Logo firmy: Warsaw Trade Sp. z o.o.Warsaw Trade Sp. z o.o.
- okulary sportowe, - okulary polaryzacyjne, - okulary fotochro...
Dodaj boks reklamowy w tym miejscu
Stwórz boks dla swojej firmy i promuj ją w Odi.pl.
Logo firmy: BWG Polska Sp. z o.o.BWG Polska Sp. z o.o.
Wózki dziecięce i foteliki samochodowe: * JOOLZ * QUINNY * TEU...
Logo firmy: Foto-Press Dział Fotografiki Cyfrowej Radosław GancarczykFoto-Press Dział Fotografiki Cy...
Nasza oferta obejmuje albumy ślubne, dziecięce i okolicznościowe....
Pytanie do ekspertów:

Jakie są zalety i wady technologii flash na stronach internetowych?

Aby udzielić odpowiedzi na powyższe pytanie zaloguj się lub zarejestruj w Odi.pl.

Odpowiedzi ekspertów:
Technologia flash odchodzi do przeszłości jeśli chodzi o zastosowania internetowe. Naszym zdaniem są już tylko pojedyncze wyjątki, w których zastosowanie tej technologii ma jeszcze sens.

Zatem ciężko mówić o zaletach, gdy większość podmiotów od których los tej technologii zależy już jej nie wspiera bądź z niej systematycznie rezygnuje. Technologia flash świetnie sprawdzała się w czasach, gdy nie mieliśmy innych narzędzi służących do tworzenia zaawansowanych i skomplikowanych animacji, banerów, reklam, gier, aplikacji wciągających potencjalnego odbiorcę w jakąś interakcję z naszym produktem / marką. Dziś to wszystko można osiągnąć przy pomocy innych, lepszych i bardziej uniwersalnych technologii.

Dziś nie warto inwestować w tą technologię, bo może się okazać, że bardzo wiele osób do których skierujemy nasz przekaz, po prostu go nie zobaczy. W czasach internetu w komórkach i tabletach, w dobie takich technologii jak html5, css3 i innych flash jest zdecydowanie pieśnią przeszłości.

Jeśli chcesz mieć stronę lub sklep internetowy, który spełnia dzisiejsze wymogi i standardy, jest atrakcyjny dla klienta i prosty w obsłudze - zgłoś się do nas!

Zapytaj eksperta o szczegóły »
Data: 2015.04.13
Oceń odpowiedź:
1/0
Odpowiedź firmy: Solith Software
Główną wadą jest obecnie brak wsparcia urządzeń mobilnych dla tej technologii.

Jeśli więc przyjrzeć się popularności tego typu urządzeń, dodać do tego politykę wyszukiwarek, które coraz mocniej naciskają na "mobilność" stron, to wymienianie zalet nie ma większego sensu.

Zapytaj eksperta o szczegóły »
Data: 2015.04.13
Oceń odpowiedź:
0/0