Tworzenie dokumentu polityki rachunkowości,
otwieranie ksiąg rachunkowych na dzień rozpoczęcia działalności,
tworzenie zakładowego planu kont,
bieżące ewidencjonowanie operacji gospodarczych zgodnie z zasadami rachunkowości,
sprawdzanie dokumentów pod względem formalnym i rachunkowym,
przygotowywanie miesięcznych rozliczeń oraz deklaracji podatkowych,
sporządzanie ewidencji zakupów i sprzedaży VAT,
sporządzanie i przesyłanie do urzędów skarbowych plików JPK_V7M
prowadzenie ewidencji środków trwałych i wyposażenia,
okresowe sporządzanie sprawozdań statystycznych wymaganych przez GUS oraz NBP,
przygotowanie dokumentów do KRS,
sporządzanie rocznych sprawozdań finansowych,
uzgadnianie sald zobowiązań i należności,
sporządzanie rocznego zeznania o wysokości osiągniętego dochodu CIT-8,
sporządzanie raportów dla Zarządu, Rady Nadzorczej, właścicieli, jednostek powiązanych,
terminowe dostarczanie dokumentów do organów skarbowych,
pełna odpowiedzialność za wykonywane czynności.