Logo firmy: Warsaw Trade Sp. z o.o.Warsaw Trade Sp. z o.o.
- okulary sportowe, - okulary polaryzacyjne, - okulary fotochro...
Dodaj boks reklamowy w tym miejscu
Stwórz boks dla swojej firmy i promuj ją w Odi.pl.
Logo firmy: BWG Polska Sp. z o.o.BWG Polska Sp. z o.o.
Wózki dziecięce i foteliki samochodowe: * JOOLZ * QUINNY * TEU...
Logo firmy: Foto-Press Dział Fotografiki Cyfrowej Radosław GancarczykFoto-Press Dział Fotografiki Cy...
Nasza oferta obejmuje albumy ślubne, dziecięce i okolicznościowe....
Pytanie do ekspertów:

Strona firmowa jest ważna czy wystarczy profil na Facebooku?

Aby udzielić odpowiedzi na powyższe pytanie zaloguj się lub zarejestruj w Odi.pl.

Odpowiedzi ekspertów:
Odpowiedź firmy: SSH Karol Kierzkowski
Strona internetowa jest bardzo ważna jeżeli chcemy by nasz biznes zaistniał w internecie sam profil na Facebooku zazwyczaj nie wystarczy aczkolwiek jeżeli ktoś posiada stronę internetową to zdecydowanie powinien założyć też dodatkowo swój fanpage i zamieścić na nim link do swojej strony internetowej.

Dzięki takiemu rozwiązaniu właściciel strony będzie w stanie być w stałym kontakcie ze swoimi klientami jak również ułatwi to możliwość dzielenia się nowościami odnośnie naszej strony.

Dodatkowo pozwoli to zwiększyć ruch na naszej stronie, jak również gdy ktoś udostępni nasz status na facebooku będziemy mogli dotrzeć to jeszcze większej grupy odbiorców.

Podsumowując profil na facebook jest bardzo przydatny ale żeby nasza firma mogła zaistnieć w internecie jako marka to sam fanpage nie wystarczy.

Zapytaj eksperta o szczegóły »
Data: 2015.02.27
Oceń odpowiedź:
3/0
Odpowiedź firmy: Noda Daniel Nowak
Zarówno strona internetowa, jak i profil firmowy na Facebooku to narzędzia komunikacji firmy z odbiorcami. Aby prowadzić skuteczne działania marketingowe i rozwijać swój biznes, należy wykorzystywać jak najwięcej takich narzędzi. Sam profil na Facebooku jednak nie wystarczy.

Strona firmowa ma jedną, znaczącą przewagę - może być w pełni dostosowana do wizerunku i potrzeb naszej firmy. Mamy całkowitą kontrolę nad tym jak wygląda i jakie ma funkcjonalności. Mamy również własną, indywidualną domenę. Liczba oferowanych produktów może być tutaj nieograniczona, a sposób ich prezentacji będzie o wiele bardziej przejrzysty niż na fanpage'u.

Strona internetowa skupia niemal wszystkie działania marketingowe jakie prowadzimy zarówno w internecie, jak i poza nim. Kampanie mailingowe kierują na stronę firmową, reklamy Google AdWords - tak samo. Ulotki i broszury również po więcej informacji odsyłają na stronę internetową.

Poza tym, nie oszukujmy się, większość ludzi szukających produktów lub usług, korzysta z wyszukiwarki Google, a nie wyszukiwarki Facebooka. Co więcej, stronę internetową możemy o wiele łatwiej wypozycjonować niż fanpage.

Profil na Facebooku to natomiast świetne narzędzie do dialogu z konsumentami, których możemy na bieżąco informować o nowych produktach, promocjach, wyprzedażach lub innych prowadzonych akcjach.

Aby prowadzić skuteczne działania promocyjne w internecie, należy korzystać ze wszystkich możliwych kanałów komunikacji i nie ograniczać się tylko do Facebooka, ale zainteresować się również innymi portalami społecznościowymi.

