Centrum Szkoleniowe Corio rozpoczęło swoją działalność w 2010 roku w Poznaniu. Firma jest niepubliczną placówką kształcenia ustawicznego i zajmuje się przede wszystkim organizacją i prowadzeniem szkoleń, głównie kosmetycznych, ale także księgowo – biurowych, personalnych czy komputerowych. Dzięki intensywnej pracy i wysiłkowi szybko się rozwija i nieustannie zdobywa nowych klientów, zwiększając tym samym swoją konkurencyjność wobec innych podmiotów z branży. Obecnie kursanci przybywają nie tylko z Poznania, ale również z innych miast i województw, a nawet państw.
Działalność skierowana jest do osób, pragnących zdobyć lub poszerzyć wiedzę z zakresu kosmetologii i szeroko rozumianej pielęgnacji ciała. W ciągu miesiąca odbywa się około 20 kursów, obejmujących część teoretyczną i praktyczną i zakończonych uzyskaniem przez kursantów certyfikatów MEN. W każdym kursie bierze udział od 1 do 8 osób. Kadrę szkoleniową stanowią wykwalifikowani trenerzy, których kompetencje, obejmujące wykształcenie i wieloletnie doświadczenie, potwierdzone są licznymi dyplomami i certyfikatami. Głównym celem szkoleń oferowanych przez CS Corio jest umożliwienie podjęcia nowej pracy lub rozszerzenia prowadzonej dotychczas działalności.
Ponadto, w ramach działalności prowadzony jest gabinet kosmetyczny, w którym wykonywane są profesjonalne zabiegi pielęgnacyjne i upiększające twarzy i ciała. W trosce o komfort i zadowolenie klientów, wykorzystywane są produkty najwyższej jakości, starannie wyselekcjonowane i odpowiednio dobrane do indywidualnych potrzeb.
W ramach Centrum Szkoleniowego Corio planowane jest rozszerzenie dotychczasowej działalności, która w przyszłości będzie obejmować również specjalistyczne szkolenia dla kosmetologów, utworzenie salonu fryzjerskiego i gabinetu podologicznego, a także wprowadzenie sprzedaży detalicznej produktów do pielęgnacji domowej.
Celem firmy jest zapewnienie najlepszej jakości usług w konkurencyjnych cenach. Misją CS Corio jest dbanie o dobre samopoczucie swoich klientów, zarówno kursantów, jak i osób odwiedzających gabinet oraz przekazywanie wiedzy na jak najwyższym poziomie. Realizacja celów odbywa się z udziałem sprawdzonych produktów, wykorzystywania innowacji i najnowszych technologii oraz stałego podnoszenia kwalifikacji.