Logo firmy: Meissner & Partnerzy Radcowie Prawni Sp. p.Meissner & Partnerzy Radcowie P...
1. Prawo korporacyjne 2. Łączenia i przejęcia (Mergers & Acquis...
Dodaj boks reklamowy w tym miejscu
Stwórz boks dla swojej firmy i promuj ją w Odi.pl.
Logo firmy: Iwnise Sp. z o.o.Iwnise Sp. z o.o.
nadzór inwestorski nadzory budowlane zastępstwo inwestorskie i...
Logo firmy: Kancelaria Patentowa dr inż. Jerzy LampartKancelaria Patentowa dr inż. Je...
Przygotowanie dokumentacji dla uzyskania ochrony prawnej wynalazk...
Logo firmy Law & Business Kancelaria Doradztwa Prawno-Ekonomicznego Sp. z o.o.

Law & Business Kancelaria Doradztwa Prawno-Ekonomicznego Sp. z o.o.

 (0 opinii) dodaj opinię
  • Liczba odwiedzin: 1093  

Firma w Odi.pl

ponad 12 lat

Miejscowość

Warszawa

Rok założenia

Brak danych

Zatrudnionych

11-20

Telefon

22 2... pokaż tel.22 241 29 04

Adres WWW

Brak danych


Opis firmy Law & Business Kancelaria Doradztwa Prawno-Ekonomicznego Sp. z o.o.

Nasza Kancelaria to:
- innowacyjność – platforma do obsługi prawnej Klientów on-line,
- perfekcja – Jedno okienko dla przedsiębiorców,
- wiedza i doświadczenie – zespół doświadczonych Adwokatów i Radców Prawnych.


Czym się zajmujemy?

Świadczymy kompleksowe usługi obsługi prawnej podmiotów utworzonych w oparciu o przepisy prawa polskiego oraz międzynarodowego. Obok oferty skierowanej do firm, ofertę kierujemy również do osób fizycznych. Zespół doświadczonych Adwokatów i Radców Prawnych umożliwia Nam obsługę Państwa spraw niezależnie od dziedziny prawa, jakiej dotyczą. Do Naszych wiodących specjalizacji zaliczyć możemy:
Prawo handlowe
Prawo pracy
Prawo gospodarcze
Prawo cywilne
Sprawy egzekucyjne
Prawo upadłościowe
Prawo karne
Prawo spadkowe
Prawo budowlane
Prawo finansowe
Odszkodowania
Hipoteki – administrowanie hipotekami
Prawo farmaceutyczne
Sukcesja, w tym sukcesja firm
Zamówienia publiczne
Oraz wiele innych dziedzin.

Ponadto przy wykorzystaniu najnowszych technologii stworzyliśmy platformę do obsługi prawnej Naszych Klientów, która w połączeniu z dostosowanymi do Państwa potrzeb atrakcyjnymi planami abonamentowymi, pozwoli Państwu zaoszczędzić czas i zminimalizować koszty związane z obsługą prawną.

Co Nas wyróżnia?

CRM – czyli platforma do obsługi prawnej Naszych Klientów to m. in. :
• zarządzanie swoim kontem
• wykupywanie abonamentów, dodatkowych godzin na obsługę przez Naszą Kancelarię
• kontrolę wykorzystania abonamentu
• śledzenie, na jakim etapie jest realizacja Państwa zlecenia
• zgłaszanie uwag/komentarzy
• wybór Adwokata/Radcy Prawnego, który ma zająć się Państwa sprawą
• wystawianie faktur
• stały kontakt z Kancelarią
• video rozmowy (min. z pracownikami Kancelarii)
• logowanie się do systemu oraz obsługiwać system z dowolnego miejsca i urządzenia – komputer, telefon, iPad

Obok systemu CRM, wdrożyliśmy zasadę Jednego okienka. Nasza Kancelaria w ramach Jednego okienka oferuje Państwu:

 kompleksową obsługę prawną,
 wykonanie wszelkich czynności notarialnych;
 prowadzenie kadr i płac;
 usługi IT;
 budowanie systemów;
 projektowanie stron internetowych;
 marketing;
 prowadzenie rachunkowości Państwa firmy;
 doradztwo prawne i ekonomiczne;
 kredyty i finansowanie dla firm na atrakcyjnych warunkach oraz inne usługi.

