomoże Ci obliczyć właściwą cenę i wybrać odpowiednią strategię cenową dla Twoich produktów.
Przeczytaj fragment wybranego rozdziału książki (Pobierz Adobe Reader)
Wybrane zagadnienia
* Cena w oparciu o koszty
* Cena w oparciu o konkurencję
* Cena w oparciu o postrzeganie wartości produktu przez klienta
* Cena w oparciu o badania
* Rachunek kosztów docelowych
* Wrażliwość cenowa
* Bonusy i rabaty
* Targowanie i negocjacje
* Czynniki psychologiczne w kształtowaniu cen
* Podwyższenie i obniżenie ceny
* Informacja o cenie
* Strategie cenowe
* Strategia "zbierania śmietanki"
* Cena penetracyjna
* Cena rabunkowa
* Różnicowanie cen
* Przepisy prawne