System M2 / CRM to klasyczny CRM (Customer Relationship Management - system zarządzania relacjami z klientami) zbudowany na międzynarodowych standardach i doświadczeniach, implementujący najważniejsze obszary funkcjonalne procesu obsługi klienta, uwzględniający postulaty największych firm doradczych w tym zakresie. Przeznaczony dla średnich i dużych przedsiębiorstw z sektora handlu i usług. W pozostałych branżach może być wdrożony jako uzupełnienie istniejącego systemu ERP lub systemu rozliczania (billing), bądź w wybranych departamentach (np. Dział Windykacji, Dział Obsługi Klientów Kluczowych, Dział Kontaktów z Partnerami, Dział Sprzedaży).
• rozbudowany format wpisu klienta, pracownika klienta oraz zaawansowaną wyszukiwarkę,
• kalendarze pracowników, automatyczne powiadomienia pocztowe o terminach,
• kalendarz działań całej firmy,
• rozbudowane planowanie,
• budowa bazy rozmów wychodzących,
• rozbudowana kontrola sprzedaży i zarządzanie szansami sprzedaży,
• obsługa procesu sprzedaży (plan/szansa, oferta, kontrakt, serwis),
• rozsyłanie korespondencji seryjnej (szablony pism, naklejki, koperty, faksy, e-mail),
• rejestr korespondencji, w tym drukowanie dziennych zestawień korespondencji,
• informacja o historii kontaktów pracowników z klientami - telefony, poczta, dokumenty, spotkania, plany, zadania, szanse sprzedaży (forecast), złożone oferty, podpisane kontrakty, umowy serwisowe, zdarzenia serwisowe, itp.,
• śledzenie aktywności pracowników,
• przygotowywanie i drukowanie pism, protokołów, gwarancji, ofert itp. wg dowolnego szablonu przygotowanego w Lotus Designer, MS Word lub OpenOffice.org,
• integracja z MS Word i MS Outlook,