Logo firmy: Lauren Peso Polska S.A.Lauren Peso Polska S.A.
Szkolenia: - Skuteczne zarządzanie czasem - Umiejętność wywiera...
Logo firmy: SILL Company Coaching & Consulting Łukasz LisSILL Company Coaching & Consult...
- doradztwo, - realizacja szkoleń (bhp, ppoż. I pomoc, wszelkie ...
Logo firmy: Vespa Łukasz BrożeniukVespa Łukasz Brożeniuk
Centrum Szkoleniowo Doradcze VESPA zajmuje się organizacją obowią...
Dodaj boks reklamowy w tym miejscu
Stwórz boks dla swojej firmy i promuj ją w Odi.pl.

Zarządzanie szkoleniami i rozwojem pracowników - czyli trening mistrzów rozwoju

Id usługi: 16725 Data dodania: 10.04.2017
Zarządzanie szkoleniami i rozwojem pracowników - czyli trening mistrzów rozwojuOto niektóre z umiejętności, które uczestnicy szkolenia nabędą po jego zakończeniu:
• poznanie praktycznych wskazówek dotyczących wszystkich zagadnień dotyczących tematyki zarządzania działami szkoleń i rozwoju w przedsiębiorstwie
• poznanie narzędzi i roli analizy potrzeb szkoleniowych
• zapoznanie się z metodami planowania i konstruowania planów szkoleniowych i programów szkoleniowych
• uświadomienie sobie wagi planowania i przeprowadzania tzw. ewaluacji szkoleń w celu podniesienia ich efektywności
• poznanie głównych narzędzi rozwojowych dostępnych na rynku

Szkolenia polecamy dla
Specjalistów ds. Zarządzania Zasobami Ludzkimi i Rozwoju Pracowników (aktualnych i planujących rozpoczęcie pracy w tym zawodzie).

Metody pracy, które zastosujemy podczas szkolenia
Zajęcia prowadzone są metodą warsztatową opartą na aktywacji uczestników szkolenia poprzez:
• pracę w zespołach
• gry symulacyjne / ćwiczenia praktyczne – oparte na rzeczywistych przykładach
• dyskusje na forum grupy
• testy / ankiety
• wykład z prezentacją multimedialną (20%)
________________________________________

Program szkolenia
I. OD KSZTAŁCENIA DO SZKOLENIA – czyli krótka historia zaistnienia szkoleń w biznesie
1. Istota szkoleń – definicje, cel i funkcje działań szkoleniowych w przedsiębiorstwie
2. Powody popularności szkoleń i ich wkładu w rozwój i motywację pracowników
2. Podział szkoleń ze względu na osiągane przez nie cele
3. Jak uczą się dorośli – rola metod warsztatowych i wykładowych w wyborze programów szkoleniowych

II. Rola szkoleń w polityce personalnej przedsiębiorstwa
1. Zasoby Ludzkie w przedsiębiorstwie – jako koszty, czy jako aktywa
2. Przedsiębiorstwa w tzw. proszkoleniową kulturą organizacyjną a sukces w zarządzaniu zasobami ludzkimi
3. Klasyfikacja i rodzaje szkoleń
4. Szkolenia a rozwój pracowników (miejsce szkoleń w systemie zarządzania zasobami ludzkimi)
5. Rola działu szkoleniowego w przygotowaniu efektywnych szkoleń – plan PR dla HR
6. Ekspert ds. Szkoleń i Rozwoju – rola i kompetencje

III. BADANIE POTRZEB SZKOLENIOWYCH (RAPS)
1. Modele kompetencyjne i ich wykorzystanie w badaniu potrzeb szkoleniowych
2. Potencjalne źródła informacjo o potrzebach szkoleniowych
3. Narzędzia badania potrzeb szkoleniowych (ankiety, wywiady, burza mózgów, ocena okresowa)
4. Cele badania potrzeb szkoleniowych

IV. TWORZENIE PROCEDURY SZKOLENIOWEJ I PLANU SZKOLEŃ
1. Określanie celu szkolenie – PO CO – organizujemy dany projekt szkoleniowy?
2. Elementy planu szkoleń – 14 zasad do stworzenia realnego harmonogramu szkoleń
3. Przygotowanie i rola projektu szkoleniowego