Oferta firmy

Informacje o usługach

Wiodące specjalizacje

OZE – Odnawialne Źródła Energii
Wariant 1
 Audyt dokumentacji przedsiębiorstwa Klienta;
 Due diligence w takich obszarach jak:
o produkty/usługi (obecne, wdrażane, planowane czy rozważane) i otoczenie przedsiębiorstwa – klienci i konkurenci,
o zespół zarządzający,
o organizacja przedsiębiorstwa,
o analiza finansowa,
o inne: analiza aspektów prawnych, analiza księgowa;
 Pełna obsługa prawna firmy;
 Sporządzanie opinii prawnych;
 Sporządzanie umów;
 Reprezentacja przed organami sądowymi i państwowymi;
 Indywidualne stawki na sprawy z zakresu windykacji wierzytelności i odszkodowań;
 7 godzin konsultacji prawnej wraz z wykładnią przepisów prawa gratis;
 Udział w spotkaniach biznesowych, w tym reprezentowanie interesów Klienta na spotkaniach;
 Negocjacje biznesowe;
 Obsługa firmy Klienta przez kancelarię – kilku specjalistów, lub wyznaczenie Radcy Prawnego/Adwokata, w tym opcja wypożyczenia Adwokata/Radcy prawnego;
 Stały dostęp do porad prawnych – dyżury specjalisty między 8. 00 a godziną 18. 00 od poniedziałku do piątku (w tym za pomocą platformy do obsługi prawnej klientów);
 Pomoc w negocjacjach dotyczących uzyskania finansowania w tym wsparcie w uzyskaniu finansowania na budowę elektrowni ze strony niezależnego doradcy finansowego (pomoc w uzyskaniu finansowania bezkosztowa);
 Dostęp do platformy prawnej do obsługi klientów – CRM – umożliwiającej zarządzanie swoim kontem abonenckim, stały dostęp i kontrolę zleconych spraw, możliwość konsultacji z dyżurującym specjalistą za pomocą video konferencji lub czatu (jak również telefonicznie), oraz korzystanie z wielu innych funkcji;
 Czynności z zakresu budowy elektrowni:
o Przygotowanie biznes planu z uwzględnieniem wyłącznie kwestii formalno-prawnych niezbędnych do budowy elektrowni;
o Analiza terenów wybranych pod budowę elektrowni, sprawdzenie planów zagospodarowania przestrzennego oraz inne czynności sprawdzające wybrane tereny;
o Przygotowanie i negocjacje umowy kupna-sprzedaży lub umowy dzierżawy wybranego terenu;
o Uzyskanie pozwoleń administracyjnych na budowę, przyłącza, zezwoleń, koncesji i innych decyzji w związku z budową elektrowni, w tym przyłącze, pozwolenie na budowę;
o Negocjacje umów i kontaktów z dostawcami usług i materiałów oraz z podwykonawcami;
o Stały nadzór prawny nad budową elektrowni;
o Stałe wsparcie merytoryczne oraz śledzenie na bieżąco zmian w prawie energetycznym, w tym raportowanie istotnych zmian w prawie ze względu na charakter działalności Klienta;
o Organizacja oraz obsługa prawna spółki celowej;
o Obsługa udziałowców spółki celowej w ramach czynności związanych z przedmiotem działalności tejże spółki;
o Udział w zgromadzeniach i naradach Klienta;
o Zapewnienie współpracy z notariuszem po konkurencyjnych stawkach;
o Stały nadzór prawnika w tym wizytacje w miejscu budowy elektrowni;
o Pozostałe czynności związane z budową elektrowni.


