Logo firmy: Lingua House Szkoła Języków ObcychLingua House Szkoła Języków Obc...
Oferujemy kursy językowe dla dzieci, dorosłych i firm: - angiels...
Logo firmy: Studium Techniki Dentystycznej Eugeniusz NagadowskiStudium Techniki Dentystycznej ...
Zespół Szkół Eugeniusza Nagadowskiego oferuje: - naukę w system...
Dodaj boks reklamowy w tym miejscu
Stwórz boks dla swojej firmy i promuj ją w Odi.pl.
Logo firmy: Zachodniopomorskie Centrum Informatyki Piotr KowalskiZachodniopomorskie Centrum Info...
- Kursy komputerowe - Szkolenia informatyczne dla firm - Doradz...

Szukasz inwestora? Wejdź na BiznesOferty.pl         Chcesz sprzedać maszyny? Wejdź na BiznesOferty.pl         Chcesz sprzedać nieruchomość komercyjną? Wejdź na BiznesOferty.pl         Szukasz wspólnika? Wejdź na BiznesOferty.pl         Szukasz dystrybutora? Wejdź na BiznesOferty.pl         Aby sprzedawać hurtowo towary? Wejdź na BiznesOferty.pl         Szukasz kontaktów w biznesie? Wejdź na BiznesOferty.pl         Chcesz sprzedać firmę? Wejdź na BiznesOferty.pl        

ASERTYWNOŚĆ. Trening budowania profesjonalnej postawy w sytuacjach zawodowych i pewności siebie

Id usługi: 16769 Data dodania: 11.04.2017
ASERTYWNOŚĆ. Trening budowania profesjonalnej postawy w sytuacjach zawodowych i pewności siebieCelem szkolenia jest praktyczne przećwiczenie postaw asertywnych. Poruszane zagadnienia będą dotyczyły porozumiewania się z drugim człowiekiem przy zachowaniu własnych poglądów, odczuć i prawa do powiedzenia „nie”.
Szkolenia przygotowane zostało w formie warsztatów aktywizujących uczestników, dzięki czemu będą oni mieli szansę praktycznego ćwiczenia zdobytej wiedzy.


Po szkoleniu uczestnicy będą:
• potrafili odróżnić zachowania asertywne od agresywnych i uległych,
• potrafili budować pozytywne relacje międzyludzkie oparte na zaufaniu i wyrażaniu własnych emocji,
• znali zasady obrony przed krytyką i będą potrafili skutecznie argumentować własne poglądy,
• potrafili zadbać o własne interesy w harmonii z otoczeniem i własnym odczuciem,
• z właściwej perspektywy oceniać problemy, ludzi i relacje,
• potrafili dopasować formę wypowiedzi do sytuacji i osoby,
• potrafili zamieniać styl krytyki na użyteczną informację zwrotną,
• umieli neutralizować stresy obniżające poczucie własnej wartości.


Szkolenia polecamy dla wszystkich osób, które:
• mają trudności z odmawianiem,
• nie potrafią mówić otwarcie o swoich potrzebach i oczekiwaniach,
• mają trudności z obroną swoich praw w sytuacjach społecznych i osobistych,
• nie radzą sobie z krytyką otoczenia,
• odczuwają przymus spełniania oczekiwań innych ludzi,
• często noszą w sobie poczucie winy,
• mają kłopoty ze zbyt dużym poczuciem odpowiedzialności,
• nie radzą sobie w sytuacjach konfliktowych,
• nie umieją ustalić granicy miedzy zgodą a uległością,
• czują się wykorzystywani przez innych,
• chcą zrozumieć siebie i motywy swoich zachowań,
• borykają się z niską samooceną i brakiem pewności siebie.



Metody pracy, które zastosujemy podczas szkolenia
• Gry symulacyjne
• Odgrywanie scenek/ról
• Studium przypadków
• Ćwiczenia indywidualne i grupowe
• Dyskusje problemowe
• Kwestionariusze i testy zachowań



Program szkolenia:

1. Asertywność
• Budowanie postawy asertywnej.
• Co to jest asertywność?
• Zachowanie asertywne, jako opozycja do zachowania agresywnego i uległego.
• Asertywność w ujęciu analizy transakcyjnej.
• Spójność komunikatów werbalnych i niewerbalnych.
• Komunikat ja – jako technika zmniejszania oporu u odbiorcy.
• Mapa asertywności – diagnoza obszarów wymagających dalszego rozwoju umiejętności asertywnych.
• Asertywność wobec siebie samego – zwiększenie poczucia własnej wartości.
2. Praktyka postawy asertywnej
• Stawianie granic.
• Obrona i reakcja na krytykę.
• Obrona swoich praw i przekonań.
• Umiejętność odmawiania i wyrażania swoich uczuć.
• Asertywne radzenie sobie w sytuacjach trudnych.
• Umiejętność obrony przed psychologicznym poniżeniem.
• Wyrażanie uczuć pozytywnych i negatywnych.
• Asertywność w informacji zwrotnej


Szkolenia prowadzi:
Aleksandra Chrapko
Doświadczony specjalista HR, ekspert w dziedzinie zarządzania ludźmi i umiejętności "miękkich", konsultant stanowisk kierowniczych wielu firm i instytucji. Pasjonat, w "lekki" sposób mówiący o nie zawsze "lekkich" sprawach.


W ramach szkolenia otwartego gwarantujemy Państwu:

• Miłą i fachową obsługę
• Profesjonalizm trenera
• Ciekawe materiały szkoleniowe
• Dyplomy ukończenia szkolenia
• Wsparcie poszkoleniowe Trenera (do miesiąca po zakończonym szkoleniu)
• Możliwość uzyskania pomocy od Trenerów poprzez profesjonalne forum szkoleniowe, stworzone specjalnie na tego
rodzaju potrzeby.
• Możliwość wpływu na zakres i przebieg szkolenia akceptowalny przez wszystkich jego uczestników
(niektóre firmy twierdzą, że tylko one tak robią ale to nieprawda ... my działamy tak od samego początku).

Oferujemy również możliwość wymiany spostrzeżeń i wniosków z innymi uczestnikami szkolenia:



Oraz:
• Smaczne obiady i przerwy kawowe
• Pomoc w rezerwacji miejsc noclegowych na preferencyjnych warunkach (nocleg nie jest wliczony w cenę szkolenia). Hotel, w którym odbywa się szkolenie, znajduje się w ścisłym centrum. Możemy zaproponować również inne hotele na nocleg
• Pomoc Opiekuna szkolenia przez cały czas pobytu - doradzamy, jak miło i efektywnie spędzić czas po szkoleniu
• Grupy do 10 osób, dające gwarancję przećwiczenia wszelkich elementów szkolenia oraz warunki sprzyjające łatwej wymianie informacji, konsultacji i integracji

Zadaj firmie pytanie o usługę:

Liczba odwiedzin wpisu: 72
  • Poleć usługę na:  
     
     
Opinie o firmie:
 dodaj opinię

Usługa firmy:

Avenhansen Sp. z o.o.
Komentarze:
Jeszcze nikt nie zamieścił komentarza do usługi.
Twój będzie pierwszy. Zapraszamy.