Logo firmy: Edukacja Sp. z o.o.Edukacja Sp. z o.o.
Meble szkolne, meble biurowe, meble metalowe, meble ogrodowe, tab...
Logo firmy: Vavatech Sp. z o.o.Vavatech Sp. z o.o.
- szkolenia informatyczne - projekty - outsourcing...
Dodaj boks reklamowy w tym miejscu
Stwórz boks dla swojej firmy i promuj ją w Odi.pl.
Logo firmy: Akademia Języków Obcych POLIGLOTA mgr Agata WęgrzynAkademia Języków Obcych POLIGLO...
- kursy językowe dla dzieci, młodzieży i dorosłych (język ang...

Chcesz sprzedać maszyny? Wejdź na BiznesOferty.pl         Chcesz sprzedać nieruchomość komercyjną? Wejdź na BiznesOferty.pl         Aby sprzedawać hurtowo towary? Wejdź na BiznesOferty.pl         Szukasz kontaktów w biznesie? Wejdź na BiznesOferty.pl         Szukasz inwestora? Wejdź na BiznesOferty.pl         Szukasz wspólnika? Wejdź na BiznesOferty.pl         Szukasz dystrybutora? Wejdź na BiznesOferty.pl         Chcesz sprzedać firmę? Wejdź na BiznesOferty.pl        

Coachingowy styl zarządzania jako skuteczne narzędzie zarządzania personelem (coaching biznesowy)

Id usługi: 16818 Data dodania: 18.04.2017
Coachingowy styl zarządzania jako skuteczne narzędzie zarządzania personelem (coaching biznesowy)Jest to obecnie najbardziej popularny i najbardziej skuteczny sposób zarządzania, motywowania i rozwijania potencjału pracowników.
Coaching dotyczy ROZWOJU i wkraczania ponad poziom, na jakim się obecnie znajdujemy. Rozwój ma podstawowe znaczenie dla przeżycia zarówno jednostki, jak i organizacji i jest tym dla biznesu, czym dla biologii ewolucja.
Rozwój polega na zdobywaniu wiedzy, umiejętności, zachowań albo modyfikowaniu tych, którymi się dysponuje. Coaching to więc jedno z narzędzi, które można wykorzystać, aby pomóc pracownikom się rozwijać.

• Co wspólnego z coachingiem ma wielki grecki filozof Sokrates?
• Czy ewolucja = coaching?
• Czy coaching jest na pewno dobrym pomysłem, aby go stosować w zarządzaniu pracownikami?
• Czym różni się life coaching od coachingu menedżerskiego?
• Co jest „sercem” coachingu menedżerskiego?
• Jak umiejętnie przeprowadzić efektywną rozmowę coachingową z pracownikiem?

Na te i inne pytania otrzymacie Państwo odpowiedź przyjmując zaproszenie na szkolenie:
COACHING BIZNESOWY

Korzyści dla uczestników
Oto niektóre z umiejętności, które uczestnicy szkolenia nabędą po jego zakończeniu:
• poznają założenia coachingowego stylu zarządzania i jego wpływu na motywowanie i rozwój pracowników
• odkryją różnice między tradycyjnym sposobem zarządzania, a zarządzaniem w dobie 21. wieku, jaki stanowi coaching
• nauczą się efektywnie stosować metody coachingowe w codziennym zarządzaniu pracownikami, co pozwoli na ich lepszy rozwój
• poznają elementy skutecznych rozmów rozwojowych (coachingowych) ze swoimi pracownikami
• nauczą się, jak pomagać pracownikom w samodzielnym rozwiązywaniu problemów
• nauczą się stosować techniki coachingowe w różnych aspektach relacji zawodowych

Metody pracy, które zastosujemy podczas szkolenia
Zajęcia prowadzone są metodą warsztatową opartą na aktywacji uczestników szkolenia poprzez:
• pracę w zespołach
• gry symulacyjne/ ćwiczenia praktyczne – oparte na rzeczywistych przykładach
• dyskusje na forum grupy, case study
• testy/ ankiety
• wykład z prezentacją multimedialną (20%)

