Logo firmy: IT Media s.c. Jacek Chojnowski, Andrzej PerzanowskiIT Media s.c. Jacek Chojnowski,...
Posiadamy wpis do Rejestru Instytucji Szkoleniowych WUP o numerze...
Logo firmy: Lean Six Sigma SolutionsLean Six Sigma Solutions
Profesjonalne usługi szkoleniowe i doradztwo w zakresie zarządzan...
Dodaj boks reklamowy w tym miejscu
Stwórz boks dla swojej firmy i promuj ją w Odi.pl.
Logo firmy: Firma Szkoleniowa MG-Edu Małgorzata GajdaFirma Szkoleniowa MG-Edu Małgor...
Kursy e-learningowe 1. Kadry i płace 2. Prowadzenie sekretariat...

Kurs Profesjonalna Obsługa Trudnego Klienta

Id produktu/usługi: 12530 Data dodania: 05.01.2015
KURS PROFESJONALNA OBSŁUGA TRUDNEGO KLIENTA JEST SKIEROWANY DO OSÓB KTÓRE CHCĄ ZOSTAĆ PROFESJONALNYMI HANDLOWCAMI. NAUCZYSZ SIĘ TECHNIK RADZENIA W TRUDNYCH SYTUACJACH ORAZ SPEŁNIAĆ OCZEKIWANIA KLIENTÓW ABY DO CIEBIE WRÓCILI.

Program kursu:
1. Wprowadzenie do profesjonalnej obsługi klienta
2. Typy klientów – charakterystyka
3. Oczekiwania klientów od obsługi i od produktu
4. Trudny klient czy trudna sytuacja – opis i diagnoza
5. Obiekcje i zastrzeżenia klientów – jak sobie z nimi poradzić.
6. Jak sprawić by trudny klient do nas wrócił – ćwiczenia w grupie
7. Asertywność w trudnych sytuacjach – ćwiczenia w grupie.

NIE ZWLEKAJ WIĘC I ZAPISZ SIĘ LUB ZAREZERWUJ SOBIE MIEJSCE!

Zadaj firmie pytanie o produkt/usługę:

Liczba odwiedzin wpisu: 200
  • Poleć produkt na:  
     
     
Opinie o firmie:
 dodaj opinię

Produkt/usługa firmy:

EFFEKT Sp. z o.o.
Komentarze:
Jeszcze nikt nie zamieścił komentarza do produktu/usługi.
Twój będzie pierwszy. Zapraszamy.