Logo firmy: Szkoła Językowa Dobra ZuzaSzkoła Językowa Dobra Zuza
Dołącz do ponad 60 000 zadowolonych studentów i zyskaj na naszy...
Dodaj boks reklamowy w tym miejscu
Stwórz boks dla swojej firmy i promuj ją w Odi.pl.
Logo firmy: Ekologus sp. z o.o.Ekologus sp. z o.o.
Ekologus sp. z o.o. to lider w dziedzinie ochrony środowiska. O...
Logo firmy: KM Studio Marcin ŚlifirskiKM Studio Marcin Ślifirski
- Szkolenia. - Agencja Interaktywna. - E-marketing i budowanie ...

Chcesz sprzedać nieruchomość komercyjną? Wejdź na BiznesOferty.pl         Chcesz sprzedać maszyny? Wejdź na BiznesOferty.pl         Chcesz sprzedać firmę? Wejdź na BiznesOferty.pl         Szukasz wspólnika? Wejdź na BiznesOferty.pl         Szukasz inwestora? Wejdź na BiznesOferty.pl         Szukasz kontaktów w biznesie? Wejdź na BiznesOferty.pl         Aby sprzedawać hurtowo towary? Wejdź na BiznesOferty.pl         Szukasz dystrybutora? Wejdź na BiznesOferty.pl        

Budowanie zespołu poprzez komunikację, pracę zespołową i relacje

Id usługi: 16777 Data dodania: 11.04.2017
Budowanie zespołu poprzez komunikację, pracę zespołową i relacjePodstawą sukcesu rynkowego firmy, handlowej czy też produkcyjnej jest jej potencjał ludzki. Dobrze pracujący zespół pozwala przedsiębiorstwu utrzymać pozycje na rynku, wyprzedzać konkurencję, zapewnić stabilizację dochodów, zmniejszać straty, realizować zakładane cele, realizować politykę jakości. Dobrze pracujący, zmotywowany zespół pracowników to grupa świadomych swoich działań i odpowiedzialnych ludzi nastawionych na działanie zespołowe i dobrze znających stawiane przed nimi cele. To szkolenie pomaga stworzyć taki właśnie zespół.
Celem szkolenia jest praca nad zbudowaniem zespołu umiejącego razem realizować wyznaczone przez organizację cele oraz zbudowanie świadomości roli pracy zespołowej. W szkoleniu pojawiać się będą zatem elementy budowania zespołu, pracy nad konfliktem oraz elementy zarządzania jakością związane z metodologią Kaizen czy TQM.


Korzyści dla uczestników
Uczestnicy na szkoleniu poznają metody pracy zespołowej i korzyści wynikające z pracy zespołowej. Nauczą się jasnego konstruowania celów zespołu, metod budowania zespołu, zarządzania konfliktem, stosowania odpowiedniej komunikacji w zespole, motywowania zespołu, pracy zespołowej, stosowania metod zarządzania jakością w firmie.

Pracownikom działającym w zespole szkolenie da możliwość jeszcze lepszej pracy w grupie, menedżerom zaś świadomość i narzędzia przydatne w motywowaniu i budowaniu własnych zespołów oraz budowaniu jakości w firmie poprzez współdziałanie na poziomie zespołu i całego przedsiębiorstwa. Na szkoleniu znajdą Państwo odpowiedź na pytania: jak wykorzystać potencjał pracowników w firmie? Jak realizować cele firmy poprzez cele poszczególnych zespołów?
Szkolenia polecamy dla
Wszystkich pracowników, szczególnie pracujących w zespołach, lecz także takich, którzy pracują samodzielnie, współpracując z innymi w produkcji, sprzedaży, dystrybucji, realizując projekty.
Szkolenie przydatne dla menedżerów, niezależnie od szczebla zarządzania, kierujących zespołami czy też projektami, a pragnących zadbać o politykę jakości w firmie, motywację pracowników, wdrażających u siebie wydajne metody pracy zespołowej dla osiągnięcia celów przedsiębiorstwa i zadowolenia załogi.
Metody pracy, które zastosujemy podczas szkolenia
• Dyskusja facylitowana
• Praca w grupach
• Studia przypadku
• Odgrywanie scenek, nagrywanie
• Opracowywanie rozwiązań
• Mini wykład trenera.
Program szkolenia
I. Budowanie zespołu i praca zespołowa:
• Ustalanie i definiowanie celów /smart; grow/.
• Podniesienie nastawienia zespołu na wspólną realizację celów.
• Umiejętności pracy zespołowej.
• Świadomość pozytywów pracy zespołowej.
• Integracja zespołu.
• Uczestnictwo w pracy zespołowej jako świadome działanie członków zespołu.
• Metody pracy zespołowej, zespołowe rozwiązywanie problemów.
II. Wzajemne relacje w zespole – ich rola w aspekcie realizacji zadań:
• Komunikacja w zespole.
• Zarządzanie konfliktem.
• Asertywność.
• Zespół to emocje.
• Myślenie pytaniami
III. Odpowiedzialność i konsekwencje w pracy, zmiana jako cześć rozwoju firmy.

IV. Ja jako pracownik – identyfikacja z firmą:
• praca jako wartość
• zadowolenie z pracy
• firma to także ja.
V. Filozofia klienta wewnętrznego – potrzeba, cecha, korzyść.

VI. Zespołowe wypracowanie niezbędnych narzędzi i propozycji zmian.

Szkolenie prowadzi:
Andrzej Zabawa
Nastawiony na efekt praktyk z dużym doświadczeniem biznesowym w sprzedaży i zarządzaniu operacyjnym.

W ramach szkolenia otwartego gwarantujemy Państwu:

• Miłą i fachową obsługę
• Profesjonalizm trenera
• Ciekawe materiały szkoleniowe
• Dyplomy ukończenia szkolenia
• Wsparcie poszkoleniowe Trenera (do miesiąca po zakończonym szkoleniu)
• Możliwość uzyskania pomocy od Trenerów poprzez profesjonalne forum szkoleniowe, stworzone specjalnie na tego
rodzaju potrzeby.
• Możliwość wpływu na zakres i przebieg szkolenia akceptowalny przez wszystkich jego uczestników
(niektóre firmy twierdzą, że tylko one tak robią ale to nieprawda ... my działamy tak od samego początku).

Oferujemy również możliwość wymiany spostrzeżeń i wniosków z innymi uczestnikami szkolenia:

Zobacz forum: www.forum-szkolenia.pl

Oraz:
• Smaczne obiady i przerwy kawowe
• Pomoc w rezerwacji miejsc noclegowych na preferencyjnych warunkach (nocleg nie jest wliczony w cenę szkolenia).
Hotel, w którym odbywa się szkolenie, znajduje się w ścisłym centrum. Możemy zaproponować również inne hotele na nocleg
• Pomoc Opiekuna szkolenia przez cały czas pobytu - doradzamy, jak miło i efektywnie spędzić czas po szkoleniu
• Grupy do 10 osób, dające gwarancję przećwiczenia wszelkich elementów szkolenia oraz warunki sprzyjające łatwej wymianie informacji, konsultacji i integracji

Zadaj firmie pytanie o usługę:

Liczba odwiedzin wpisu: 123
  • Poleć usługę na:  
     
     
Opinie o firmie:
 dodaj opinię

Usługa firmy:

Avenhansen Sp. z o.o.
Komentarze:
Jeszcze nikt nie zamieścił komentarza do usługi.
Twój będzie pierwszy. Zapraszamy.