Trening Menedżerski jest syntezą kluczowych z punktu widzenia efektywności menedżerskiej umiejętności, takich jak: rozumienia i zgodnego ze sobą kreowania swojej roli lidera we współczesnym biznesie, skutecznego motywowania pracowników, kreowania zaangażowania i odpowiedzialności pracowników i umiejętności korzystania z zasad delegowania.
Szukamy odpowiedzi na najbardziej nurtujące uczestników pytania: „Jak radzić sobie z pracownikami, którzy odczuwają zbyt dużą presję, nie radzą sobie z realizacją celów postrzegając je jako nierealne lub działają wyłącznie na minimum własnych możliwości?”
Szkolenia przygotowane zostało w formie warsztatów aktywizujących uczestników, dzięki czemu będą oni mieli szansę przećwiczenia teoretycznej wiedzy w praktycznych i laboratoryjnych warunkach
Szkolenie skierowane jest do osób, które zarządzają zespołami pracowników (kierownicy, dyrektorzy, menedżerowie, liderzy projektów), do specjalistów, a przede wszystkim do wszystkich, którzy chcą praktycznie przećwiczyć swoje umiejętności z tego zakresu.
Program szkolenia:
1. WSPÓŁCZESNE PRZYWÓDZTWO
• Rola menedżera we współczesnym świecie biznesu
• Budowanie relacji i współodpowiedzialności
• Jak pracować nad zaangażowaniem ludzi czyli zarządzanie przez zangażowanie
• Efekt Pigmaliona – implikacje dla pracy menedżera
• Co masz do dyspozycji? Narzędzia psychologiczne menedżera
2. MOTYWOWANIE CZYLI CO NAPRAWDĘ DZIAŁA MOTYWUJĄCO
• Zrozumienie ludzkiej natury podstawą motywacji
• Spójrz na motywowanie jako proces
• Istota różnych typów potrzeb, ich współzależność i wskazania do pracy
• Odkrycia Mclellanda, czyli motyw władzy, osiągnięć i przynależności – jak je rozpoznać i wykorzystać
• Indywidualna motywacja pracownika – umiejętność rozpoznania wiodącej potrzeby pracownika
• Teoria ERG Alderfera czyli co nam pozostało z teorii Maslowa
3. DELEGOWANIE, EGZEKWOWNIE I KONTROLA DZIAŁAŃ
• Narzędzia delegowania i ich zastosowanie
• Delegowanie a kompetencje pracownika
• Poziomy delegowania
• Monitoring i kontrola realizacji celów
4. WERYFIKACJA PRACY I ROZWOJOWA INFORMACJA ZWROTNA
• Jak tworzyć pozytywne sprzężenie zwrotne
• Wina i kara vs odpowiedzialnośc i zaangażowanie
• Informacja zwrotna pozytywna lub bezstronna
• Praktyka udzielania informacji zwrotnej - język i emocje podczas udzielania informacji
5. ODPOWIEDZIALNE ROZMOWY TRANSFORMUJĄCE
• Niezbędne warunki do budowania współpracy w zespole
• Stanowiska i interesy z perspektywy: organizacji, menedżera i zespołu
• Ustalanie reguł i ich przekazywanie i ich egzekwowanie
• Oznajmianie trudnych decyzji
• Budowanie zaplecza dla realizacji niepopularnych decyzji
• Techniki rozmów menedżerskich – twardych i miękkich
6. INTEGRACJA TREŚCI, DOŚWIADCZEŃ I ODKRYĆ
• Budowanie indywidualnych programów zastosowania wiedzy z treningu.
Szkolenie prowadzi:
Katarzyna Poleszak-Jakubowska
Certyfikowany Coach EMCC EQA, skuteczny Trener biznesu, zrealizowała ponad 900 dni szkoleniowych oraz 400 dni działań doradczych. Poruszający mówca, członek Toastmasters International, pasjonatka nowoczesnej retoryki, umiejętności przemawiania, wystąpień publicznych i skutecznych rozmów, specjalizuje się także w rozwoju kompetencji menedżerskich i przywódczych w tym coachingowej kultury zarządzania, podnoszenia efektywności komunikacji i sprzedaży.
W ramach szkolenia otwartego gwarantujemy Państwu:
• Miłą i fachową obsługę
• Profesjonalizm trenera
• Ciekawe materiały szkoleniowe
• Dyplomy ukończenia szkolenia
• Wsparcie poszkoleniowe Trenera (do miesiąca po zakończonym szkoleniu)
• Możliwość uzyskania pomocy od Trenerów poprzez profesjonalne forum szkoleniowe, stworzone specjalnie na tego
rodzaju potrzeby.
• Możliwość wpływu na zakres i przebieg szkolenia akceptowalny przez wszystkich jego uczestników
(niektóre firmy twierdzą, że tylko one tak robią ale to nieprawda ... my działamy tak od samego początku).
Oferujemy również możliwość wymiany spostrzeżeń i wniosków z innymi uczestnikami szkolenia:
Oraz:
• Smaczne obiady i przerwy kawowe
• Pomoc w rezerwacji miejsc noclegowych na preferencyjnych warunkach (nocleg nie jest wliczony w cenę szkolenia).
Hotel, w którym odbywa się szkolenie, znajduje się w ścisłym centrum. Możemy zaproponować również inne hotele na nocleg
• Pomoc Opiekuna szkolenia przez cały czas pobytu - doradzamy, jak miło i efektywnie spędzić czas po szkoleniu
• Grupy do 10 osób, dające gwarancję przećwiczenia wszelkich elementów szkolenia oraz warunki sprzyjające łatwej
wymianie informacji, konsultacji i integracji