Wpłyń na zastanawiających się klientów, odzyskaj utraconych, reklamuj się mądrzej i skuteczniej.
W sklepie stacjonarnym nie masz szans na odzyskanie utraconego klienta. „ja się tylko rozglądam” „może później” „ jeszcze tu wrócę” – po tych tekstach sprzedawca już wie, że w danej chwili klient nie jest zdecydowany na zakup – ale skoro się rozgląda i interesuje to – gdzieś kupi… Dlaczego nie u Ciebie?
W zakupach online lub firmowej stronie internetowej możesz odzyskać tego niezdecydowanego klienta. Możesz wpłynąć na jego decyzję zakupową i sprawić by to właśnie u Ciebie kupił dany produkt lub skorzystał z usługi Twojej firmy. Możesz wpływać na decyzje skupowe swoich klientów poprzez najczęściej używane narzędzie przez największe marki – Remarketing.
W branży remarketing określany jest jako remedium na utracone koszyki, czyli odzyskiwanie klientów zainteresowanych np. czerwonymi butami w Twoim sklepie. Klient w danej chwili nie skusił się na zakup? Porównuje ceny z konkurencją? Czyta o produkcie w internecie? Po prostu zajął się innymi czynnościami? Dzięki remarketingowi śledzisz swojego klienta i możesz „przypomnieć” mu się z ofertą czerwonych butów. Możesz poinformować o promocji, rabatach lub innych przekazach reklamowych w postaci tekstowej lub banerowej.
Dlaczego remarketing jest tak skuteczny? Gdyż poprzez stworzenie profilu klienta kierujesz przekaz reklamowy do miejsc, w których przebywa. Wp, Onet, gazeta.pl, fora tematyczne, Youtube, Facebook itd. Klient ma przekaz reklamowy dostosowany do jego potrzeb, dlatego kupuje właśnie u Ciebie. Możliwości są nieograniczone i od strategii marketingowej zależy jak wykorzystasz zaawansowany marketing w sprzedaży.
Remarketing wykorzystywany jest w każdej branży nie ważne czy prowadzisz hotel, restaurację, lokalny sklep z zabawkami czy rozbudowany sklep online. Możesz trafiać ze swoją ofertą do klientów jeszcze skuteczniej.