Dodaj boks reklamowy w tym miejscu
Stwórz boks dla swojej firmy i promuj ją w Odi.pl.
Logo firmy: Szkoła Językowa Dobra ZuzaSzkoła Językowa Dobra Zuza
Dołącz do ponad 60 000 zadowolonych studentów i zyskaj na naszy...
Logo firmy: KM Studio Marcin ŚlifirskiKM Studio Marcin Ślifirski
- Szkolenia. - Agencja Interaktywna. - E-marketing i budowanie ...
Logo firmy: Ekologus sp. z o.o.Ekologus sp. z o.o.
Ekologus sp. z o.o. to lider w dziedzinie ochrony środowiska. O...

Szukasz kontaktów w biznesie? Wejdź na BiznesOferty.pl         Chcesz sprzedać maszyny? Wejdź na BiznesOferty.pl         Szukasz dystrybutora? Wejdź na BiznesOferty.pl         Aby sprzedawać hurtowo towary? Wejdź na BiznesOferty.pl         Szukasz wspólnika? Wejdź na BiznesOferty.pl         Chcesz sprzedać nieruchomość komercyjną? Wejdź na BiznesOferty.pl         Chcesz sprzedać firmę? Wejdź na BiznesOferty.pl         Szukasz inwestora? Wejdź na BiznesOferty.pl        

Sprzedaż doskonała - zaawansowane techniki sprzedaży

Id usługi: 16812 Data dodania: 18.04.2017
Sprzedaż doskonała - zaawansowane techniki sprzedażyNabycie i doskonalenie umiejętności z zakresu:
• Wpływu na przebieg procesu podejmowania decyzji przez Klienta.
• Prowadzenia dialogu z partnerem biznesowym
• Efektywnej analizy i dopasowania produktu do potrzeb Klienta
• Skutecznego wykorzystania technik sprzedaży wymaganych do osiągnięcia celów na poszczególnych etapach procesu sprzedaży, w tym sprzedaży perswazyjnej
• Skutecznego pokonywania obiekcji Klienta z zastosowaniem języka korzyści
• Budowania dobrych relacji biznesowych
• Radzenia sobie w kontaktach z „trudnym klientem”

Wykształcenie pożądanych postaw:
• Zbudowania bądź utrwalenia postawy otwartości na Klienta i jego potrzeby
• Otwartości i chęci do stosowania efektywnych wzorców sprzedaży i budowania trwałych relacji z Klientami
• Wiary we własne możliwości, co do stosowania poznanych technik
• Osobistej odpowiedzialności i zaangażowania za własne wyniki sprzedaży oraz budowanie relacji z klientem
• Chęci rozwoju własnego w zakresie doskonalenia umiejętności sprzedażowych

Metody pracy, które zastosujemy podczas szkolenia
Zajęcia prowadzone są metodą warsztatową opartą na aktywacji uczestników szkolenia poprzez:
• pracę w zespołach
• gry symulacyjne/ ćwiczenia praktyczne – oparte na rzeczywistych przykładach
• dyskusje na forum grupy
• testy/ ankiety
• wykład z prezentacją multimedialną (20%)

