Sklep Mebli Sosnowych Sosenka V...
Materace: - kieszonkowe - sprężynowe - sprężynowe typu multip...
Wik-Pex Jolanta Ramocka
Wyroby wiklinowe - główne produkty: - kufry - kosze na bielizn...
Drewutnia Um Marcin Urban
Meble na wymiar: kuchenne, łazienkowe, szafy, garderoby, wszelkie...
Dodaj boks reklamowy w tym miejscu
Stwórz boks dla swojej firmy i promuj ją w Odi.pl.
Pytanie do ekspertów:

Czy klient, któremu zginął paragon, może skorzystać z gwarancji na meble?

Odpowiedzi ekspertów:
Dowodem zakupu mebla jest zawsze jego dowód zakupu. W przypadku zakupu mebli systemowych w sklepach sieciowych utrata paragonu = utratą gwarancji. Natomiast trzeba jeszcze się zastanowić czy nie mamy jeszcze takich dokumentów jak KP wpłaconej zaliczki, umowy na zakup mebli, potwierdzenia odbioru czy też może potwierdzenie dokonania płatności przelewem bankowym z rachunku osobistego. Każdy z tych dokumentów powinien być pomocny w procesie reklamacyjnym.

Zapytaj eksperta o szczegóły »
Data: 2016.07.08
Oceń odpowiedź:
0/0