Wariant 2
 Audyt dokumentacji przedsiębiorstwa Klienta;
 Due diligence w takich obszarach jak:
o produkty/usługi (obecne, wdrażane, planowane czy rozważane) i otoczenie przedsiębiorstwa – klienci i konkurenci,
o zespół zarządzający,
o organizacja przedsiębiorstwa,
o analiza finansowa,
o inne: analiza aspektów prawnych, analiza księgowa;
 Pełna obsługa prawna firmy;
 Sporządzanie opinii prawnych;
 Sporządzanie umów;
 Reprezentacja przed organami sądowymi i państwowymi;
 Indywidualne stawki na sprawy z zakresu windykacji wierzytelności i odszkodowań;
 7 godzin konsultacji prawnej wraz z wykładnią przepisów prawa gratis;
 Udział w spotkaniach biznesowych, w tym reprezentowanie interesów Klienta na spotkaniach;
 Negocjacje biznesowe;
 Obsługa firmy Klienta przez kancelarię – kilku specjalistów, lub wyznaczenie Radcy Prawnego/Adwokata, w tym opcja wypożyczenia Adwokata/Radcy prawnego;
 Stały dostęp do porad prawnych – dyżury specjalisty między 8. 00 a godziną 18. 00 od poniedziałku do piątku (w tym za pomocą platformy do obsługi prawnej klientów);
 Pomoc w negocjacjach dotyczących uzyskania finansowania w tym wsparcie w uzyskaniu finansowania na budowę elektrowni ze strony niezależnego doradcy finansowego (pomoc w uzyskaniu finansowania bezkosztowa);
 Dostęp do platformy prawnej do obsługi klientów – CRM – umożliwiającej zarządzanie swoim kontem abonenckim, stały dostęp i kontrolę zleconych spraw, możliwość konsultacji z dyżurującym specjalistą za pomocą video konferencji lub czatu (jak również telefonicznie), oraz korzystanie z wielu innych funkcji;

 Czynności z zakresu budowy elektrowni:

o Przygotowanie biznes planu z uwzględnieniem wyłącznie kwestii formalno-prawnych niezbędnych do budowy elektrowni;
o Obsługa inwestycji przez Kancelarię w ramach kolejnych etapów budowy elektrowni (12-15 etapów w zależności od polityki Klienta);
o Stały nadzór prawny nad budową elektrowni;
o Stałe wsparcie merytoryczne oraz śledzenie na bieżąco zmian w prawie energetycznym, w tym raportowanie istotnych zmian w prawie ze względu na charakter działalności Klienta;
o Organizacja oraz obsługa prawna spółki celowej;
o Obsługa udziałowców spółki celowej w ramach czynności związanych z przedmiotem działalności tejże spółki;
o Udział w zgromadzeniach i naradach Klienta;
o Zapewnienie współpracy z notariuszem po konkurencyjnych stawkach;
o Stały nadzór prawnika w tym wizytacje w miejscu budowy elektrowni.

Branża IT

• konsultację wraz z interpretacją przepisów prawa w formie elektronicznej, pisemnej, te-lefonicznej lub osobiście stawiając się w Kancelarii
• audyt umów i wszelkiego rodzaju innej dokumentacji w Państwa firmie
• audyt dokumentacji dostarczonej do Kancelarii
• sporządzenie opinii prawnej
• sporządzenie pełnomocnictw, upoważnień lub innych dokumentów
• sporządzenie dowolnej umowy
• pomoc w negocjacjach biznesowych
• reprezentowanie przed organami administracji rządowej, sądami oraz innymi instytu-cjami
• prowadzenie spraw kadrowych
• sporządzanie pozwów
• wszelkie inne czynności związane z obsługą prawną Państwa firmy
• możliwość skorzystania z opcji dojazdu do Klienta
• nawet do 7 godzin konsultacji z prawnikiem gratis
• wykupienie powyższego abonamentu uprawnia do ustalenia indywidualnych stawek w przypadku spraw z zakresu windykacji wierzytelności lub odszkodowań na czynności dokonywane przez Kancelarię
• due diligence w takich obszarach jak:
o produkty/usługi (obecne, wdrażane, planowane czy rozważane) i otoczenie przedsiębiorstwa – klienci i konkurenci
o zespół zarządzający
o organizacja przedsiębiorstwa
o analiza finansowa
o inne: analiza aspektów prawnych, analiza księgowa
o reprezentowanie interesów Klienta na spotkaniach biznesowych
• obsługę firmy Klienta przez kancelarię – kilku specjalistów, lub wyznaczenie Radcy Prawnego/Adwokata, w tym opcja pracy Adwokata/Radcy prawnego w siedzibie Klienta
• stały dostęp do porad prawnych – dyżury specjalisty między 8. 00 a godziną 18. 00 od po-niedziałku do piątku (w tym za pomocą platformy do obsługi prawnej klientów)
• pomoc w negocjacjach dotyczących uzyskania finansowania ze strony niezależnego do-radcy finansowego (pomoc w uzyskaniu finansowania jest bezkosztowa)
• dostęp do platformy prawnej do obsługi klientów – CRM – umożliwiającej zarządzanie swoim kontem abonenckim, stały dostęp i kontrolę zleconych spraw, możliwość konsul-tacji z dyżurującym specjalistą za pomocą video konferencji lub czatu (jak również tele-fonicznie), oraz korzystanie z wielu innych funkcji
• wykładnia oraz sporządzanie dokumentów zgodnie z przepisami międzynarodowymi wraz z ich tłumaczeniem
• czynności z zakresu zamówień publicznych.


