Logo firmy: Lauren Peso Polska S.A.Lauren Peso Polska S.A.
Szkolenia: - Skuteczne zarządzanie czasem - Umiejętność wywiera...
Logo firmy: Ekologus sp. z o.o.Ekologus sp. z o.o.
Ekologus sp. z o.o. to lider w dziedzinie ochrony środowiska. O...
Dodaj boks reklamowy w tym miejscu
Stwórz boks dla swojej firmy i promuj ją w Odi.pl.
Logo firmy: SILL Company Coaching & Consulting Łukasz LisSILL Company Coaching & Consult...
- doradztwo, - realizacja szkoleń (bhp, ppoż. I pomoc, wszelkie ...

Negocjacje z sieciami - szkolenie

Id usługi: 16373 Data dodania: 14.02.2017
Dominująca pozycja sieci handlowych jest prawie zawsze wykorzystywana przez kupców w procesie negocjacji. Działy handlowe małych, średnich, a nawet dużych przedsiębiorstw bardzo długo przygotowują się do wyczerpujących negocjacji, mających długofalowy wpływ na poziom marżowości i współpracy z daną siecią handlową. Duże oczekiwania ze strony firmy i ryzyko porażki, często wpływają na poziom stresu u handlowców, którym zależy na realizacji celów i zamknięciu sprzedaży. Im większa presja, tym większe prawdopodobieństwo zaistnienia sytuacji, w której handlowiec mimo dużego doświadczenia ulega presji, dekoncentruje się, traci zimną krew, a takiej okazji kupcy sieciowi zazwyczaj nie przegapiają.

Czym negocjacje z sieciami różnią się od standardowych? Obu stronom zależy na maksymalnych wynikach, wymianie informacji, dobrej ekspozycji towarów i domknięciu całego procesu. Podstawowe różnice to długość przygotowania do procesu, wartość zamówień czy wysoki zakres spełnienia sztywnych warunków handlowych. Mimo wszystko kupcy podkreślają, że oprócz części merytorycznej i oferowanego asortymentu, bardzo wiele w trakcie negocjacji zależy m.in. od przygotowania handlowców, ich umiejętności słuchania, odpowiadania na potrzeby, odporności, kontrolowania zachowań i pewności siebie, czyli elementów miękkich, które składają się na warsztat wprawnego / profesjonalnego negocjatora.

Na naszych warsztatach poszerzymy wiedzę oraz wzbogacimy umiejętności uczestników m.in. w zakresie: przygotowania planu i strategii negocjacji, sposobów i kanałów zdobywania istotnych informacji, dobierania odpowiedniej argumentacji, tworzenia partnerskich warunków współpracy, reagowania na manipulacje, budowania pewności siebie, asertywnej komunikacji czy rodzajów i stylów gier negocjacyjnych.

Jakie korzyści przyniesie udział w szkoleniu:

+ wzrost skuteczności procesu negocjacji
+ sprawne przygotowanie do procesu negocjacji z sieciami handlowymi
+ zdobycie wiedzy odnośnie prowadzenia i przebiegu negocjacji ze strony kupca
+ poznanie najczęściej stosowanych taktyk i strategii negocjacyjnych
+ budowanie pozycji negocjacyjnej w trakcie rozmów z kupcami sieciowymi
+ sposoby tworzenia „awaryjnego” planu / alternatywy aby zabezpieczyć się przed niepowodzeniem
+ skuteczne reagowanie na manipulację

Zadaj firmie pytanie o usługę:

Liczba odwiedzin wpisu: 169
  • Poleć usługę na:  
     
     
Opinie o firmie:
 dodaj opinię

Usługa firmy:

RHR + Robert Rodak
Komentarze:
Jeszcze nikt nie zamieścił komentarza do usługi.
Twój będzie pierwszy. Zapraszamy.