Logo firmy: Media Connect Jolanta Szymańska i Michał Korpusik s.c.Media Connect Jolanta Szymańska...
full service PR - PR korporacyjny - PR produktu - szkolenia w ...
Dodaj boks reklamowy w tym miejscu
Stwórz boks dla swojej firmy i promuj ją w Odi.pl.
Logo firmy: Altmedia Grzegorz PłachetkoAltmedia Grzegorz Płachetko
- bilownice reklamowe; - teczki ofertowe + wizytówki gratis; - ...
Logo firmy: IC Media Piotr BartkiewiczIC Media Piotr Bartkiewicz
Druk soczewkowy - lenticularny; z wykorzystaniem efektów animacja...
Pytanie do ekspertów:

Kiedy Public Relations jest potrzebny w firmie?

Aby udzielić odpowiedzi na powyższe pytanie zaloguj się lub zarejestruj w Odi.pl.

Odpowiedzi ekspertów:
Odpowiedź firmy: Maio Team Sp. z o.o.
W dzisiejszych czasach, w dobie rozwoju technologii i natłoku reklam, te ostatnie tracą na znaczeniu. Reklamy przestają być wiarygodne i zaczynają męczyć. Trudno wyróżnić się spośród konkurencji. Zatem większego niż kiedykolwiek znaczenia, nabiera wizerunek firmy i opinia o niej. Na dobrą sprawę wszystkie treści które tworzymy, relacje z klientami, kontrahentami, sposób obsługi, opakowania, wygląd sprzedawcy, komunikacja zamierzona i przypadkowa.... to Public Relations. Odpowiadając wprost na pytanie tytułowe - ZAWSZE.

Zapytaj eksperta o szczegóły »
Data: 2015.01.05
Oceń odpowiedź:
1/0