Content Marketing to strategia zakładająca tworzenie użytecznych i atrakcyjnych dla potencjalnych klientów treści. To nie jest typowy marketing, w którym mamy konsumenta po jednej stronie, przekaz reklamowy i naszą firmę po drugiej stronie - to działania w oparciu o wspólne zaangażowanie i interakcje.
Treści użyteczne to takie, które są związane z branżą firmy, a które mogą zainteresować potencjalnego klienta na dowolnym etapie decyzyjnym. Przykład: mamy sklep internetowy z armaturą łazienkową, nasze treści zatem będą obfitować w poradniki: "Jaką baterię wybrać do łazienki?", "Jak ułożyć mozaikę?" - to jest content.
Aby ludzie dowiadywali się i trafiali na nasze poradniki, trzeba zadbać o:
- dobrą optymalizację tekstów SEO (aby wyszukiwarki nie miały problemów z rozpoznaniem treści)
- promocją w social media i na forach dyskusyjnych.
Materiały i treści tworzone przez nas nie powinny być nacechowane formą reklamy - tworzone treści mają być eksperckie i poradnikowe.
Zapytaj eksperta o szczegóły »