Celem szkolenia jest zwiększenie skuteczności autoprezentacji, poznanie efektywnych zasad komunikacji, zapoznanie z technikami zarządzania sekretariatem.
Korzyści dla uczestników
• Poznanie technik skutecznej organizacji biura
• Zdobycie umiejętności profesjonalnego reprezentowania firmy przy pomocy własnego wizerunku
• Uświadomienie znaczenia obowiązków sekretarskich dla sprawnego funkcjonowania firmy
• Możliwość omówienia swoich metod pracy z profesjonalistą
• Poznanie zasad tworzenia profesjonalnego makijażu biznesowego
Szkolenia polecamy dla
Szkolenie dla Asystentek, Sekretarek, które pragną podnieść swoje kwalifikacje, a także dla osób planujących rozpocząć pracę na tych stanowiskach.
Metody pracy, które zastosujemy podczas szkolenia
W celu jak najlepszego przekazania uczestnikom wiedzy, przez cały czas trwania zajęć stosowana będzie forma interaktywnych warsztatów w oparciu o wykłady i dyskusje, burzę mózgów, a także analizowanie sytuacji przy użyciu kamery. Wszystkie wprowadzane zagadnienia będą nie tylko omawiane, ale również ćwiczone praktycznie - indywidualnie i grupowo.
Profesjonalny wizaż
Każdy uczestnik szkolenia otrzyma indywidualne wskazówki odnośnie strojów i kolorów pasujących do reprezentowanego typu urody. Każdej z uczestniczących w szkoleniu Pań zostanie wykonany profesjonalny makijaż biznesowy.
Specjalista wizerunku będzie obecny przez cały czas trwania warsztatów z wizażu, tak by w każdej chwili, udzielać wskazówek odnośnie zasad autoprezentacji.
Program szkolenia:
1. Rola asystentki / sekretarki w zarządzaniu firmą
o podział i omówienie obowiązków pracowników biurowych
2. Jak moja praca wpływa na wizerunek firmy - obowiązki reprezentacyjne asystentek / sekretarek
o kształtowanie dobrego wrażenia o firmie poprzez profesjonalny wygląd - zajęcia z wizażystą – strój i makijaż biznesowy, indywidualna analiza kolorystyczna
o Kształtowanie dobrego wrażenia o firmie poprzez sposób prowadzenia rozmów - zasady komunikacji werbalnej i niewerbalnej, sztuka prowadzenia rozmów telefonicznych
o kształtowanie dobrego wrażenia o firmie poprzez organizację pracy własnej i współpracowników
o kształtowanie dobrego wrażenia o firmie poprzez sposób przyjmowania gości - zasady doboru pomieszczeń, menu, formy przyjęcia itd. w zależności od charakteru uroczystości, rangi gości i okazji
3. Czy potrafię skutecznie przekazywać informację - obowiązki informacyjne sekretarek / asystentek
o różnice między przekazywaniem informacji, a interpretacją informacji
o metody skutecznego informowania
o jak skutecznie docierać do informacji, które są mi niezbędne
o różnice i podobieństwa pomiędzy komunikacją wewnętrzną, a zewnętrzną w firmie
4. Organizacja pracy sekretariatu - obowiązki administracyjno – biurowe sekretarek / asystentek
o Skuteczne zarządzanie korespondencją przychodzącą w firmie
prezentacja istniejących systemów organizacji korespondencji przychodzącej
instrukcja kancelaryjna – jaki stworzyć jednolity system zarządzania dokumentacją przychodzącą w firmie
metody ewidencjonowania, znakowania i dekretacji korespondencji
o Tworzenie korespondencji wychodzącej
podział tworzonych pism ze względu na ich zawartość i charakter
graficzne zasady tworzenia dokumentów firmowych
merytoryczne zasady tworzenia dokumentów z uwzględnieniem specyfiki firmy, treści i przeznaczenia dokumentu
zasady ewidencjonowania korespondencji wychodzącej
o Zarządzanie dokumentacją firmową
zasady archiwizacji dokumentów w firmie,
wymogi prawne związane z czasem przechowywania dokumentacji kadrowej i finansowej
o Organizacja sekretariatu
zagadnienia związane z efektywnym planowaniem, organizowaniem oraz wykorzystaniem czasu pracy, organizacja czasu pracy szefa (kalendarz spotkań, harmonogram zajęć, hierarchia zadań, pojęcie „złodzieje czasu”)
o Profesjonalny wizaż
Szkolenie prowadzą:
Izabela Krzyszycha
Doświadczony Office manager. Odpowiedzialna za sprawną pracę recepcji oraz zespołu sekretarek i asystentek. Jest specjalistką od komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej przedsiębiorstwa. Autorka podręcznika wewnętrznych procedur i procesów. Praktyk biznesu.
Katarzyna Magiera
Wizażystka - Stylistka - Kreator wizerunku – Trener- Krytyk filmowy
W ramach szkolenia gwarantujemy Państwu:
• Miłą i fachową obsługę
• Profesjonalizm trenera
• Ciekawe materiały szkoleniowe
• Dyplomy ukończenia szkolenia
• Wsparcie poszkoleniowe Trenera (do trzech miesięcy po zakończonym szkoleniu)
• Możliwość uzyskania pomocy od Trenerów poprzez profesjonalne forum szkoleniowe, stworzone specjalnie na tego rodzaju potrzeby.
Oferujemy również możliwość wymiany spostrzeżeniami i wnioskami z innymi uczestnikami szkolenia:
Oraz:
• Dwie przerwy kawowe - w każdym dniu
• Smaczne obiady
• Pomoc w rezerwacji miejsc noclegowych na preferencyjnych warunkach. Hotel, w którym odbywa się szkolenie, znajduje się w ścisłym centrum . Możemy zaproponować również inne hotele na nocleg
• Pomoc Opiekuna szkolenia przez cały czas pobytu - doradzamy, jak milo i efektywnie spędzić czas po szkoleniu
• Grupy do 10 osób, dające gwarancję przećwiczenia wszelkich elementów szkolenia oraz warunki sprzyjające łatwej wymianie informacji, konsultacji i integracji