Szkolenie Stacjonarne Efektywna komunikacja interpersonalna jako źródło sukcesów w budowaniu relacji Szkolenia Miękkie – 2 dni
Proponowane najbliższe terminy szkolenia:
- 25,26-09-2017
- 30,31-10-2017
- 27,28-11-2017
- 18,19-12-2017
- 22,23-01-2018
- 19,20-02-2018
Na Szkolenie Stacjonarne Efektywna komunikacja interpersonalna jako źródło sukcesów w budowaniu relacji każdy z uczestników będzie miał okazję zdobyć wiedzę na temat budowania pozytywnych relacji z drugim człowiekiem zarówno w pracy jak i w życiu codziennym. Zajęcia są kierowane przede wszystkim do osób, które są zainteresowane nabyciem praktycznych umiejętności związanych z komunikacją interpersonalną, aktywnym słuchaniem i asertywnością.
Szkolenie Stacjonarne Efektywna komunikacja interpersonalna jako źródło sukcesów w budowaniu relacji przeprowadzane jest w formie warsztatów praktycznych w małych grupach (min. 5 osób).
Na Szkolenie Stacjonarne Efektywna komunikacja interpersonalna jako źródło sukcesów w budowaniu relacji zapewniamy:
- materiały szkoleniowe: długopis, notatnik,
- materiały przygotowane przez wykładowcę,
- przerwę kawową,
- certyfikat ukończenia szkolenie firmy PeZet Piotr Zontek Projekty – Szkolenia.
Na Państwa życzenie możliwe jest zorganizowanie przez nas obiadu oraz noclegu dla uczestników szkolenia stacjonarnego. Opcje te wybiera się podczas dodawania szkolenia do koszka lub przez wypisanie ich w formularzu zgłoszeniowym w polu „Pytania i uwagi”. Cena szkolenia wtedy waha się od 790 zł netto do 1190 zł netto.
Szkolenie Stacjonarne Efektywna komunikacja interpersonalna jako źródło sukcesów w budowaniu relacji trwa 2 dni szkoleniowe w wymiarze 16 godzin lekcyjnych po 8 godzin lekcyjnych w każdym dniu. Szkolenie w godzinach od 9:00 do godziny 16:00.
Metody stosowane podczas szkolenia:
- wykład interaktywny
- praca indywidualna
- praca zespołowa
- studium przypadku
- scenki
- ćwiczenia (indywidualna i grupowe)
- odgrywanie ról
- testy
Cel szkolenia stacjonarnego:
- znaczenie komunikacji interpersonalnej
- poznanie własnego stylu komunikowania się
- znaczenie komunikacji niewerbalnej
- poznanie zasad odpowiedniego zadawania pytań
- poznanie roli zniekształceń w odbiorze komunikatu
- poznanie zasad aktywnego słuchania
- poznanie zasad asertywności
- nauka świadomego używania mowy niewerbalnej
- poznanie znaczenia spójności pomiędzy mową werbalną oraz niewerbalną
Dofinansowanie szkoleń z Krajowego Funduszu Szkoleniowego
Firma PeZet Piotr Zontek Projekty - Szkolenia oferuje pomoc pracodawcom przy uzyskaniu dofinansowania ze środków Krajowego Funduszu Szkoleniowego. W ramach pomocy oferujemy:
- pomoc przy kompletowaniu dokumentów wymaganych przez powiatowy urząd pracy
- pomoc przy wypełnianiu wniosku
Posiadamy wpis do Rejestru Instytucji Szkoleniowych pod numerem ewidencyjnym: 2.24/00324/2016
Program szkolenia
1. Komunikacja wstęp
- czym jest komunikowanie się?
- jak się komunikujemy?
- czy można się nie komunikować?
- schemat i model procesu komunikowania się
- filary komunikacji
- zakłócenia w procesie komunikowania się
- funkcje i formy komunikowania się
- składowe przekazu Mehrabiana
- twój styl komunikowania się
2. Komunikacja werbalna
- znaczenie komunikacji werbalnej
- zasady skutecznej komunikacji werbalnej
- zniekształcenie w komunikacji werbalnej
- skąd się biorą
- jak wpływają na sposób interpretacji wypowiedzi
- zagrożenia jakie niesie zniekształcenie komunikatu
3. Aktywne słuchanie
- „słuchać i słyszeć” – rola aktywnego słuchania
- zasady aktywnego słuchania m.in.:
- zachęta
- parafraza (jako sposób na sprawdzenie czy dobrze rozumiemy rozmówcę)
- odzwierciedlanie uczuć
- podsumowanie
- dowartościowanie
- wyjaśnianie
- zadawanie pytań
- błędy związane z aktywnym słuchaniem – jak ich uniknąć
- bariery w komunikacji werbalnej
4. Asertywność
- czym jest asertywność?
- jaki jest twój styl zachowania
- zachowania asertywne, agresywnie i uległe
- komunikat JA
- komunikat typu TY
- prawa człowieka asertywnego
- konstruktywna krytyka innych
- konstruktywne stopniowanie gniewu
- radzenie sobie z krytyką
5. Komunikacje niewerbalna
- znaczenie komunikacji niewerbalnej
- nośniki komunikacji niewerbalnej
- kontakt wzrokowy
- twarz, mimika
- odległość i dystans
- właściwości głosu i mowy
- gestykulacja, postawa ciała – postawa otwarta i zamknięta
- świadome używanie komunikacji niewerbalnej
- łączenie komunikacji werbalnej oraz niewerbalnej
6. Komunikacja przez telefon
- podstawowe zasady
- najczęściej popełniane błędy
7. Podsumowanie
Szkolenie Stacjonarne Efektywna komunikacja interpersonalna jako źródło sukcesów w budowaniu relacji Szkolenia Miękkie organizujemy min. w takich lokalizacjach jak: Kraków, Warszawa, Katowice, Kielce, Rzeszów, Lublin, Wrocław, Bydgoszcz, Zielona Góra, Łódź, Opole, Białystok, Gdańsk, Olsztyn, Szczecin, Poznań