W ramach prowadzenia dla Państwa ksiąg handlowych wykonujemy następujące czynności:
- kontrola dokumentów pod względem merytorycznym, formalnym i
księgowym
- bieżąca ewidencja operacji gospodarczych
- prowadzenie księgi głównej, pomocniczej, ewidencji środków trwałych,
wartości niematerialnych i prawnych i wyposażenia oraz ewidencji dla
podatku VAT
- sporządzanie i wysyłanie do US miesięcznych lub kwartalnych deklaracji
VAT
- miesięczne rozliczenia podatku dochodowego
- sporządzanie do GUS sprawozdań statystycznych
- sporządzanie bilansu z rachunkiem zysków i strat, rachunkiem
przepływów pieniężnych oraz przygotowanie informacji dodatkowej
- sporządzanie i wysyłanie do US zeznania rocznego CIT-8
- bieżąca kontrola zobowiązań i należności, wystawianie potwierdzeń sald
- na dzień rozpoczęcia działalności otwieranie ksiąg handlowych wraz z
utworzeniem Zakładowego Planu Kont