Id produktu/usługi: 12530 Data dodania: 05.01.2015
KURS PROFESJONALNA OBSŁUGA TRUDNEGO KLIENTA JEST SKIEROWANY DO OSÓB KTÓRE CHCĄ ZOSTAĆ PROFESJONALNYMI HANDLOWCAMI. NAUCZYSZ SIĘ TECHNIK RADZENIA W TRUDNYCH SYTUACJACH ORAZ SPEŁNIAĆ OCZEKIWANIA KLIENTÓW ABY DO CIEBIE WRÓCILI.
Program kursu:
1. Wprowadzenie do profesjonalnej obsługi klienta
2. Typy klientów – charakterystyka
3. Oczekiwania klientów od obsługi i od produktu
4. Trudny klient czy trudna sytuacja – opis i diagnoza
5. Obiekcje i zastrzeżenia klientów – jak sobie z nimi poradzić.
6. Jak sprawić by trudny klient do nas wrócił – ćwiczenia w grupie
7. Asertywność w trudnych sytuacjach – ćwiczenia w grupie.
NIE ZWLEKAJ WIĘC I ZAPISZ SIĘ LUB ZAREZERWUJ SOBIE MIEJSCE!