Prawo farmaceutyczne

• audyt dokumentacji przedsiębiorstwa Klienta:
• due diligence w takich obszarach jak:
o produkty/usługi (obecne, wdrażane, planowane czy rozważane) i otoczenie przedsiębiorstwa – klienci i konkurenci,
o zespół zarządzający,
o organizacja przedsiębiorstwa,
o analiza finansowa,
o inne: analiza aspektów prawnych, analiza księgowa
• pełną obsługę prawną firmy
• doradztwo ekonomiczne
• sporządzanie opinii prawnych
• sporządzanie umów
• reprezentację przed organami sądowymi i państwowymi, zastępstwo procesowe
• indywidualne stawki na sprawy z zakresu windykacji wierzytelności i odszkodowań
• 7 godzin konsultacji prawnej wraz z wykładnią przepisów prawa gratis
• udział w spotkaniach biznesowych, w tym reprezentowanie interesów Klienta na spo-tkaniach
• pomoc w negocjacjach biznesowych
• sporządzanie pozwów
• mediacje
• opcja dojazdu do Klienta
• obsługę firmy Klienta przez kancelarię – kilku specjalistów, lub wyznaczenie Radcy Prawnego/Adwokata, w tym opcja wypożyczenia Adwokata/Radcy prawnego
• sporządzanie i opiniowanie dokumentów w oparciu o przepisy prawa międzynarodowe-go, w tym sporządzanie dokumentów oraz ich opiniowanie w językach obcych
• stały dostęp do porad prawnych – dyżury specjalisty między 8. 00 a godziną 18. 00 od po-niedziałku do piątku (w tym za pomocą platformy do obsługi prawnej klientów)
• pomoc w negocjacjach dotyczących uzyskania finansowania w tym wsparcie w uzyska-niu finansowania dla firmy (pomoc w uzyskaniu finansowania bezkosztowa)
• duże zniżki na korzystanie z usług partnerów Kancelarii w ramach jednego okienka
• dostęp do platformy prawnej do obsługi klientów – CRM – umożliwiającej zarządzanie swoim kontem abonenckim, stały dostęp i kontrolę zleconych spraw, możliwość konsul-tacji z dyżurującym specjalistą za pomocą video konferencji lub czatu (jak również tele-fonicznie), oraz korzystanie z wielu innych funkcji

• Usługi z zakresu prawa farmaceutycznego:

o doradztwo prawne w zakresie ochrony praw własności intelektualnej
o doradztwo prawne w zakresie warunków uzyskiwania pozwolenia na dopusz-czenie do obrotu produktu leczniczego, jak również zmian dokonywanych po uprzednim zarejestrowaniu produktu leczniczego, z uwzględnieniem zmian od-noszących się do podmiotu odpowiedzialnego, uzyskiwaniem zezwoleń, itp.
o doradztwo prawne w zakresie zasad zachowania prawidłowego przebiegu badań klinicznych
o prowadzenie we wszystkich instancjach czynnych i biernych procesów sądo-wych, w sprawach z zakresu m. in. prawa farmaceutycznego, prawa autorskiego oraz innych
o doradztwo prawne w zakresie zasad dopuszczania do obrotu produktów leczni-czych oraz obrotu produktami leczniczymi, z uwzględnieniem zagadnień po-bocznych takich jak: reklama produktu leczniczego, monitorowanie bezpieczeń-stwa produktu leczniczego, import produktów leczniczych oraz inne
o doradztwo prawne w zakresie m. in. dopuszczalności i warunków reklamy pro-duktów leczniczych oraz kosmetyków
o sporządzanie oraz pomoc w negocjowaniu warunków kontraktów z dostawcami krajowymi oraz zagranicznymi
o wykonywanie czynności prawnych z zakresu uzyskania patentu na dany środek leczniczy, kosmetyk
o doradztwo i wykładnia przepisów m. in. prawa farmaceutycznego
o śledzenie na bieżąco zmian w prawie polskim oraz UE dotyczących działalności Klienta oraz informowanie go o tych zmianach
o prawa pacjenta, refundacje leków dostępnych w aptekach, błędy w sztuce lekar-skiej oraz inne
o pomoc prawna przy wprowadzaniu produktów z pogranicza (borderline pro-ducts)
o reprezentowanie Klienta w sprawach z zakresu nieuczciwej konkurencji
o asystowanie przy wstrzymywaniu i wycofywaniu serii produktów
o inne czynności z zakresu prawa farmaceutycznego


