Dodaj boks reklamowy w tym miejscu
Stwórz boks dla swojej firmy i promuj ją w Odi.pl.
Logo firmy: Zachodniopomorskie Centrum Informatyki Piotr KowalskiZachodniopomorskie Centrum Info...
- Kursy komputerowe - Szkolenia informatyczne dla firm - Doradz...
Logo firmy: Lingua House Szkoła Języków ObcychLingua House Szkoła Języków Obc...
Oferujemy kursy językowe dla dzieci, dorosłych i firm: - angiels...
Logo firmy: Studium Techniki Dentystycznej Eugeniusz NagadowskiStudium Techniki Dentystycznej ...
Zespół Szkół Eugeniusza Nagadowskiego oferuje: - naukę w system...

Szukasz wspólnika? Wejdź na BiznesOferty.pl         Szukasz inwestora? Wejdź na BiznesOferty.pl         Chcesz sprzedać maszyny? Wejdź na BiznesOferty.pl         Szukasz kontaktów w biznesie? Wejdź na BiznesOferty.pl         Szukasz dystrybutora? Wejdź na BiznesOferty.pl         Chcesz sprzedać firmę? Wejdź na BiznesOferty.pl         Aby sprzedawać hurtowo towary? Wejdź na BiznesOferty.pl         Chcesz sprzedać nieruchomość komercyjną? Wejdź na BiznesOferty.pl        

Komunikacja asertywna z klientem wewnętrznym i zewnętrzny

Id usługi: 16768 Data dodania: 11.04.2017
Komunikacja asertywna z klientem wewnętrznym i zewnętrznyAsertywność dość często bywa mylnie identyfikowana jedynie z mówieniem „nie”. Choć osoba asertywna potrafi odmawiać prośbom innych osób, gdy są one nie do przyjęcia, ale nie w tym leży prawdziwa istota asertywności. W sytuacjach zawodowych, porozumiewając się z klientem wewnętrznym, czy zewnętrznym, komunikacja asertywna jest wręcz niezbędna, pozwala zbudować lepsze relacje. Asertywność to nie jest umiejętność wrodzona, tylko nabyta! Dlatego można się jej nauczyć. Zapraszamy na szkolenie.

Korzyści dla uczestników szkolenia:
Po szkoleniu uczestnicy będą potrafili:
• Rozróżniać typy zachowań: uległych, agresywnych i asertywnych
• Budować swoją postawę asertywną
• Komunikować się w różnych sytuacjach zawodowych w sposób asertywny


Szkolenie polecamy dla:
Szkolenie dedykowane jest osobom, które chcą budować swoją postawę asertywną, nauczyć się komunikować asertywnie w relacjach zawodowych.

Metody pracy, które zastosujemy podczas szkolenia:
Szkolenie ma charakter warsztatowy, silnie odwołujące się do doświadczenia uczestników. Z dużą ilością dyskusji, ćwiczeń indywidualnych, w parach oraz grupowych, w tym:
• Analizy przypadków
• Scenki z odgrywaniem ról
• Ćwiczenia indywidualne
• Testy
• Dyskusje
• Krótkie prezentacje wykładowe
• Film
Struktura zajęć: 15% - prezentacje wykładowe, 85% - część warsztatowa

PROGRAM SZKOLENIA:

1. Fakty i mity dotyczące asertywności
a) Postawa asertywna
b) Typy zachowań: bierna, agresywna, asertywna
• Analiza fragmentu filmu
• Ćwiczenie pozwalające lepiej rozpoznać typy zachowań
c) Pięć praw Fensterheima
d) Prawa asertywności
e) Przykłady zdań:
• anty-asertywnych
• pro-asertywnych
2. Budowanie postawy asertywnej
a) Blok ćwiczeń indywidualnych:
• „Moja mapa celów”
• „Moje relacje osobiste”
• „Moja przestrzeń zawodowa”
3. Komunikacja asertywna w sytuacjach zawodowych
a) Kiedy jesteśmy negatywnie odbierani w pracy?
b) Emocje i asertywność
c) Reguły rozmowy asertywnej
d) Zasady czystej komunikacji na podstawie analizy transakcyjnej
e) Budowanie komunikatów asertywnych
4. Trudne sytuacje zawodowe z klientem wewnętrznym i zewnętrznym: ćwiczenia
a) Obrona swoich praw
b) Przyjmowanie ocen
c) Asertywna odmowa
d) Reagowanie na krytykę
e) Reagowanie na gniew
f) Obrona własnych granic
5. Wyrażanie osobistych przekonań i opinii w sytuacjach zawodowych
a) Co zrobić kiedy druga strona stara się nakłonić do zmiany stanowiska?
b) Jak zaprezentować swoje przekonania i utrzymać się przy nich? - ćwiczenia
• Zebrania
• Spotkania projektowe
• Wystąpienia przed Zarządem
• Spotkania z klientem
6. Podsumowanie szkolenia
a) Mój plan działania
Szkolenie prowadzi:
Adrianna Zbińska
Trener i praktyk. Wieloletni menedżer, kierujący zespołami i projektami. Posiada 15 letnie doświadczenie w sprzedaży i obsłudze klienta. Od 1998 roku prowadzi szkolenia biznesowe.
W ramach szkolenia otwartego gwarantujemy Państwu:

• Miłą i fachową obsługę
• Profesjonalizm trenera
• Ciekawe materiały szkoleniowe
• Dyplomy ukończenia szkolenia
• Wsparcie poszkoleniowe Trenera (do miesiąca po zakończonym szkoleniu)
• Możliwość uzyskania pomocy od Trenerów poprzez profesjonalne forum szkoleniowe, stworzone specjalnie na tego
rodzaju potrzeby.
• Możliwość wpływu na zakres i przebieg szkolenia akceptowalny przez wszystkich jego uczestników
(niektóre firmy twierdzą, że tylko one tak robią ale to nieprawda ... my działamy tak od samego początku).

Oferujemy również możliwość wymiany spostrzeżeń i wniosków z innymi uczestnikami szkolenia:



Oraz:
• Smaczne obiady i przerwy kawowe
• Pomoc w rezerwacji miejsc noclegowych na preferencyjnych warunkach (nocleg nie jest wliczony w cenę szkolenia).
Hotel, w którym odbywa się szkolenie, znajduje się w ścisłym centrum. Możemy zaproponować również inne hotele na nocleg
• Pomoc Opiekuna szkolenia przez cały czas pobytu - doradzamy, jak miło i efektywnie spędzić czas po szkoleniu
• Grupy do 10 osób, dające gwarancję przećwiczenia wszelkich elementów szkolenia oraz warunki sprzyjające łatwej wymianie informacji, konsultacji i integracji

Zadaj firmie pytanie o usługę:

Liczba odwiedzin wpisu: 70
  • Poleć usługę na:  
     
     
Opinie o firmie:
 dodaj opinię

Usługa firmy:

Avenhansen Sp. z o.o.
Komentarze:
Jeszcze nikt nie zamieścił komentarza do usługi.
Twój będzie pierwszy. Zapraszamy.