Program szkolenia
I. Komunikacja, jako podstawa skutecznej sprzedaży
1. Co należy widzieć o komunikacji?
2. Rodzaje komunikatów.
3. Aktywne słuchanie.
4. Klimat w rozmowie.
5. Techniki dostrajania się.
6. Co jest ważne w skutecznej komunikacji?
7. Techniki zadawania pytań.
II. Przygotowanie do pracy handlowca
• Co należy widzieć o kliencie i o rynku?
• Jaki jest nasz produkt?
• Planowanie pracy handlowca.
• Gdzie poszukiwać nowych klientów?
• Sposoby dotarcia do klienta.
III. Autoprezentacja i prezentacja firmy
• Magia pierwszego wrażenia.
• Jacy jesteśmy – nasze mocne i słabe strony?
• Postawa w pracy handlowca.
• Przedstawianie firmy – mocne i słabe strony.
• Specyfika sprzedaży w waszej branży i jej wpływ na pierwsze wrażenie
IV. Rozpoznawanie zachowań ludzi – typologia klientów.
• Jak rozpoznać określony typ klienta?
• Sposoby komunikacji z określonymi typami klientów.
V. Motywacja zachowań klienta
VI. Stopnie rozmowy handlowej, – co to takiego, wprowadzenie, właściwa kolejność.
VII. Przygotowanie do rozmowy.
• Co należy przygotować przed rozmową handlową?
• Metody wyznaczania celów.
VIII. Pierwsze spotkanie i otwarcie rozmowy.
• Pierwsze wrażenie.
• Prezentacja.
IX. Definiowanie potrzeb.
• Aktywne słuchanie, komunikacja w trakcie rozmowy.
• Parafraza.
• Metoda „lejka”.
• Rozpoznawanie potrzeb.
• Pytania w badaniu potrzeb klienta dostosowane do specyfiki branży
X. Prezentacja oferty.
• Metody prezentacji ceny.
• Dobór argumentów w zależności od typu klienta, specyfika branży – najlepsze argumenty
• Język korzyści – jak przełożyć cechy na korzyści.
• Cross selling i up selling – jak wykorzystać w procesie sprzedaży
XI. Zamknięcie sprzedaży
• Sposoby zamykania sprzedaży.
• Uzyskanie zobowiązania
• Odpieranie zastrzeżeń i obiekcji klienta.
• Techniki zamykania sprzedaży:
XII. Analiza po spotkaniu.
XIII. AIDA – pomoc w prezentacji i procesie sprzedaży.
XIV. Praca z klientem „trudnym”
• Trudne sytuacje i trudni klienci – skąd się biorą?
• Zapobieganie powstawaniu trudnych sytuacji
• Modele postępowania w sytuacjach trudnych
XV. Model sprzedaży perswazyjnej – PSF
• Prezentacja struktury PSF – krótkie omówienie etapów
• Budowanie kontaktu z klientem
• Opis sytuacji w PSF
• Opis sytuacji w PSF
• Mechanizm działania w PSF - truizmy
• Wzmocnienie korzyści w PSF
• Zamknięcie w prezentacji perswazyjnej
XV. Jak utrzymać klienta?
• Budowanie relacji z klientem.
• Potwierdzanie zadowolenia.

Szkolenie prowadzi:
Andrzej Zabawa
Nastawiony na efekt praktyk z dużym doświadczeniem biznesowym w sprzedaży i zarządzaniu operacyjnym.


W ramach szkolenia otwartego gwarantujemy Państwu:

• Miłą i fachową obsługę
• Profesjonalizm trenera
• Ciekawe materiały szkoleniowe
• Dyplomy ukończenia szkolenia
• Wsparcie poszkoleniowe Trenera (do miesiąca po zakończonym szkoleniu)
• Możliwość uzyskania pomocy od Trenerów poprzez profesjonalne forum szkoleniowe, stworzone specjalnie na tego
rodzaju potrzeby.
• Możliwość wpływu na zakres i przebieg szkolenia akceptowalny przez wszystkich jego uczestników
(niektóre firmy twierdzą, że tylko one tak robią ale to nieprawda ... my działamy tak od samego początku).

Oferujemy również możliwość wymiany spostrzeżeń i wniosków z innymi uczestnikami szkolenia:


Oraz:
• Smaczne obiady i przerwy kawowe
• Pomoc w rezerwacji miejsc noclegowych na preferencyjnych warunkach (nocleg nie jest wliczony w cenę szkolenia).
Hotel, w którym odbywa się szkolenie, znajduje się w ścisłym centrum. Możemy zaproponować również inne hotele na nocleg
• Pomoc Opiekuna szkolenia przez cały czas pobytu - doradzamy, jak miło i efektywnie spędzić czas po szkoleniu
• Grupy do 10 osób, dające gwarancję przećwiczenia wszelkich elementów szkolenia oraz warunki sprzyjające łatwej wymianie informacji, konsultacji i integracji

Zadaj firmie pytanie o usługę:

Liczba odwiedzin wpisu: 74
  • Poleć usługę na:  
     
     
Opinie o firmie:
 dodaj opinię

Usługa firmy:

Avenhansen Sp. z o.o.
Komentarze:
Jeszcze nikt nie zamieścił komentarza do usługi.
Twój będzie pierwszy. Zapraszamy.