Logo firmy: Seetech Sp. z o.o. Sp. k.Seetech Sp. z o.o. Sp. k.
SEETECH zajmuje się wdrażaniem systemu Microsoft Dynamics NAV (Na...
Logo firmy: Solidexpert Polska Sp. z o.o.Solidexpert Polska Sp. z o.o.
- Rozwiązania CAD SolidWorks - Rozwiązania CAM CAMWorks - Rozwi...
Logo firmy: NEATsoft P.S.A.NEATsoft P.S.A.
Nasza oferta obejmuje doradztwo cyfrowe, tworzenie dedykowanego o...
Dodaj boks reklamowy w tym miejscu
Stwórz boks dla swojej firmy i promuj ją w Odi.pl.

CDN RETAIL-oprogramowanie dla Twojej sieci franczyzowej

Id produktu/usługi: 746
Punkty sprzedaży wchodzące w skład sieci są zorganizowane i zarządzane centralnie, co ma kluczowe znaczenie w przypadku sieci detalicznych. Zarówno zarządzanie magazynami, jak też decyzje logistyczne, aż po współpracę z dostawcami administrowane są z poziomu centrali. Podobnie odbywa się proces kreowania polityki cenowej, promocyjnej i rabatowej, struktury uprawnień oraz zarządzania finansami firmy.
Zwiększenie konkurencyjności przedsiębiorstwa, sprawne zarządzanie, prowadzenie jednolitej polityki firmowej, a w efekcie poprawa wyniku handlowego, to wyzwania, przed jakimi staje sieć detaliczna w warunkach nowoczesnej gospodarki rynkowej. W obecnych czasach potrzebne jest całościowe spojrzenie na wszystkie procesy operacyjne w ramach sieci detalicznej, a jednocześnie dbałość o pojedyncze zdarzenia handlowe, będące podstawą prowadzenia tego typu działalności.
Głównymi wyzwaniami dla sieci detalicznych są:
• Zatowarowanie sieci sklepów
Zatowarowanie połączone z historyczną analizą sprzedaży i prognozowaniem popytu polega na określeniu, które towary i w jakim czasie mają trafić na półki sklepowe, aby zoptymalizować działanie sieci.
• Prowadzenie jednolitej polityki cenowej
Za politykę cenową, ustalanie cenników i promocji na towary sprzedawane w sieci odpowiada centrala. Konieczne jest zdefiniowanie zakresu niezależności każdego z oddziałów w związku ze specyfiką modelu prowadzonej działalności (np. spożywcze sieci detaliczne charakteryzują się bardzo ograniczoną autonomią oddziałów i przeniesieniem procesów decyzyjnych na szczebel centralny, podczas gdy sieci w branży RTV/AGD lub odzieżowej pozwalają oddziałom decydować o wielu aspektach ich działalności).
• Kompleksowa analiza procesów sprzedażowych
Ile sprzedajemy? Komu sprzedajemy? Od kogo kupujemy i w jakiej ilości? To pytania, które zadaje sobie każdy menadżer zarządzający siecią sprzedaży detalicznej.
• Budowa lojalności Klientów
Kluczowe jest budowanie zadowolenia Klienta poprzez szybką obsługę oraz skuteczne narzędzia zachęcającego go do powrotu do naszego sklepu. Zadowolony Klient ponownie dokona zakupów w sklepie i będzie rekomendował sklep osobom ze swojego otoczenia. Według Harvard Business Review zmniejszenie odpływu Klientów jedynie o 5 procent daje firmie dwukrotny wzrost zysku. Dlatego tak ważne jest dążenie do zachęcania Klientów „jednorazowych” by stali się Klientami stałymi.
• Zarządzanie infrastrukturą IT
Współczesne sieci detaliczne nie mogą istnieć bez dobrze dobranego systemu informatycznego. Dzięki systemowi kadra zarządzająca może odpowiedzieć sobie na kilka bardzo ważnych pytań: W jaki sposób koordynować pracę pomiędzy centralą a punktami sprzedaży? W jaki sposób zabezpieczyć się przed utratą stanowiska sprzedażowego? W jaki sposób archiwizować dane i aktualizować oprogramowanie w punktach sprzedaży? W jaki sposób analizować gromadzone dane w systemie?

Zadaj firmie pytanie o produkt/usługę:

Liczba odwiedzin wpisu: 529
  • Poleć produkt na:  
     
     
Opinie o firmie:
 dodaj opinię

Produkt/usługa firmy:

Esta s.c.
Komentarze:
Jeszcze nikt nie zamieścił komentarza do produktu/usługi.
Twój będzie pierwszy. Zapraszamy.