Logo firmy: IC Media Piotr BartkiewiczIC Media Piotr Bartkiewicz
Druk soczewkowy - lenticularny; z wykorzystaniem efektów animacja...
Logo firmy: Altmedia Grzegorz PłachetkoAltmedia Grzegorz Płachetko
- bilownice reklamowe; - teczki ofertowe + wizytówki gratis; - ...
Dodaj boks reklamowy w tym miejscu
Stwórz boks dla swojej firmy i promuj ją w Odi.pl.
Logo firmy: Media Connect Jolanta Szymańska i Michał Korpusik s.c.Media Connect Jolanta Szymańska...
full service PR - PR korporacyjny - PR produktu - szkolenia w ...
Pytanie do ekspertów:

Jak należy promować firmę o lokalnym zasięgu?

Aby udzielić odpowiedzi na powyższe pytanie zaloguj się lub zarejestruj w Odi.pl.

Odpowiedzi ekspertów:
Witamy serdecznie,

Budowanie promocji własnego biznesu na rynku lokalnym najlepiej rozpocząć od budowy atrakcyjnej identyfikacji wizualnej. Trzymanie się jednej koncepcji pozwoli zbudować markę naszej firmie. Często firmy popełniają błąd przy projektowaniu różnych materiałów w zupełnie różnej koncepcji w oparciu o zupełnie odbiegającą kolorystykę nierzadko z zupełnie innymi logotypami. Powinniśmy przyzwyczaić naszych odbiorców do jednej koncepcji.

Strona internetowa jest niezwykle istotna wiele osób przed wizytą np. u "Pana Mechanika" szuka jego warsztatu w internecie to są osoby które naprawdę lubią przeczytać kilka informacji zawartych w jego wizytówce przed wizytą, chociażby to czy naprawia dany rodzaj skrzyni biegów.

Poligrafia jest niezwykle istotna w procesie promocji zwłaszcza w zasięgu lokalnym klienci nierzadko sami proszą o wizytówki jest to ważne ponieważ jest to sygnał że klient chce wrócić do naszej firmy bądź polecić ją komuś znajomemu.

Szerokiej maści gadżety także jeśli wpisują się dobrze w życie codzienne wpływają pozytywnie na postrzeganie nas przez potencjalnych klientów. Zwracamy tutaj zwłaszcza uwagę że lepiej zrobić trochę mniej długopisów z naszym adresem ale istotne jest by były on solidniejsze (idealne rozwiązanie to metalowe długopis) życie takiego gadżetu jest dłuższe więc i jego dotarcie jest adekwatnie większe.

Właściwe połączenie poligrafii i pozycji w internecie jest nieocenione. Mamy stały adres strony www na której zawsze możemy podać nasz aktualny adres w miarę jeśli klient miałby problem z dotarciem do nas po przeprowadzeniu zakładu.

Z tymi podstawami możemy już zacząć współpracę na rynku wydawniczym i w katalogach internetowych.

Inną możliwością jest pozycjonowanie strony ale zazwyczaj jest to drogi zabieg.

Nie mniej jednak pamiętajmy że najlepszy klient jest z polecenia kilka powyższych rad pozwoli mu nas łatwiej odszukać.

Zapytaj eksperta o szczegóły »
Data: 2015.01.05
Oceń odpowiedź:
1/0
Odpowiedź firmy: GRAFPOINT Sebastian Knera
Najlepszym sposobem na lokalną promocję marki jest znana od dziesiątek lat ulotka. Dociera do każdego mieszkańca danego regionu, w tym również do potencjalnego klienta. Prawidłowo zaprojektowana z pewnością skusi klienta do odwiedzenia placówki firmy reklamowanej lub przynajmniej do przejrzenia oferty umieszczonej na stronie internetowej. Jest to stosunkowo tania metoda na dotarcie do szerokiego grona odbiorców. Z takiego sposobu propagowania swojego produktu korzysta mała, jednoosobowa firma, jak i sieć supermarketów. Ci ostatni na pewno zrezygnowaliby z tej formy promocji, gdyby przychody nie przewyższały kosztów.

Zapytaj eksperta o szczegóły »
Data: 2015.01.07
Oceń odpowiedź:
0/0