Szkolenie Asertywność w Pracy z Klientem Szkolenia Miękkie Stacjonarne – 2 dni
Proponowane najbliższe terminy szkolenia:
- 20,21-09-2017
- 18,19-10-2017
- 15,16-11-2017
- 13,14-12-2017
- 17,18-01-2018
- 14,15-02-2018
Szkolenie "Asertywność w pracy z klientem" to szkolenie, na którym nauczysz się asertywności w pracy z klientem, czyli sztuki mówienia "nie" oraz obrony przed manipulacjami. Zajęcia mają na celu pokazanie i przyswojenie zasad asertywności w pracy z różnymi typami klientów oraz poznanie różnych metod i technik związanych z asertywnością.
Szkolenie Asertywność w Pracy z Klientem Szkolenia Miękkie Stacjonarne przeprowadzane jest w formie warsztatów praktycznych w małych grupach (min. 5 osób).
Na Szkolenie Asertywność w Pracy z Klientem Szkolenia Miękkie Stacjonarne zapewniamy:
- materiały szkoleniowe: długopis, notatnik,
- materiały przygotowane przez wykładowcę,
- przerwę kawową,
- certyfikat ukończenia szkolenie firmy PeZet Piotr Zontek Projekty - Szkolenia.
Na Państwa życzenie możliwe jest zorganizowanie przez nas obiadu oraz noclegu dla uczestników szkolenia stacjonarnego. Opcje te wybiera się podczas dodawania szkolenia do koszka lub przez wypisanie ich w formularzu zgłoszeniowym w polu "Pytania i uwagi". Cena szkolenia wtedy waha się od 790 zł netto do 1190 zł netto.
Szkolenie Asertywność w Pracy z Klientem Szkolenia Miękkie Stacjonarne trwa 2 dni szkoleniowe w wymiarze 16 godzin lekcyjnych po 8 godzin lekcyjnych w każdym dniu. Szkolenie w godzinach od 9:00 do godziny 16:00.
Metody stosowane podczas szkolenia:
- wykład interaktywny
- praca indywidualna
- praca zespołowa
- studium przypadku
- scenki
- ćwiczenia (indywidualna i grupowe)
- odgrywanie ról
- testy
Cel szkolenia stacjonarnego:
- poznanie własnego sposobu komunikacji
- odróżnienie od siebie różnych typów komunikacji
- uzmysłowienie uczestnikom istnienia różnych typów zachowań i osobowości - klientów
- świadomość własnych ograniczeń w pracy z klientem
- poznanie wpływu własnego nastawienia na pracę z klientem
- poznanie znaczenia mowy ciała w pracy z klientem
- poznanie technik asertywności i swoich praw w przypadku pracy z klientem trudnym
- poznanie technik asertywności i sposobu reagowania w różnych sytuacjach w pracy z klientem
- poznanie zasad człowieka asertywnego
Dofinansowanie szkoleń z Krajowego Funduszu Szkoleniowego
Firma PeZet Piotr Zontek Projekty - Szkolenia oferuje pomoc pracodawcom przy uzyskaniu dofinansowania ze środków Krajowego Funduszu Szkoleniowego. W ramach pomocy oferujemy:
- pomoc przy kompletowaniu dokumentów wymaganych przez powiatowy urząd pracy
- pomoc przy wypełnianiu wniosku
Posiadamy wpis do Rejestru Instytucji Szkoleniowych pod numerem ewidencyjnym: 2.24/00324/2016
Program szkolenia
1. Asertywność - wstęp
- Asertywność - co oznacza?
- Mój sposób komunikacji
- Dlaczego warto być asertywnym?
- Zachowania asertywne i nie asertywne - różnice
- Pierwsze wrażenia a asertywność
2. Asertywność a sposób myślenia o sobie
- Czy jestem asertywny - test
- Moje zasoby, mocne strony
- Jak dbać i wyznaczać granice?
- Strach ma wielkie oczy
- Autoprezentacja a postawa asertywna
- Atlas osobistej asertywności
3. Różne typy osobowości klientów
- Mój typ osobowości i świadomość własnych ograniczeń
- Rozpoznanie różnych typów klientów
- Cztery typy zachowań - charakterystyka
- Własne nastawienie a wpływ na obsługę klienta
- Ocena typu zachowań klienta i dostosowanie się
4. Asertywność w praktyce
- Umiejętność odmawiania - jakich słów używać?
- Umiejętność asertywnego proszenia
- Zwracanie uwagi i upominanie klienta
- Przekazywanie klientowi niekorzystnych dla niego informacji
- Asertywne przyznawanie się do błędów i przepraszanie
- Przyjmowanie i wyrażanie krytyki
- Asertywne odmawianie
- Przyjmowanie komplementów
- Reagowanie na trudne sprawy
- Mówienie o swoich wadach
- Asertywne kończenie trudnych rozmów
- Asertywne reakcje w przypadku: obrażania, wygórowanych i nadmiernych oczekiwań klienta, manipulacji
5. Mowa ciała a asertywność
6. Podsumowanie: asertywność - techniki
- Zasady człowieka asertywnego
Szkolenie Asertywność w Pracy z Klientem Szkolenia Miękkie Stacjonarne organizujemy min. w takich lokalizacjach jak: Kraków, Warszawa, Katowice, Kielce, Rzeszów, Lublin, Wrocław, Bydgoszcz, Zielona Góra, Łódź, Opole, Białystok, Gdańsk, Olsztyn, Szczecin, Poznań