Dodaj boks reklamowy w tym miejscu
Stwórz boks dla swojej firmy i promuj ją w Odi.pl.
Logo firmy: Eurodoradca Sp. z o. o.Eurodoradca Sp. z o. o.
Kompleksowe usługi obejmujące cały proces aplikacyjny. - sporz...
Logo firmy: Stempel Service Bogdan DębowskiStempel Service Bogdan Dębowski
- wizytówki, - pieczątki, - nadruki, - stemple, - grawero...
Logo firmy: P.H.U. Posters Małgorzata WojciechowskaP.H.U. Posters Małgorzata Wojci...
Oferujemy wykonanie nadruków reklamowych przy zastosowaniu najnow...

Profesjonalna obsługa Klienta i rozwój umiejętności sprzedażowych

Id produktu/usługi: 9357 Data dodania: 25.06.2013
Profesjonalna obsługa Klienta i rozwój umiejętności sprzedażowychSzkolenie już 30.07 2013 !

Szkolenie przeznaczone jest dla wszystkich osób, które w swojej pracy odpowiadają za kontakt z Klientem.
W czasie warsztatu zostaną przedstawione standardy obsługi Klienta, style komunikacji z Klientem i sposoby na radzenie sobie w trudnych i niestandardowych sytuacjach. Omówione zostaną różne aspekty obsługi Klienta - kontaktu bezpośredniego, mailowego oraz telefonicznego. Uczestnicy nabędą umiejętności prowadzenia kolejnych etapów sprzedaży, a w tym m.in. badania potrzeb i oczekiwań Klienta, prezentacji produktu oraz finalizacji sprzedaży. Efektem szkolenia będzie nie tylko podniesienie wyników sprzedażowych, ale także nabycie umiejętności profesjonalnej obsługi, która da możliwość budowania długotrwałych relacji z Klientem.

Program szkolenia

1. Budowanie relacji z Klientem
 Budowanie relacji między sprzedawcą a Klientem,
 Autoprezentacja – jak pozyskać zaufanie, sympatię i wiarygodność.
2. Jak prowadzić rozmowę sprzedażową?
 Wielka piątka komunikacji: aktywne słuchanie, pytania otwarte, parafraza, klaryfikacja, odzwierciedlanie,
 Etapy rozmowy sprzedażowej – jak badać potrzeby, przedstawiać towar i finalizować sprzedaż,
 Prezentacja produktu językiem korzyści (model C-Z-K),
 Zasady wywierania wpływu i sztuka perswazji w sprzedaży.
3. Różnorodność form kontaktu sprzedażowego
 Sprzedaż telefoniczna i jej specyfika,
 Etykieta kontaktu mailowego,
 Jak stworzyć skuteczną ofertę sprzedażową?
4. Trudne sytuacje handlowe
 Jak mówić o cenie?
 Reklamacja, agresja, niezadowolenie albo brak zainteresowania- techniki pokonywania obiekcji,
 Asertywność w kontakcie z Klientem – jak mówić nie i bronić przyjętych standardów.

Czas trwania szkolenia: 6 godzin, 9:00 - 15:00
Cena: 360 zł; rabat: 300 zł dla uczestników, którzy dokonają wpłaty na 10 dni przed szkoleniem
Zapewniamy:
- certyfikaty uczestnictwa
- materiały szkoleniowe
- przerwy kawowe
Terminy szkoleń: Najbliższe terminy szkolenia znajdują się w kalendarzu wydarzeń na stronie www.
Miejsce szkolenia: Gdynia Wielki Kack (przy obwodnicy), ul. Lipowa 16b/6
Forma zgłoszenia: Na podstawie wypełnionego formularza - do pobrania na stronie www.

Zadaj firmie pytanie o produkt/usługę:

Liczba odwiedzin wpisu: 661
  • Poleć produkt na:  
     
     
Opinie o firmie:
 dodaj opinię

Produkt/usługa firmy:

Personia Marta Woźny-Tomczak
Komentarze:
Jeszcze nikt nie zamieścił komentarza do produktu/usługi.
Twój będzie pierwszy. Zapraszamy.