Dodaj boks reklamowy w tym miejscu
Stwórz boks dla swojej firmy i promuj ją w Odi.pl.
Logo firmy: Happy Kids Sabina Niżnik-KozaHappy Kids Sabina Niżnik-Koza
W ramach każdego kursu Helen Doron oferujemy: Autorską metodę na...
Logo firmy: IT Media s.c. Jacek Chojnowski, Andrzej PerzanowskiIT Media s.c. Jacek Chojnowski,...
Posiadamy wpis do Rejestru Instytucji Szkoleniowych WUP o numerze...
Logo firmy: Edu Century - English Best Way SochaczewEdu Century - English Best Way ...
Kursy językowe dla dorosłych Kursy językowe dla młodzieży Kursy...

Szukasz inwestora? Wejdź na BiznesOferty.pl         Szukasz kontaktów w biznesie? Wejdź na BiznesOferty.pl         Chcesz sprzedać firmę? Wejdź na BiznesOferty.pl         Chcesz sprzedać maszyny? Wejdź na BiznesOferty.pl         Aby sprzedawać hurtowo towary? Wejdź na BiznesOferty.pl         Szukasz wspólnika? Wejdź na BiznesOferty.pl         Chcesz sprzedać nieruchomość komercyjną? Wejdź na BiznesOferty.pl         Szukasz dystrybutora? Wejdź na BiznesOferty.pl        

Szkolenie Asertywność w Pracy z Klientem dla Firm-Zamknięte Szkolenia Miękkie – 2 dni

Id produktu: 17261 Data dodania: 04.07.2017
Szkolenie Asertywność w Pracy z Klientem dla Firm-Zamknięte Szkolenia Miękkie – 2 dni

Szkolenie przeznaczone jest już dla doświadczonych użytkowników programu MS Access i ma na celu pokazanie i przyswojenie zasad asertywności w pracy z różnymi typami klientów oraz poznanie różnych metod i technik związanych z asertywnością.

Szkolenie Asertywność w Pracy z Klientem dla Firm-Zamknięte przeprowadzane jest w formie warsztatów praktycznych w małych grupach w celu zwiększenia efektywności szkolenia. Przy szkoleniach zamkniętych w miarę możliwości staramy się być elastyczni i dopasować się do potrzeb klienta.

Na Państwa życzenie możliwe jest zorganizowanie przez nas sprzętu niezbędnego do przeprowadzenia szkolenia. Cena szkolenia waha się wtedy od 530 zł netto do 640 zł netto.

Przy zgłoszeniu na szkolenie więcej niż 5 osób przygotowujemy wyceny indywidualne. Na Państwa życzenie przygotowujemy również wyceny indywidualne przy zgłoszeniu na szkolenie mniej niż 5 osób.

Na szkoleniu Asertywność w Pracy z Klientem zapewniamy:
- materiały szkoleniowe: długopis, notatnik,
- książkę związaną z tematyką szkolenia,
- certyfikat ukończenia szkolenia firmy PeZet Piotr Zontek Projekty - Szkolenia dla wszystkich osób biorących udział w szkoleniu.

Szkolenie Asertywność w Pracy z Klientem dla Firm-Zamknięte trwa 2 dni szkoleniowe w wymiarze 16 godzin lekcyjnych po 8 godzin lekcyjnych w każdym dniu. Istnieje możliwość dopasowania wymiaru godzin do potrzeb Uczestników szkolenia.

Termin szkolenia zostaje ustalony indywidualnie w miarę możliwości i dostępności trenera.

Metody stosowane podczas szkolenia:
- wykład interaktywny
- praca indywidualna
- praca zespołowa
- studium przypadku
- scenki
- ćwiczenia (indywidualna i grupowe)
- odgrywanie ról
- testy

Cel szkolenia stacjonarnego:
- poznanie własnego sposobu komunikacji
- odróżnienie od siebie różnych typów komunikacji
- uzmysłowienie uczestnikom istnienia różnych typów zachowań i osobowości klientów
- świadomość własnych ograniczeń w pracy z klientem
- poznanie wpływu własnego nastawienia na pracę z klientem
- poznanie znaczenia mowy ciała w pracy z klientem
- poznanie technik asertywności i swoich praw w przypadku pracy z klientem trudnym
- poznanie technik asertywności i sposobu reagowania w różnych sytuacjach w pracy z klientem
- poznanie zasad człowieka asertywnego

Dofinansowanie szkoleń z Krajowego Funduszu Szkoleniowego

Firma PeZet Piotr Zontek Projekty - Szkolenia oferuje pomoc pracodawcom przy uzyskaniu dofinansowania ze środków Krajowego Funduszu Szkoleniowego. W ramach pomocy oferujemy:
- pomoc przy kompletowaniu dokumentów wymaganych przez powiatowy urząd pracy
- pomoc przy wypełnianiu wniosku
Posiadamy wpis do Rejestru Instytucji Szkoleniowych pod numerem ewidencyjnym: 2.24/00324/2016

Program szkolenia

1. Asertywność – wstęp
- Asertywność – co oznacza?
- Mój sposób komunikacji
- Dlaczego warto być asertywnym?
- Zachowania asertywne i nie asertywne – różnice
- Pierwsze wrażenia a asertywność
2. Asertywność a sposób myślenia o sobie
- Czy jestem asertywny – test
- Moje zasoby, mocne strony
- Jak dbać i wyznaczać granice?
- Strach ma wielkie oczy
- Autoprezentacja a postawa asertywna
- Atlas osobistej asertywności
3. Różne typy osobowości klientów
- Mój typ osobowości i świadomość własnych ograniczeń
- Rozpoznanie różnych typów klientów
- Cztery typy zachowań – charakterystyka
- Własne nastawienie a wpływ na obsługę klienta
- Ocena typu zachowań klienta i dostosowanie się
4. Asertywność w praktyce:
- Umiejętność odmawiania – jakich słów używać?
- Umiejętność asertywnego proszenia
- Zwracanie uwagi i upominanie klienta
- Przekazywanie klientowi niekorzystnych dla niego informacji
- Asertywne przyznawanie się do błędów i przepraszanie
- Przyjmowanie i wyrażanie krytyki
- Asertywne odmawianie
- Przyjmowanie komplementów
- Reagowanie na trudne sprawy
- Mówienie o swoich wadach
- Asertywne kończenie trudnych rozmów
- Asertywne reakcje w przypadku: obrażania, wygórowanych i nadmiernych oczekiwań klienta, manipulacji
5. Mowa ciała a asertywność
6. Podsumowanie: asertywność – techniki
- Zasady człowieka asertywnego

Szkolenie Asertywność w Pracy z Klientem Szkolenia Miękkie dla Firm-Zamknięte organizujemy w lokalizacjach wskazanych przez klienta oraz w takich lokalizacjach jak Kraków, Warszawa, Katowice, Kielce, Rzeszów, Lublin, Wrocław, Bydgoszcz, Zielona Góra, Łódź, Opole, Białystok, Gdańsk, Olsztyn, Szczecin, Poznań.

Zadaj firmie pytanie o produkt:

Liczba odwiedzin wpisu: 115
  • Poleć produkt na:  
     
     
Opinie o firmie:
 dodaj opinię
Komentarze:
Jeszcze nikt nie zamieścił komentarza do produktu.
Twój będzie pierwszy. Zapraszamy.