Logo firmy: IC Media Piotr BartkiewiczIC Media Piotr Bartkiewicz
Druk soczewkowy - lenticularny; z wykorzystaniem efektów animacja...
Logo firmy: Altmedia Grzegorz PłachetkoAltmedia Grzegorz Płachetko
- bilownice reklamowe; - teczki ofertowe + wizytówki gratis; - ...
Dodaj boks reklamowy w tym miejscu
Stwórz boks dla swojej firmy i promuj ją w Odi.pl.
Logo firmy: Media Connect Jolanta Szymańska i Michał Korpusik s.c.Media Connect Jolanta Szymańska...
full service PR - PR korporacyjny - PR produktu - szkolenia w ...
Pytanie do ekspertów:

Jakie gadżety reklamowe sprawdzają się najlepiej w małych firmach?

Aby udzielić odpowiedzi na powyższe pytanie zaloguj się lub zarejestruj w Odi.pl.

Odpowiedzi ekspertów:
Każda prężnie działająca mała firma dąży do umocnienia i zaznaczenia swojej pozycji na rynku. Dlatego też kluczową rolę odgrywa inwestycja w reklamę. Praktyczne i ciekawe gadżety cieszące obecnych klientów i przyciągające nowych, sprawią że firma zawsze będzie dobrze kojarzona i polecana dalej.
Jakie gadżety polecamy małym firmom? Na pewno długopisy oznakowane logo firmy a najlepiej z adresem strony www. Ten niewielki a jakże praktyczny produkt nigdy nie wyjdzie z mody, tym bardziej że producenci prześcigają się w tworzeniu coraz to ciekawszych rozwiązań, od długopisu z pieczątką czy też z pendrive'm w środku po długopis z funkcją touch pen do ekranów dotykowych.
Kolejna ciekawa propozycja to pendrive'y których ceny są dużo bardziej przystępne niż w ubiegłych latach, dzięki temu na tą formę reklamy może pozwolić sobie niemalże każda firma.
Coraz większym zainteresowaniem cieszą się przenośne akumulatorki zwane power bank'ami. Przy niewielkim nakładzie produkt ten nie jest tani, lecz gdy klient przetestuje jego nieocenione właściwości - takie jak doładowanie telefonu w awaryjnej sytuacji, to na pewno zechce obdarować takim gadżetem swoich klientów.
Ostatnią propozycją są pyszne krówki ciągutki zapakowane w papierek z dowolną grafiką klienta. Zawsze zachęcamy do zakupu minimum 25 kg bo jest to dużo bardziej opłacalne, a poza tym z doświadczenia wiemy, że nawet dla małej firmy 5-10 kg tak smacznej reklamy jest zdecydowanie za mało ;)

Zapytaj eksperta o szczegóły »
Data: 2014.10.01
Oceń odpowiedź:
5/0
Odpowiedź firmy: Atomowa Agencja Reklamowa
Podstawową kwestią w doborze produktów jest odpowiedź na pytanie czy stawiamy na jakość czy na ilość? Jeśli stawiamy na ilość to mamy możliwość obdarowania większej ilości klientów. Jednak niska cena najczęściej idzie w parze z niższą jakością a to skutkuje umiarkowanym zadowoleniem użytkownika a po krótkim czasie spadkiem zainteresowania takim produktem. Pamiętajmy, że niższa jakość to także niższa trwałość i związany z tym krótki cykl życia gadżetu. Z tego też względu mimo początkowej wyższej ceny zakupu znacznie lepsze efekty w dłuższej perspektywie czasu i użytkowania dają produkty wyższej jakości.
Jeśli już postawimy na jakość to zdecydowanie najlepiej - nie tylko w małych firmach - sprawdzają się gadżety praktyczne czyli takie, które nie trafią do szuflady zaraz po ich otrzymaniu. Jest to wszelkiego rodzaju elektronika będąca wsparciem dla smartphone-ów, odtwarzaczy itp. czy też służąca przechowywaniu danych czyli wszelkiego rodzaju ładowarki power bank, ładowarki słoneczne, pendrive, karty pamięci czy dyski zewnętrzne. Niezmiennym powodzeniem cieszą się długopisy - ale te lepszej jakości i o większej trwałości - oraz kubki reklamowe przydatne każdego poranka w biurze. Dobrym rozwiązaniem są także wszelkiego rodzaju multi-tool'e nawet jeśli jest to tylko scyzoryk z 2-3 dodatkowymi funkcjami a także latarki LED. Takie produkty stają się przydatne ratując klienta z opresji w najmniej oczekiwanym momencie życia i warto być wtedy przy nim niosąc pomoc takim gadżetem, na pewno to zapamięta. Coraz większą popularność - szczególnie w nowatorskich firmach - zdobywają gadżety indywidualne i personalizowane, najczęściej wykonywane w krótkich seriach, które z czasem nabywają wartości kolekcjonerskiej.
Wszystkich zainteresowanych zgłębianiem tematu zapraszamy do dyskusji i współpracy.

Zapytaj eksperta o szczegóły »
Data: 2014.09.30
Oceń odpowiedź:
4/0
Produkty reklamowe dostosowuje się do rodzaju akcji promocyjnej i grupy docelowej odbiorców. Odbiorcami gadżetów są zwykle klienci lub pracownicy organizacji. W każdej firmie, czy to dużej korporacji czy małej firmie najlepiej sprawdzają się produkty, które stają się użytkowymi i ulubionymi przedmiotami odbiorców. Dobrze dopasowane produkty pozostają na długo przy użytkowniku, przypominając na co dzień o marce dzięki oznakowaniu logo. Wydatek jednorazowy przynosi wielokrotne efekty reklamowe wszędzie tam gdzie pojawi się obrandowany produkt - nawet przez kilka lat! Dzisiejsza technologia pozwala na oznakowanie gadżetów w technice laserowej, druku cyfrowego UV, hot stampingu, transferu, uzyskując efekty zapierające dech w piersiach. Na produktach można umieścić dowolną grafikę, logo lub tekst w trwały sposób. Ciekawym rozwiązaniem dla klientów, których chcemy wyróżnić jest możliwość personalizacji - umieszczenie imienia i nazwiska. To sprawia, że produkty stają się osobiste. Klient czuje się naprawdę wyróżniony bo otrzymuje indywidualny prezent, wykonany tylko dla niego.

Zapytaj eksperta o szczegóły »
Data: 2014.09.30
Oceń odpowiedź:
1/0
Odpowiedź firmy: Brak firmy.
Małe firmy kupują najczęściej smycze reklamowe, długopisy z nadrukiem oraz kubki reklamowe. Najbardziej sprawdzają się długopisy reklamowe oraz kubki, które mogą zostać na długo u klientów dzięki temu utrwala się wizerunek marki.
Data: 2014.09.29
Oceń odpowiedź:
0/0