Dodaj boks reklamowy w tym miejscu
Stwórz boks dla swojej firmy i promuj ją w Odi.pl.
Logo firmy: Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowo-Usługowe Krzyś-Druk Krzysztof JasiuraPrzedsiębiorstwo Produkcyjno-Ha...
Oferujemy: - projekty graficzne i ich realizację, - wydruk cyfr...
Logo firmy: Formedia s.c.Formedia s.c.
- wyroby z plexi - upominki reklamowe - znakowanie laserem - p...
Logo firmy: Symilo s.c. Michał Pawliński, Andrzej JarońskiSymilo s.c. Michał Pawliński, A...
Produkty: - wizytówki - papiery firmowe - druk kopert - ulot...
Pytanie do ekspertów:

Co to jest e-mail marketing i jak go poprawnie praktykować?

Aby udzielić odpowiedzi na powyższe pytanie zaloguj się lub zarejestruj w Odi.pl.

Odpowiedzi ekspertów:
E-mail marketing to forma promocji internetowej. Firma, która chce prowadzić takie działania powinna zebrać bazę adresową swoich odbiorców, a następnie regularnie, nie za rzadko i nie za często, wysyłać newsletter lub mailingi reklamowe do swoich odbiorców. Newsletter powinien zawierać treści atrakcyjne dla odbiorów i/lub korzyści np. w formie wcześniejszego dostępu do wiedzy/produktów albo rabaty.

Aby zbudować dobrej jakości bazę odbiorców należy na swojej stronie zaproponować jakąś korzyść w zamian za udzielenie zgody na korespondencję. Może to być darmowy e-book, karta pracy, rabat na produkty lub usługi. Bazę mailingową można też zbudować offline: na targach, eventach, w sklepie stacjonarnym.

Częstotliwość wysyłki newslettera zależy od rodzaju biznesu jaki prowadzimy i od... wytrzymałości odbiorców. Może to być codziennie, jeśli jest takie uzasadnienie biznesowe, ale większość odbiorów raczej tego nie wytrzyma i opuści nasza bazę. Bezpieczna częstotliwość to co 2-4 tygodnie.

Zapytaj eksperta o szczegóły »
Data: 2022.12.05
Oceń odpowiedź:
0/0