Sprzedaj / Kup biznes
Tysiące ofert sprzedaży firm. Dodaj ofertę lub wybierz firmę dla siebie.
Dag-Center Dagmara Ewa Oprzyńsk...
- tłumaczenia przysięgłe języka niemieckiego, angielskiego, rosyj...
Profil Sp. z o.o.
Produkujemy z PCV, aluminium, okna, drzwi, fasady, witryny, konst...
IBCS Poland Sp. z o.o.
- rozwiązania informatyczne dla sektorów: transport i logistyka, ...
Pytanie do ekspertów:

Jak wygląda praca w call center?

Odpowiedzi ekspertów:
Odpowiedź firmy: Centrum Kancelarii Prawnych
CALL CENTER to nic innego jak czynności związane z promocją danej usługi, produktu czy też całego wachlarza produktów lub usług. Call Center to również biuro obsługi klienta i dział reklamacji. Jest to swoistego rodzaju akwizycja tylko wykonywana na telefon. Wszystko to wykonuje się na zlecenie jednej firmy bądź wielu firm. Czynności takie wykonuje się na rzecz i dobro danej firmy. Osoba obsługująca Call Center musi mieć rozległą wiedzę na temat oferowanej usługi bądź produktu i cechować się prawidłową wymową i przede wszystkim wysoką kulturą osobistą. Taka osoba musi również potrafić prawidłowo reagować pod presją czasu i być odporną na prowokację czy to słowną czy też arogancję.

Zapytaj eksperta o szczegóły »
Data: 2022.05.19
Oceń odpowiedź:
2/0