Na jedno konto firmy w Odi.pl można się logować korzystająć z dwóch różnch adresów e-mail.
Jednym z tych adresów jest e-mail techniczny, a drugim e-mail dla klientów.
E-mail techniczny podawany jest podczas rejestracji konta w Odi.pl. Jest to inaczej e-mail administracyjny.
Ten e-mail jest wymagany, aby konto w ogóle zostało aktywowane, poza tym, na niego trafia większość listów informacyjnych związanych z poprawnym działaniem konta.
E-mail dla klientów jest natomiast adresem e-mail do kontaktów z klientami, tzn. np. wiadomości wysyłane za pośrednictwem formularza kontaktowego w profilu firmy, trafiają
na adres e-mail dla klientów (dział handlowy, dział sprzedaży). Ten adres e-mail nie jest wymagany, jeżeli nie zostanie przypisany do konta, to wiadomości od klientów będą
trafiać na e-mail techniczny.
Dzięki możliwości przypisania dwóch różnych adresów e-mail, inna osoba w firmie może odpowiadać np. za aktualność danych w profilu firmy, a inna za kontakty z klientami.
Każdy z adresów e-mail można edytować w dowolnym momencie, po zalogowaniu się w serwisie. Przy czym, osoba logująca się za pomocą technicznego adresu e-mail ma również
możliwość edycji adresu e-mail dla klientów.
Każdy z adresów e-mail, aby był aktywny, musi być potwierdzony poprzez kliknięcie w link aktywacyjny, który jest wysyłany w momencie rejestracji konta lub edycji adresu e-mail.
Każdy z adresów e-mail przypisanych do konta jest odpowiedni do kontaktu z administracją serwisu Odi.pl w sprawach dotyczących konta.
Nie ma znaczenia jaki adres e-mail posłużył do zalogowania się w serwisie, każdy Użytkwonik będąc zalogowanym może edytować dane zamieszczone na koncie. Może np. aktualizować
dane kontaktowe, zamieszczać wpisy na blogu, dodawać produkty lub odpowiadać na pytania w programie Ekspert Odi.pl.
Potrzebujesz więcej informacji? Skontaktuj się z nami.