Zapytaj eksperta o szczegóły »
Data: 2015.02.26
Oceń odpowiedź:
2/0
Zarówno strona firmowa jest ważna jak i profil na facebooku, przy czym należy się zastanowić do kogo tak naprawdę kierujemy docelowo naszą ofertę będąc usługodawcą, sklepem, hotelem etc. oraz jaki zasięg działania w sensie sprzedaży usług-towarów planujemy docelowo osiągnąć. Strona internetowa zrobiona profesjonalnie i dobrze wypozycjonowana ma zawsze rację bytu, bo jakby nie było jest to nadrzędna wizytówka Firmy w sieci. Facebook będzie zaś doskonałym uzupełnieniem o ile jest dobrze prowadzony (są cykliczne posty i odpowiedzi na nie ze strony użytkowników Facebooka są w odpowiedni sposób komentowane). Facebook zapewnia szybki kontakt z potencjalnymi klientami, którzy daną Firmę "polubili", aczkolwiek nie dociera do osób, które "nie polubiły" lub nie są znajomymi osób, które "polubiły". Ponadto musimy wziąć pod uwagę, że z portali społecznościowych typu Facebook korzystają w większości osoby młode, tym samym ograniczone mamy dojście do pozostałych Klientów, czyli tych, którzy nie dołączyli do tej społeczności (lub wykorzystują inne portale społecznościowe).

Wniosek: strona internetowa - dobrze zarządzana dociera do wszystkich zainteresowanych daną tematyką Internautów. Facebook jest znakomitym uzupełnieniem podejmowanych działań marketingowo-reklamowych pod warunkiem, że jest na bieżąco aktualizowany i są na nim wartościowe posty.

Zapytaj eksperta o szczegóły »
Data: 2015.02.26
Oceń odpowiedź:
2/0
To zależy z jakiego punktu widzenia. Jeśli wziąć pod uwagę znaczenie SEO, to do dnia dzisiejszego Google nie doceniło w swoim algorytmie stron, które mają swój fanpage, choć biorą to pod uwagę. Myślę, że kolejna aktualizacja algorytmu będzie już uwzględniała posiadanie wszelkich stron społecznościowych. Nie mniej jednak obie strony mają duże znaczenie w kontakcie z klientem. Jeśli firma przyzwyczaiła swoich klientów do odwiedzania regularnego strony na Fb, to jest jej dość łatwo informować ich o wprowadzanych nowościach. Fanpage daje dosyć duże możliwości interakcji z docelowym, lokalnym, klientem, ale nie bierze tak dużego udziału w wynikach wyszukiwania w Google. Najbardziej optymalnym rozwiązaniem jest posiadanie obu profili: www i fanpage i umiejętne korzystanie z obu. Istnieją całe, bardzo dobre programy SEM, które wydobywają z działań okołomarketingowych najbardziej efektywne sposoby pozyskania nowego klienta.

Zapytaj eksperta o szczegóły »
Data: 2015.02.26
Oceń odpowiedź:
2/0
Strona firmowa to konieczność, szczególnie w relacjach B2B. Dzisiaj prawie każdy szukając konkretnych rozwiązań, produktów lub usług, czyni to w najprostszy z możliwych sposobów - wpisuje zapytanie w wyszukiwarkę internetową. Następnie przegląda poszczególne odpowiedzi - wyniki wyszukiwania. Jeżeli szuka poważnych partnerów biznesowych, to raczej nie zadowoli się profilem na Facebooku, bo to mało profesjonalne.

Dlatego zdecydowanie warto mieć własną, nawet bardzo prostą stronę firmową, na której potencjalny odbiorca, znajdzie podstawowe informacje nt. działalności i oferty firmy, a także dane kontaktowe. Profil na Facebooku może być tylko swego rodzaju uzupełnieniem strony firmowej, ale nie może jej zastępować.

Zapytaj eksperta o szczegóły »
Data: 2015.02.27
Oceń odpowiedź:
1/0
Strona firmowa jest bardzo ważna ponieważ w porównaniu z profilem na portalu Facebook jest dostępna pod domeną firmy i na serwerze firmy, dzięki czemu mamy pewność, że należy do firmy i możemy z nią robić co tylko chcemy jako jedyny właściciel, w przypadku profilu na FB tak naprawdę korzystamy z użyczonego serwera Facebooka i całe zarządzanie oraz zmiany przechodząc przez Facebook. Facebook może kiedyś przestać istnieć a domena i serwer póki jest opłacana istnieje 24 h na dobę i mamy nad nią pełną kontrolę.

