Zadane pytanie:

Co to jest Content Marketing?

Odpowiedzi ekspertów:
Odpowiedź firmy: Melonet
Content Marketing to strategia zakładająca tworzenie użytecznych i atrakcyjnych dla potencjalnych klientów treści. To nie jest typowy marketing, w którym mamy konsumenta po jednej stronie, przekaz reklamowy i naszą firmę po drugiej stronie - to działania w oparciu o wspólne zaangażowanie i interakcje.
Treści użyteczne to takie, które są związane z branżą firmy, a które mogą zainteresować potencjalnego klienta na dowolnym etapie decyzyjnym. Przykład: mamy sklep internetowy z armaturą łazienkową, nasze treści zatem będą obfitować w poradniki: "Jaką baterię wybrać do łazienki?", "Jak ułożyć mozaikę?" - to jest content.
Aby ludzie dowiadywali się i trafiali na nasze poradniki, trzeba zadbać o:
- dobrą optymalizację tekstów SEO (aby wyszukiwarki nie miały problemów z rozpoznaniem treści)
- promocją w social media i na forach dyskusyjnych.
Materiały i treści tworzone przez nas nie powinny być nacechowane formą reklamy - tworzone treści mają być eksperckie i poradnikowe.

Zapytaj eksperta o szczegóły »
Data: 2016.07.22
Oceń odpowiedź:
2/0
Odpowiedź firmy: Paweł Mansfeld
Content Marketing jest nowym rodzajem promocji firm w Internecie i mediach społecznościowych polegającym na tworzeniu przydatnych informacji i narzędzi. Przejawem content marketingu może być
- prowadzenie bloga z poradami dla przyszłych a nawet obecnych klientów
- aplikacja mobilna
- prowadzenie forum branżowego na własnej stronie internetowej

Celem content marketingu jest zbudowanie lojalnej społeczności, budowanie pozytywnego wizerunku firmy oraz możliwość dotarcia do nowych klientów.

Zapytaj eksperta o szczegóły »
Data: 2017.09.17
Oceń odpowiedź:
2/0
W ramach naszego serwisu stosujemy pliki cookies. Możesz samodzielnie zarządzać cookies i dokonać zmiany ustawień w swojej przeglądarce.
Więcej informacji znajdziesz na stronie cookies.