V. BADANIE EFEKTYWNOŚCI SZKOLEŃ
1. Najczęstsze przyczyny niepowodzeń programów szkoleniowych
2. Narzędzia do badania efektów szkoleniowych – wywiady, kwestionariusze, obserwacja, ocena okresowa
3. Ocena szkolenia – 4 poziomy oceny
4. ROI – badanie poziomu zwrotu inwestycji w szkolenia i rozwój

VI. NARZĘDZIA WSPIERAJĄCE ROZWÓJ PRACOWNIKÓW
1. Przeprowadzanie i rola Ośrodków Oceny (AC)
2. Alternatywne metody edukacji dorosłych

VII. ORGANIZACJA I LOGISTYKA SZKOLEŃ I SPOTKAŃ TYPU OUTDOOR
1. Organizacja spotkania – kosztorys, plan, hotel

VIII. ZARZĄDZANIE ZESPOŁEM TRENERÓW WEWNĘTRZNYCH
1. Wybór i szkolenie trenerów wewnętrznych
2. Wady i zalety trenerów wewnętrznych

IX. WSPÓŁPRACA Z FIRMAMI SZKOLENIOWYMI
1. Rynek usług szkoleniowych – gdzie szukać i jak wybrać dobrą firmę szkoleniową
2. Cechy dobrego trenera zewnętrznego
3. Styl pracy trenera a kultura organizacyjna firmy
4. Elementy, na które należy zwrócić uwagę przy wyborze firmy

X. PODSUMOWANIE SZKOLENIA

TEST WIEDZY:
Chętni uczestnicy mają możliwość przystąpić do testu wiedzy na zakończenie zajęć (test pisemny). Ocena z testu zostanie uwidoczniona na certyfikacie ukończenia. Uczestnicy, którzy nie zdecydują się przystąpić do testu, otrzymają certyfikat uczestnictwa w kursie.

Szkolenie prowadzi:
Agnieszka Olejnik
Dyplomowany trener biznesu i coach, doświadczony menedżer i ekspert w dziedzinie Zarządzania Zasobami Ludzkimi i Rozwoju

W ramach szkolenia otwartego gwarantujemy Państwu:

- Miłą i fachową obsługę
- Profesjonalizm trenera
- Ciekawe materiały szkoleniowe
- Dyplomy ukończenia szkolenia
- Wsparcie poszkoleniowe Trenera (do miesiąca po zakończonym szkoleniu)
- Możliwość uzyskania pomocy od Trenerów poprzez profesjonalne forum szkoleniowe, stworzone specjalnie na tego
rodzaju potrzeby.
- Możliwość wpływu na zakres i przebieg szkolenia akceptowalny przez wszystkich jego uczestników (niektóre firmy twierdzą, że tylko one tak robią ale to nieprawda ... my działamy tak od samego początku).

Oferujemy również możliwość wymiany spostrzeżeń i wniosków z innymi uczestnikami szkolenia:

Zobacz forum: www.forum-szkolenia.pl

Oraz:
- Smaczne obiady i przerwy kawowe
- Pomoc w rezerwacji miejsc noclegowych na preferencyjnych warunkach (nocleg nie jest wliczony w cenę szkolenia). Hotel, w którym odbywa się szkolenie, znajduje się w ścisłym centrum. Możemy zaproponować również inne hotele na nocleg
- Pomoc Opiekuna szkolenia przez cały czas pobytu - doradzamy, jak miło i efektywnie spędzić czas po szkoleniu
- Grupy do 10 osób, dające gwarancję przećwiczenia wszelkich elementów szkolenia oraz warunki sprzyjające łatwej
wymianie informacji, konsultacji i integracji

Zadaj firmie pytanie o usługę:

Liczba odwiedzin wpisu: 109
  • Poleć usługę na:  
     
     
Opinie o firmie:
 dodaj opinię

Usługa firmy:

Avenhansen Sp. z o.o.
Komentarze:
Jeszcze nikt nie zamieścił komentarza do usługi.
Twój będzie pierwszy. Zapraszamy.