Logo firmy: Oficyna Wydawnicza ABA Sp. z o.o.Oficyna Wydawnicza ABA Sp. z o....
Książki z dziedziny medycyny niekonwencjonalnej, poradniki medycz...
Dodaj boks reklamowy w tym miejscu
Stwórz boks dla swojej firmy i promuj ją w Odi.pl.
Logo firmy: Lidex Sp. z o.o.Lidex Sp. z o.o.
Tłumaczenia pisemne, tłumaczenia ustne, tłumaczenia symultaniczne...
Logo firmy: Trans-ADR Sylwia MaliszewskaTrans-ADR Sylwia Maliszewska
ADR: doradztwo adr, sprawozdania roczne, raporty powypadkowe, pla...

Aby sprzedawać hurtowo towary? Wejdź na BiznesOferty.pl         Szukasz kontaktów w biznesie? Wejdź na BiznesOferty.pl         Chcesz sprzedać firmę? Wejdź na BiznesOferty.pl         Szukasz dystrybutora? Wejdź na BiznesOferty.pl         Chcesz sprzedać nieruchomość komercyjną? Wejdź na BiznesOferty.pl         Chcesz sprzedać maszyny? Wejdź na BiznesOferty.pl         Szukasz wspólnika? Wejdź na BiznesOferty.pl         Szukasz inwestora? Wejdź na BiznesOferty.pl        

Profesjonalna obsługa Klienta i rozwój umiejętności sprzedażowych

Id produktu/usługi: 9357 Data dodania: 25.06.2013
Profesjonalna obsługa Klienta i rozwój umiejętności sprzedażowychSzkolenie już 30.07 2013 !

Szkolenie przeznaczone jest dla wszystkich osób, które w swojej pracy odpowiadają za kontakt z Klientem.
W czasie warsztatu zostaną przedstawione standardy obsługi Klienta, style komunikacji z Klientem i sposoby na radzenie sobie w trudnych i niestandardowych sytuacjach. Omówione zostaną różne aspekty obsługi Klienta - kontaktu bezpośredniego, mailowego oraz telefonicznego. Uczestnicy nabędą umiejętności prowadzenia kolejnych etapów sprzedaży, a w tym m.in. badania potrzeb i oczekiwań Klienta, prezentacji produktu oraz finalizacji sprzedaży. Efektem szkolenia będzie nie tylko podniesienie wyników sprzedażowych, ale także nabycie umiejętności profesjonalnej obsługi, która da możliwość budowania długotrwałych relacji z Klientem.

Program szkolenia

1. Budowanie relacji z Klientem
 Budowanie relacji między sprzedawcą a Klientem,
 Autoprezentacja – jak pozyskać zaufanie, sympatię i wiarygodność.
2. Jak prowadzić rozmowę sprzedażową?
 Wielka piątka komunikacji: aktywne słuchanie, pytania otwarte, parafraza, klaryfikacja, odzwierciedlanie,
 Etapy rozmowy sprzedażowej – jak badać potrzeby, przedstawiać towar i finalizować sprzedaż,
 Prezentacja produktu językiem korzyści (model C-Z-K),
 Zasady wywierania wpływu i sztuka perswazji w sprzedaży.
3. Różnorodność form kontaktu sprzedażowego
 Sprzedaż telefoniczna i jej specyfika,
 Etykieta kontaktu mailowego,
 Jak stworzyć skuteczną ofertę sprzedażową?
4. Trudne sytuacje handlowe
 Jak mówić o cenie?
 Reklamacja, agresja, niezadowolenie albo brak zainteresowania- techniki pokonywania obiekcji,
 Asertywność w kontakcie z Klientem – jak mówić nie i bronić przyjętych standardów.

Czas trwania szkolenia: 6 godzin, 9:00 - 15:00
Cena: 360 zł; rabat: 300 zł dla uczestników, którzy dokonają wpłaty na 10 dni przed szkoleniem
Zapewniamy:
- certyfikaty uczestnictwa
- materiały szkoleniowe
- przerwy kawowe
Terminy szkoleń: Najbliższe terminy szkolenia znajdują się w kalendarzu wydarzeń na stronie www.
Miejsce szkolenia: Gdynia Wielki Kack (przy obwodnicy), ul. Lipowa 16b/6
Forma zgłoszenia: Na podstawie wypełnionego formularza - do pobrania na stronie www.

Zadaj firmie pytanie o produkt/usługę:

Liczba odwiedzin wpisu: 672
  • Poleć produkt na:  
     
     
Opinie o firmie:
 dodaj opinię

Produkt/usługa firmy:

Personia Marta Woźny-Tomczak
Komentarze:
Jeszcze nikt nie zamieścił komentarza do produktu/usługi.
Twój będzie pierwszy. Zapraszamy.