Dodaj boks reklamowy w tym miejscu
Stwórz boks dla swojej firmy i promuj ją w Odi.pl.
Logo firmy: Akademia Języków Obcych POLIGLOTA mgr Agata WęgrzynAkademia Języków Obcych POLIGLO...
- kursy językowe dla dzieci, młodzieży i dorosłych (język ang...
Logo firmy: Edukacja Sp. z o.o.Edukacja Sp. z o.o.
Meble szkolne, meble biurowe, meble metalowe, meble ogrodowe, tab...
Logo firmy: Vavatech Sp. z o.o.Vavatech Sp. z o.o.
- szkolenia informatyczne - projekty - outsourcing...

Szukasz dystrybutora? Wejdź na BiznesOferty.pl         Aby sprzedawać hurtowo towary? Wejdź na BiznesOferty.pl         Chcesz sprzedać nieruchomość komercyjną? Wejdź na BiznesOferty.pl         Szukasz wspólnika? Wejdź na BiznesOferty.pl         Chcesz sprzedać firmę? Wejdź na BiznesOferty.pl         Szukasz kontaktów w biznesie? Wejdź na BiznesOferty.pl         Chcesz sprzedać maszyny? Wejdź na BiznesOferty.pl         Szukasz inwestora? Wejdź na BiznesOferty.pl        

Zarządzanie reklamacjami - aspekty prawne

Id usługi: 16749 Data dodania: 11.04.2017
Zarządzanie reklamacjami - aspekty prawneWraz z przystąpieniem Polski do UE umocniła się pozycja konsumenta (kupującego) oraz wzrosła odpowiedzialność producenta za produkt wprowadzany do obrotu.
Celem proponowanego szkolenia jest nabycie przez uczestników, praktycznych umiejętności w zakresie realizacji procedur reklamacyjnych i dochodzenia roszczeń w zakresie rękojmi, gwarancji i odpowiedzialności za szkody spowodowane przez produkty.
Uczestnicy warsztatów będą mieli możliwość dogłębnej analizy umów, kart gwarancyjnych stosowanych wobec swoich klientów, czy ogólnych warunków umów zarówno pod kątem ich zgodności z prawem jak i ochrony interesów firmy.
Szkolenie skierowane jest do każdej komórki zajmującej się reklamacją, niezależnie od branży i formy w jakiej ta reklamacja funkcjonuje.

Metody pracy, które zastosujemy podczas szkolenia
• Prezentacja Power Point
• Interaktywny wykład
• Warsztaty
• Case study – analiza przypadku
Program szkolenia
1. Regulacje prawne reklamacji
• Ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. - Kodeks cywilny (t.j. Dz. U. 2014, poz. 121 ze zm.)
• Ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. 2014, poz. 827)
• Ustawa z dnia 23 sierpnia 2007 o przeciwdziałaniu nieuczciwym praktykom rynkowym (Dz. U. 2007 nr 171, poz. 1206)
• Ustawa z dnia 16 lutego 2007 o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. 2007 nr 50, poz. 331 ze zm.)
• Ustawa z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (t.j. Dz. U. 2014, poz. 148)
• Rozporządzenie Ministra Sprawiedliwości z dnia 25 września 2001 r. w sprawie określenia regulaminu organizacji i działania stałych polubownych sądów konsumenckich (Dz. U. 2001 nr 113, poz. 1214)
2. Co to jest reklamacja?
• Pojęcie reklamacji
• Kto może złożyć reklamację?
• Czemu nie należy bać się reklamacji?
• Przyczyny reklamacji
3. Zamiany od 25 grudnia 2014 r. w zakresie sprzedaży konsumenckiej
• Umowy i ich rodzaje
• Ogólne uregulowania przy zawieraniu umów z konsumentami
• Obowiązki przedsiębiorcy przy sprzedaży tradycyjnej
• Sprzedaż na odległość i poza lokalem przedsiębiorstwa
• Obowiązkowe informacje na stronie e-sklepów
• Obowiązkowe podanie numer telefonu przedsiębiorstwa
• Reklamacje i odpowiedzialność sprzedawcy
• Rękojmia z kodeksu cywilnego
• Procedura reklamacyjna
• Informacja o prawie odstąpienia od umowy + wzór formularza odstąpienia od umowy
• Istnienie i treść gwarancji
• Informacja o sposobach płatności
• Brak możliwości obciążania konsumentów dodatkowymi opłatami za zapłatę kartą kredytową
• Mniejsze płatności za korzystanie z infolinii
4. Proces reklamacji w firmie
• Organizacja komórki ds. reklamacji
• Odpowiedzialność komórki ds. reklamacji
• Rodzaje reklamacji i ich definicje
• Karta gwarancyjna
• Organizacja i opis postępowania reklamacyjnego w firmie
• Zasady działania serwisantów
5. Pozycja konsumenta w procesie reklamacji
• Prawa i obowiązki konsumenta
• Tryb zgłaszania reklamacji
6. Rzecznik Praw Konsumentów w procesie reklamacji
• Prawa i obowiązki Rzecznika Praw Konsumenta
• Tryb postępowania przed Rzecznikiem Praw Konsumentów
7. Postępowanie polubowne w procesie reklamacji
• Ugoda z konsumentem na etapie rozpatrywania reklamacji
• Sądownictwo polubowne działające przy Inspekcji Handlowej
8. Postępowanie sądowe w zakresie reklamacji

