Logo firmy: IT Media s.c. Jacek Chojnowski, Andrzej PerzanowskiIT Media s.c. Jacek Chojnowski,...
Posiadamy wpis do Rejestru Instytucji Szkoleniowych WUP o numerze...
Dodaj boks reklamowy w tym miejscu
Stwórz boks dla swojej firmy i promuj ją w Odi.pl.
Logo firmy: Edu Century - English Best Way WołominEdu Century - English Best Way ...
- Kursy językowe dla dorosłych - Kursy językowe dla młodzieży -...
Logo firmy: Face 2 Face Łucja FalfusFace 2 Face Łucja Falfus
Zapraszamy na kursy językowe grupowe lub indywidualne: - angie...

Sztuka prezentacji i autoprezentacji - wystąpienia publiczne

Id usługi: 16723 Data dodania: 10.04.2017
Sztuka prezentacji i autoprezentacji - wystąpienia publiczne„Potrzeba mi 3 minut, aby przygotować przemówienie 3-godzinne; 3 godzin, aby przygotować przemówienie 3- minutowe, a będę potrzebować 6-ściu godzin, jeśli doskonale znam temat” (Bismarc)

Każdy z nas pozostając w jakiejkolwiek relacji z innymi ludźmi, dostarcza im informacji na swój temat i czyni to za pomocą słów i/ lub niewerbalnie. Oznacza to, że chcemy tego czy nie – nie możemy nie wysyłać komunikatów na swój temat. Ludzie zaś, komunikując się z nami, informacje te odbierają i na tej podstawie tworzą sobie obraz naszej osoby. Oznacza to znów, że chcemy tego czy nie – pozostawiamy ślad w myślach, w emocjach i w pamięci ludzi, z którymi się kontaktujemy.
Celem szkolenia jest rozwinięcie umiejętności autoprezentacyjnych podczas wystąpień publicznych oraz umiejętności profesjonalnego przygotowania prezentacji, technik wzbudzania i podtrzymywania zainteresowania słuchaczy, radzenia sobie z tremą, stresem i trudnymi sytuacjami w trakcie wystąpień publicznych.

Oto niektóre z umiejętności, które uczestnicy szkolenia nabędą po jego zakończeniu:
• zdobędą wiedzę dotyczącą struktury dobrej prezentacji, jej zaprojektowania i zrealizowania
• nauczą się wykorzystywać narzędzia wspierające prezentację
• rozwiną umiejętności budowania odpowiedniej atmosfery podczas wystąpień publicznych
• opanują umiejętności minimalizowania tremy (tzw. stresu autoprezentacyjnego)
• nauczą się świadomie wykorzystywać mowę ciała i inne elementy komunikacji niewerbalnej
• poznają techniki pobudzania i utrzymania zainteresowania słuchaczy i zapobiegania ich znużeniu
• dowiedzą się, w jaki sposób wykorzystywać techniki autoprezentacji – magia pierwszego i … drugiego wrażenia do budowania wizerunku profesjonalnego i wiarygodnego mówcy
• będą mieli okazję przygotować i przećwiczyć własne mini – prezentacje

Metody pracy, które zastosujemy podczas szkolenia
Zajęcia prowadzone są metodą warsztatową opartą na aktywacji uczestników szkolenia poprzez:
• pracę w zespołach
• gry symulacyjne/ ćwiczenia praktyczne – oparte na rzeczywistych przykładach
• dyskusje na forum grupy
• testy/ ankiety
• wykład z prezentacją multimedialną (20%)

Program szkolenia
I. AUTOPREZENTACJA JAKO KOMUNIKAT W WYSTĄPIENIACH PUBLICZNYCH
1. Efekt „pierwszego wrażenia”
2. Rola wizerunku w życiu zawodowym i publicznym
3. Autodiagnoza stylu
5. Dostosowanie wizerunku do sytuacji publicznych
6. Budowanie wizerunku i autorytetu występującego kolorem i stylem -
• strój
• akcesoria i symbole statusu
7. Budowanie wizerunku i autorytetu występującego głosem – komunikacja wokalna
8. Budowanie wizerunku i autorytetu występującego słowem – komunikacja werbalna
9. Budowanie wizerunku i autorytetu występującego postawą – metoda PROSTO