Prawo bankowe


• audyt dokumentacji przedsiębiorstwa Klienta
• due diligence w takich obszarach jak:
o produkty/usługi (obecne, wdrażane, planowane czy rozważane) i otoczenie przedsiębiorstwa – klienci i konkurenci
o zespół zarządzający
o organizacja przedsiębiorstwa
o analiza finansowa
o inne: analiza aspektów prawnych, analiza księgowa
• pełną obsługę prawną firmy
• doradztwo ekonomiczne
• sporządzanie opinii prawnych
• sporządzanie umów
• reprezentację przed organami sądowymi i państwowymi, zastępstwo procesowe
• indywidualne stawki na sprawy z zakresu windykacji wierzytelności i odszkodowań
• 7 godzin konsultacji prawnej wraz z wykładnią przepisów prawa gratis
• udział w spotkaniach biznesowych, w tym reprezentowanie interesów Klienta na spo-tkaniach
• pomoc w negocjacjach biznesowych
• sporządzanie pozwów
• mediacje
• opcja dojazdu do Klienta
• obsługę firmy Klienta przez kancelarię – kilku specjalistów, lub wyznaczenie Radcy Prawnego/Adwokata, w tym opcja wypożyczenia Adwokata/Radcy prawnego
• sporządzanie i opiniowanie dokumentów w oparciu o przepisy prawa międzynarodowe-go, w tym sporządzanie dokumentów oraz ich opiniowanie w językach obcych
• stały dostęp do porad prawnych – dyżury specjalisty między 8. 00 a godziną 18. 00 od po-niedziałku do piątku (w tym za pomocą platformy do obsługi prawnej klientów)
• pomoc w negocjacjach dotyczących uzyskania finansowania w tym wsparcie w uzyska-niu finansowania dla firmy (pomoc w uzyskaniu finansowania bezkosztowa)
• duże zniżki na korzystanie z usług partnerów Kancelarii w ramach jednego okienka
• dostęp do platformy prawnej do obsługi klientów – CRM – umożliwiającej zarządzanie swoim kontem abonenckim, stały dostęp i kontrolę zleconych spraw, możliwość konsul-tacji z dyżurującym specjalistą za pomocą video konferencji lub czatu (jak również tele-fonicznie), oraz korzystanie z wielu innych funkcji
• doradztwo prawne, opiniowanie i sporządzanie dokumentów z zakresu:
o kredytów konsorcjalnych
o finansowania projektów
o finansowania nabycia aktywów/leasingu (w tym samolotów, statków, taboru kolejowego)
o finansowania eksportu
o finansowania projektów nieruchomościowych
o finansowania przejęć/finansowania lewarowanego
o restrukturyzacji i upadłości
o transakcji strukturyzowanych (w tym sekurytyzacji true sale, syntetycznych i subpartycypacyjnych)
o sprzedaży portfeli wierzytelności
o projektów infrastrukturalnych
o struktury cash management, cashpooling rzeczywisty i wirtualny
o projektów private equity
o transakcji leasingu ruchomości i nieruchomości, w tym w obszarze leasingu kon-sumenckiego, flotowego - CFM, sale and lease back
o elektronicznych instrumentów płatniczych, implementacja SEPA
o tworzenia, nabycia i restrukturyzacji banków, oddziałów instytucji kredytowych, funduszy inwestycyjnych
o zakup/sprzedaż obligacji
o akty założycielskie spółdzielni, banków spółdzielczych
o zgromadzeń zarządu
o posiedzeń Rady Nadzorczej
o wykładni przepisów dotyczącej możliwości zaskarżania
o podejmowanych uchwał
o kontraktów z przedsiębiorcami
o konsolidacji, zrzeszania się banków
o tworzenia filii i oddziałów
o wszelkich czynności przewidzianych „ Ustawą milenijną”
o oraz „ Ustawą prawo bankowe”


Sukcesja (następstwo prawne)

Nasza Kancelaria świadczy usługi z zakresu sukcesji dla osób fizycznych oraz firm.
Czynności z zakresu sukcesji uniwersalnej obejmują m. in. :
 Nabycie spadku;
 Przekształcenie spółek w oparciu o przepisy KSH;
 Łączenie osób prawnych (na podstawie ustawy prawo spółdzielcze);
 Dziedziczenie:
a) testamentowe;
b) ustawowe;

Czynności z zakresu sukcesji syngularnej obejmują m. in. :
 Sprzedaż;
 Zamianę;
 Darowiznę konkretnych przedmiotów;
 Wypłata sumy pieniężnej z rachunku bankowego na rzecz osoby wskazanej w umowie po śmierci posiadacza tego rachunku.

