Biuro Rachunkowe Zalet powstało w 1992 roku. Nasze doświadczenie poparte jest licencją Ministerstwa Finansów i gwarantuje naszym Kontrahentom obsługę księgową na najwyższym poziomie w pełni zgodną z polskimi przepisami.
Usługi księgowe dla firm prowadzone są komputerowo w oparciu o programy zgodne z wymogami Ustawy o Rachunkowości i wszelkich innych przepisów. Przed podpisaniem jakiejkolwiek umowy przeprowadzamy rozmowę z Kontrahentem na której poznajemy rodzaj prowadzonej przez Niego działalności i na tej podstawie omawiamy szczegóły naszej przyszłej współpracy. Po podpisaniu umowy z naszym biurem Klient ogranicza swoje czynności księgowe do rzetelnego dokumentowania swoich operacji gospodarczych. Do naszych obowiązków należy w dalszej kolejności sporządzanie odpowiednich rejestrów podatkowych, ewidencji środków trwałych itp. Oczywiście w każdym okresie rozliczeniowym zobowiązujemy się do terminowego wysyłania wszystkich potrzebnych deklaracji do Urzędów Skarbowych i ZUS-ów.