II. PRZYGOTOWANIE DOBREJ PREZENTACJI – STRUKTURA DIAMENTU
1. Zdefiniowanie celu prezentacji – o czym chcesz mówić
2. Kto będzie słuchał – analiza audytorium
3. Zabłyśnij na wejściu – schemat otwarcia prezentacji
4. Mocny PSB (Power Sound Bite)
5. Treść główna – co i w jaki sposób zawrzeć w prezentacji
6. Efektywne i efektowne zakończenie
7. 9 filarów znakomitej prezentacji

III. SPOSOBY PRZYCIĄGANIA UWAGI SŁUCHACZY
1. Style zapamiętywania i uczenia się dorosłych
2. Budowanie relacji ze słuchaczami
3. Techniki pobudzania i podtrzymywania zainteresowania
4. Jak z dobrej prezentacji zrobić świetną – naucz się opowiadać historie
5. Wykorzystanie humoru
6. Prezentacja za pomocą środków audiowizualnych – mity i fakty (Power Point, flipchart, rzutnik multimedialny, tablica)

IV. PROWADZENIE PREZENTACJI
1. Znalezienie własnego stylu
2. Odpowiadanie na pytania z Sali
3. Techniki radzenia sobie ze stresem i z tremą podczas wystąpienia publicznego
4. Zwroty, którymi nie należy zaczynać i zwroty, którymi nie należy kończyć prezentacji
5. Zwroty, którymi warto rozpocząć i którymi warto skończyć prezentację

V. PROWADZENIE INDYWIDUALNYCH MINI - PREZENTACJI – ĆWICZENIA DOSKONALĄCE INDYWIDUALNE UMIEJĘTNOŚCI AUTOPREZENTACJI I WYSTĄPIEŃ PUBLICZNYCH
1. Studium przypadku oparte na tematach z życia codziennego i pracy

VI. PODSUMOWANIE SZKOLENIA
1. Indywidualny plan działania

Szkolenie prowadzi:
Agnieszka Olejnik
Dyplomowany trener biznesu i coach, doświadczony menedżer i ekspert w dziedzinie Zarządzania Zasobami Ludzkimi i Rozwoju


W ramach szkolenia otwartego gwarantujemy Państwu:

- Miłą i fachową obsługę
- Profesjonalizm trenera
- Ciekawe materiały szkoleniowe
- Dyplomy ukończenia szkolenia
- Wsparcie poszkoleniowe Trenera (do miesiąca po zakończonym szkoleniu)
- Możliwość uzyskania pomocy od Trenerów poprzez profesjonalne forum szkoleniowe, stworzone specjalnie na tego
rodzaju potrzeby.
- Możliwość wpływu na zakres i przebieg szkolenia akceptowalny przez wszystkich jego uczestników (niektóre firmy twierdzą, że tylko one tak robią ale to nieprawda ... my działamy tak od samego początku).

Oferujemy również możliwość wymiany spostrzeżeń i wniosków z innymi uczestnikami szkolenia:

Zobacz forum: www.forum-szkolenia.pl

Oraz:
- Smaczne obiady i przerwy kawowe
- Pomoc w rezerwacji miejsc noclegowych na preferencyjnych warunkach (nocleg nie jest wliczony w cenę szkolenia). Hotel, w którym odbywa się szkolenie, znajduje się w ścisłym centrum. Możemy zaproponować również inne hotele na nocleg
- Pomoc Opiekuna szkolenia przez cały czas pobytu - doradzamy, jak miło i efektywnie spędzić czas po szkoleniu
- Grupy do 10 osób, dające gwarancję przećwiczenia wszelkich elementów szkolenia oraz warunki sprzyjające łatwej
wymianie informacji, konsultacji i integracji

Zadaj firmie pytanie o usługę:

Liczba odwiedzin wpisu: 101
  • Poleć usługę na:  
     
     
Opinie o firmie:
 dodaj opinię

Usługa firmy:

Avenhansen Sp. z o.o.
Komentarze:
Jeszcze nikt nie zamieścił komentarza do usługi.
Twój będzie pierwszy. Zapraszamy.