E-mail techniczny i e-mail dla klientów

Na jedno konto firmy w Odi.pl można się logować korzystająć z dwóch różnch adresów e-mail. Jednym z tych adresów jest e-mail techniczny, a drugim e-mail dla klientów.

E-mail techniczny podawany jest podczas rejestracji konta w Odi.pl. Jest to inaczej e-mail administracyjny. Ten e-mail jest wymagany, aby konto w ogóle zostało aktywowane, poza tym, na niego trafia większość listów informacyjnych związanych z poprawnym działaniem konta.

E-mail dla klientów jest natomiast adresem e-mail do kontaktów z klientami, tzn. np. wiadomości wysyłane za pośrednictwem formularza kontaktowego w profilu firmy, trafiają na adres e-mail dla klientów (dział handlowy, dział sprzedaży). Ten adres e-mail nie jest wymagany, jeżeli nie zostanie przypisany do konta, to wiadomości od klientów będą trafiać na e-mail techniczny.

Dzięki możliwości przypisania dwóch różnych adresów e-mail, inna osoba w firmie może odpowiadać np. za aktualność danych w profilu firmy, a inna za kontakty z klientami.

Każdy z adresów e-mail można edytować w dowolnym momencie, po zalogowaniu się w serwisie. Przy czym, osoba logująca się za pomocą technicznego adresu e-mail ma również możliwość edycji adresu e-mail dla klientów.

Każdy z adresów e-mail, aby był aktywny, musi być potwierdzony poprzez kliknięcie w link aktywacyjny, który jest wysyłany w momencie rejestracji konta lub edycji adresu e-mail.

Każdy z adresów e-mail przypisanych do konta jest odpowiedni do kontaktu z administracją serwisu Odi.pl w sprawach dotyczących konta.

Nie ma znaczenia jaki adres e-mail posłużył do zalogowania się w serwisie, każdy Użytkwonik będąc zalogowanym może edytować dane zamieszczone na koncie. Może np. aktualizować dane kontaktowe, zamieszczać wpisy na blogu, dodawać produkty lub odpowiadać na pytania w programie Ekspert Odi.pl.


Potrzebujesz więcej informacji? Skontaktuj się z nami.