Zapytaj eksperta o szczegóły »
Data: 2015.02.26
Oceń odpowiedź:
1/1
Strona internetowa w firmie to ważne narzędzie komunikacji z klientem bezpośrednio zainteresowanym Państwa ofertą i informacjami o waszej firmie. Strona na portalu Facebook to witalne narzędzie komunikacji z klientami zainteresowanymi waszą działalnością. Nie każda osoba jest zainteresowana używaniem portalu zewnętrznego w celu sprawdzenia firmy. Strona daje nam ponad różne możliwości np pozycjonowanie w wyszukiwarkach po frazach. W miarę z wielkością firmy wzrasta zapotrzebowanie na stronę internetową, profil w żadnym portalu/wyszukiwarce nie jest nam tego w stanie zastąpić jedynie może być medium w doprowadzeniu potencjalnego klienta do większej ilości informacji na naszej stronie domowej. Nie mniej jednak zewnętrzne media są niezwykle istotne w procesie budowania strategii dla naszej marki i bardziej szerokiego dotarcia do potencjalnych przyszłych i stałych klientów.

Pozdrawiamy i życzymy sukcesów w sieci :-).

Zapytaj eksperta o szczegóły »
Data: 2015.02.26
Oceń odpowiedź:
0/0
Odpowiedź firmy: Grafimax Dorota Gos
Strona firmowa jest ważna. Można na niej zawrzeć niezbędne elementy. Natomiast profil na facebooku pozwala na bieżąco informować o zmianach jakie dzieją się w firmie czy nowościach w ofercie.
Ponadto posiadając stronę firmową można zabiegać o jej wypozycjonowanie (wzmocni te działania również łączność z facebookiem).

Zapytaj eksperta o szczegóły »
Data: 2015.02.26
Oceń odpowiedź:
0/0
Strona firmowa jest ważna, choć nie niezbędna dla każdego małego biznesu. Podobnie może być z profilem, nie tylko na FB, ale też na innych tego typu portalach.

Zarówno strona, jak i profil są medium, którymi firma może dotrzeć do swoich potencjalnych klientów. Podobny cel spełniają nośniki nieelektroniczne, jak materiały drukowane, gadżety itp. Generalnie im więcej mediów użytych, tym wyniki mogą być lepsze - zwyczajnie zwiększane jest prawdopodobieństwo dotarcia do klienta. Oczywiście bardzo ważna jest jakość treści i samych usług / towarów.


Dla kogo może wystarczyć profil?
Np. lokalny sklepik spożywczy z lepszej jakości żywnością może w ten sposób informować o nowościach. Liczy się informacja o stanie obecnym, czyli co można w tej chwili kupić.

Dla kogo może wystarczyć strona?
W przypadku małej firmy skupiającej się na usługach B2B, mającej na początku jednego czy kilku klientów profil nie musi być tak istotny. Zwyczajnie wynika to z grupy docelowej i kontaktu poprzez spotkania bezpośrednie, email, telefon.


Kilka różnic między stroną, a profilem:
1. Strona jest całkowicie pod naszą kontrolą (pomijając dostawcę hostingu i rejestratora domeny). Profil jest zależny od zwykle dużej korporacji, która niekoniecznie musi się liczyć ze zdaniem użytkownika. Układ, kolejność i dostęp do treści firmowych może być w dowolnym momencie zmieniony przez właściciela portalu. Miało to już miejsce, za każdym razem wywołują oburzenie.

2. Na stronie można zamieszczać niemal dowolne treści, w niemal dowolnej formie. Naturalnie może być to bardziej pracochłonne, wymagać nakładów finansowych na rozwój oprogramowania lub utrzymywanie gotowca typu Wordpress.

3. Adres strony jednoznacznie wskazuje daną firmę. Najlepiej jeszcze założyć w tej samej domenie konto email. To zwiększa wiarygodność, szczególnie jak ktoś myśli o biznesie poważnie. Brak strony i maila w firmowej domenie może być odbierane przez niektórych klientów / kontrahentów jako skąpstwo i / lub brak staranności.


Reasumując: wszystko zależy od grupy docelowej, skali i typu biznesu.

Zapytaj eksperta o szczegóły »
Data: 2015.12.03
Oceń odpowiedź:
0/0