9. Zakazane klauzule umowne

10. CASE STUDY

Szkolenie prowadzi:
Łukasz Miętkowski
Świadczy stałą obsługę prawną spółek kapitałowych działających na rynku polskim i niemieckim w zakresie prawa gospodarczego, cywilnego, karnego oraz karno – skarbowego związaną także z odpowiedzialnością członków organów spółek za podejmowane działania; reprezentuje podmioty gospodarcze przed sądami oraz organami administracji. Doradza przy planowaniu optymalizacji podatkowych oraz inwestycyjnych.

W ramach szkolenia otwartego gwarantujemy Państwu:

• Miłą i fachową obsługę
• Profesjonalizm trenera
• Ciekawe materiały szkoleniowe
• Dyplomy ukończenia szkolenia
• Wsparcie poszkoleniowe Trenera (do miesiąca po zakończonym szkoleniu)
• Możliwość uzyskania pomocy od Trenerów poprzez profesjonalne forum szkoleniowe, stworzone specjalnie na tego
rodzaju potrzeby.
• Możliwość wpływu na zakres i przebieg szkolenia akceptowalny przez wszystkich jego uczestników
(niektóre firmy twierdzą, że tylko one tak robią ale to nieprawda ... my działamy tak od samego początku).

Oferujemy również możliwość wymiany spostrzeżeń i wniosków z innymi uczestnikami szkolenia:


Oraz:
• Smaczne obiady i przerwy kawowe
• Pomoc w rezerwacji miejsc noclegowych na preferencyjnych warunkach (nocleg nie jest wliczony w cenę szkolenia).
Hotel, w którym odbywa się szkolenie, znajduje się w ścisłym centrum. Możemy zaproponować również inne hotele na nocleg
• Pomoc Opiekuna szkolenia przez cały czas pobytu - doradzamy, jak miło i efektywnie spędzić czas po szkoleniu
• Grupy do 10 osób, dające gwarancję przećwiczenia wszelkich elementów szkolenia oraz warunki sprzyjające łatwej
wymianie informacji, konsultacji i integracji

Zadaj firmie pytanie o usługę:

Liczba odwiedzin wpisu: 86
  • Poleć usługę na:  
     
     
Opinie o firmie:
 dodaj opinię

Usługa firmy:

Avenhansen Sp. z o.o.
Komentarze:
Jeszcze nikt nie zamieścił komentarza do usługi.
Twój będzie pierwszy. Zapraszamy.