SMI! Managed Service to usługa polegająca na sprawdzeniu poczty wychodzącej oraz przychodzącej pod kątem wirusów, spamu oraz zawartości treści. Unikatową cechą SMI! są dwie technologie zero hour detection, wykrywające natychmiast nieznane złośliwe oprogramowanie bazując na analizie statystycznej i analizie zachowania.
Niechciane maile, czyli SPAM SMI! MS wykrywa wykorzystując do tego celu 13 deterministycznych (pozbawionych cech heurystycznych) technik antyspamowych gwarantujących minimalny poziom fałszywych wskazań (< 1 na 25 000 listów) przy zachowaniu skuteczności na poziomie 97%-98%. Do analizy złośliwego oprogramowania wykorzystywane są 4 warstwy analizy:
• analiza statystyczna w czasie rzeczywistym;
• analiza zachowania;
• analiza heurystyczna;
• analiza oparta na bazie sygnatur.
SMI! MS wyłuskuje również tekst i obiekty zagnieżdżone w innych plikach i obiektach. Posiada moduł do analizy treści, do zarządzania (Content Control) i archiwizacji.
Główne zalety:
• skupienie się na własnym biznesie,
• oddanie dziedziny bezpieczeństwa w ręce specjalistów,
• najszybsza reakcja na zmiany trendów,
• najniższy z możliwych wskaźnik TCO,
• brak inwestycji (oprogramowanie, sprzęt, administrację, szkolenia, aktualizacje, infrastrukturę sieciową, reakcje na ataki, analizę trendów),
• oszczędności w infrastrukturze,
• ataki nie wpływają na łącza i serwery firmy,
• zmniejszenie obciążenia łączy,
• wsparcie techniczne do 24/7/365,
• SLA gwarantujące poziom usług,
• data centers w 3 krajach (Polska, Francja, UK),
• uruchomienie w kilka godzin,
• większa dostępność - serwery zapasowe,
• niezależne od skali firmy i wspierające jej rozwój,
• poziom cenowy usługodawcy