Dodaj boks reklamowy w tym miejscu
Stwórz boks dla swojej firmy i promuj ją w Odi.pl.
Logo firmy: FHU Projekt Janusz LorekFHU Projekt Janusz Lorek
Oferujemy usługi w zakresie : - wycinania, - frezowaia 3D - gr...
Logo firmy: Biuro Realizacji Szkoleń Służb Ochrony Sp. z o.o.Biuro Realizacji Szkoleń Służb ...
- Nasze podstawowe usługi to: Ochrona mienia polegająca na fiz...
Logo firmy: Przedsiębiorstwo EKOS s.c. Elżbieta Bądkowska Witold BądkowskiPrzedsiębiorstwo EKOS s.c. Elżb...
- opracowywanie kart charakterystyki substancji i mieszanin chemi...
Pytanie do ekspertów:

Jak wygląda praca w call center?

Aby udzielić odpowiedzi na powyższe pytanie zaloguj się lub zarejestruj w Odi.pl.

Odpowiedzi ekspertów:
CALL CENTER to nic innego jak czynności związane z promocją danej usługi, produktu czy też całego wachlarza produktów lub usług. Call Center to również biuro obsługi klienta i dział reklamacji. Jest to swoistego rodzaju akwizycja tylko wykonywana na telefon. Wszystko to wykonuje się na zlecenie jednej firmy bądź wielu firm. Czynności takie wykonuje się na rzecz i dobro danej firmy. Osoba obsługująca Call Center musi mieć rozległą wiedzę na temat oferowanej usługi bądź produktu i cechować się prawidłową wymową i przede wszystkim wysoką kulturą osobistą. Taka osoba musi również potrafić prawidłowo reagować pod presją czasu i być odporną na prowokację czy to słowną czy też arogancję.

Zapytaj eksperta o szczegóły »
Data: 2022.05.19
Oceń odpowiedź:
2/0