Logo firmy: Media Connect Jolanta Szymańska i Michał Korpusik s.c.Media Connect Jolanta Szymańska...
full service PR - PR korporacyjny - PR produktu - szkolenia w ...
Dodaj boks reklamowy w tym miejscu
Stwórz boks dla swojej firmy i promuj ją w Odi.pl.
Logo firmy: Altmedia Grzegorz PłachetkoAltmedia Grzegorz Płachetko
- bilownice reklamowe; - teczki ofertowe + wizytówki gratis; - ...
Logo firmy: IC Media Piotr BartkiewiczIC Media Piotr Bartkiewicz
Druk soczewkowy - lenticularny; z wykorzystaniem efektów animacja...
Pytanie do ekspertów:

Co to jest Public Relations?

Aby udzielić odpowiedzi na powyższe pytanie zaloguj się lub zarejestruj w Odi.pl.

Odpowiedzi ekspertów:
Odpowiedź firmy: Brak firmy.
To wszelkie działania skierowane na budowanie pozytywnego wizerunku firmy (lub osoby) w jej otoczeniu - społecznym i biznesowym. W tym otoczeniu najistotniejszym elementem są klienci (również potencjalni) ale są tu również partnerzy biznesowi - dostawcy, podwykonawcy, itp.
Dlatego też, większość działań PR skoncentrowana jest na obecnych i potencjalnych klientach firmy, a w praktyce oznacza to działania w trzech obszarach:
- budowanie rozpoznawalności marki - przez obecność firmy w życiu publicznym (również na poziomie lokalnym)
- wzmacnianie marki - przez uczestnictwo firmy w akcjach o jednoznacznie pozytywnym charakterze
- uczestnictwo i zaangażowanie firmy w organizacjach branżowych oraz w działania promujące etyczny biznes

Dodatkowym obszarem działań PR jest ochrona wizerunku firmy w przypadku sytuacji kryzysowej w której może znaleźć się firma.
PR to budowanie pozytywnych skojarzeń i ich chronienie w razie potrzeby.
Data: 2014.09.29
Oceń odpowiedź:
0/0