Przeprowadzamy również wszelkie czynności z zakresu SUKCESJI FIRM, które obejmują m. in. :

 Audyt due diligence – zalecany dla przygotowania firmy do przejęcia przez wyznaczonego członka rodziny;
 Analiza stanu prawnego firmy;
 Sporządzanie raportu zawierającego proponowane rozwiązania prawne w celu przeprowadzenia sukcesji;
 Przygotowanie propozycji mechanizmów zabezpieczających odchodzącego seniora;
 Sporządzanie pełnego planu sukcesyjnego;
 Szkolenia dla firm z zakresu sukcesji;
 Sporządzanie umów spółek z zastosowaniem znowelizowanych przepisów kodeksu cywilnego w zakresie dziedziczenia majątki firm i udziałów w spółkach;
 Zastosowanie „ zapisu windykacyjnego” w testamentach;
 Oraz inne czynności.

Prawo hipoteczne – administrator hipoteki

 Administrowanie hipotekami:
a) stały nadzór nad hipotekami;
b) wykonywanie praw i obowiązków wierzyciela hipotecznego;
c) zawieranie umów o zawarcie hipoteki;
 Zastępstwo procesowe;
 Przekształcenia praw do gruntów;
 Ustanawianie zabezpieczeń wierzytelności;
 Dokonywanie wpisów do KW;
 Sporządzanie umów sprzedaży/nabycia nieruchomości;
 Zastępstwo w postępowaniach administracyjnych;
 Sporządzanie wszelkiej niezbędnej dokumentacji.

Pozostałe specjalizacje:

 Prawo handlowe;
 Prawo pracy;
 Prawo gospodarcze;
 Prawo cywilne;
 Prawo upadłościowe i naprawcze;
 Prawo spadkowe;
 Odszkodowania;
 Sprawy egzekucyjne;
 Windykacja wierzytelności;
 Zamówienia publiczne.

Sprzedaż i tworzenie spółek
Wprowadzanie spółek na giełdę.
Przekształcenia spółek.

Informacje o rozliczeniach i pakietach

Abonament jednorazowy – wybrany abonament – ilość godzin w abonamencie od 3 do 11 godzin, szeroki zakres usług – kompleksowa obsługa prawna firmy. Ceny abonamentów od 499 zł netto do 2699 zł netto. Więcej informacji pod adresem http: //lawandbusiness. pl/klienci_biznesowi oraz do uzyskania w Kancelarii, drogą elektroniczną biuro@lawandbusiness. pl lub telefonicznie 022 241 29 04

Abonament stały – to jeden z czterech abonamentów, o parametrach opisanych przy Abonamencie jednorazowym. Umowa z klientem zawierana jest na czas 12 miesięcy lub na czas nieokreślony.

Abonament otwarty – platinium plus – to abonament mieszany, w ramach którego klient po podpisaniu umowy na obsługę prawną z kancelarią otrzymuje zniżkę na korzystanie z usług kancelarii oraz możliwość ustalenia indywidualnych stawek od danych czynności prawnych.

Porady on-line – to możliwość szybkiego uzyskania odpowiedzi na proste zagadnienia prawne, w przystępnej cenie.

Oferta indywidualna - na życzenie każdego klienta, Kancelaria przygotowuje oferty indywidualne, dostosowane do jego potrzeb oraz uwarunkowań ekonomicznych.

Rozliczenie abonamentu otwartego - klientowi stawkę godzinową. Klient otrzymuje rabat na pierwsze trzy miesiące współpracy w wysokości 10 %. Dodatkowo klient otrzymuje możliwość stopniowania wynagrodzenia dla Kancelarii

Firmy pokrewne w katalogu


Lokalizacja firmy na mapie

Dodaj opinię o firmie


Nieaktualne dane firmy?

Jeżeli masz dostęp do panelu edycji danych, zaloguj się i wprowadź zmiany. W innym wypadku skorzystaj z formularza i zgłoś nieaktualne dane firmy »