Program szkolenia
I. CO TO JEST COACHING

1. Definicja, rola i historia coachingu w zarządzaniu
2. Coaching, trening, doradztwo – różnice i podobieństwa
3. Podstawowe rodzaje i modele coachingu
4. Czym coaching w zarządzaniu nie jest i nie powinien być

II. KIEDY I JAK STOSOWAĆ COACHING

1. Czy coachingowy styl zarządzania jest dobry na wszystko – kiedy stosować coaching, a kiedy inne metody rozwojowe
2. Coaching w biznesie
3. Zalety stosowania coachingowego stylu zarządzania – czyli nauka zmiany perspektywy

III. PRZEŁOŻONY – COACH – CZYLI KTO?

1. Rola i podstawowe zadania menedżera – coacha
2. Samoocena coacha – jaki styl zarządzania mnie charakteryzuje
3. Cechy, umiejętności i postawa coacha:
• zaakceptowanie zmian
• umiejętność budowania relacji z pracownikami
• aktywne słuchanie
• docenianie/ pochwała
• szacunek
• udzielanie motywującej krytycznej informacji zwrotnej

IV. PROCES COACHINGOWY – ETAPY ROZMOWY COACHINGOWEJ Z PRACOWNIKIEM

1. Zawieranie kontraktu
2. Określenie potrzeb i celów
3. Cechy dobrego celu

V. MOCNE PYTANIA COACHINGOWE

1. Zadawanie pytań w coachingu – dobre pytania coachingowe
2. Moc zadawania pytań otwartych
• pytam, aby się dowiedzieć
• pytam, aby rozwijać
• pytam, aby skłaniać do samodzielnego myślenia

VI. TECHNIKI I NARZĘDZIA W COACHINGU ZARZĄDCZYM. MINI SESJE COACHINGOWE Z UDZIAŁEM UCZESTNIKÓW

VII. PODSUMOWANIE SZKOLENIA

1. Wnioski na poziomie indywidualnym i grupowym
2. Indywidualny plan działań


Szkolenie prowadzi:
Agnieszka Olejnik
Dyplomowany trener biznesu i coach, doświadczony menedżer i ekspert w dziedzinie Zarządzania Zasobami Ludzkimi i Rozwoju

W ramach szkolenia otwartego gwarantujemy Państwu:

• Miłą i fachową obsługę
• Profesjonalizm trenera
• Ciekawe materiały szkoleniowe
• Dyplomy ukończenia szkolenia
• Wsparcie poszkoleniowe Trenera (do miesiąca po zakończonym szkoleniu)
• Możliwość uzyskania pomocy od Trenerów poprzez profesjonalne forum szkoleniowe, stworzone specjalnie na tego
rodzaju potrzeby.
• Możliwość wpływu na zakres i przebieg szkolenia akceptowalny przez wszystkich jego uczestników
(niektóre firmy twierdzą, że tylko one tak robią ale to nieprawda ... my działamy tak od samego początku).

Oferujemy również możliwość wymiany spostrzeżeń i wniosków z innymi uczestnikami szkolenia:


Oraz:
• Smaczne obiady i przerwy kawowe
• Pomoc w rezerwacji miejsc noclegowych na preferencyjnych warunkach (nocleg nie jest wliczony w cenę szkolenia). Hotel, w którym odbywa się szkolenie, znajduje się w ścisłym centrum. Możemy zaproponować również inne hotele na nocleg
• Pomoc Opiekuna szkolenia przez cały czas pobytu - doradzamy, jak miło i efektywnie spędzić czas po szkoleniu
• Grupy do 10 osób, dające gwarancję przećwiczenia wszelkich elementów szkolenia oraz warunki sprzyjające łatwej wymianie informacji, konsultacji i integracji

Zadaj firmie pytanie o usługę:

Liczba odwiedzin wpisu: 256
  • Poleć usługę na:  
     
     
Opinie o firmie:
 dodaj opinię

Usługa firmy:

Avenhansen Sp. z o.o.
Komentarze:
Jeszcze nikt nie zamieścił komentarza do usługi.
Twój będzie pierwszy. Zapraszamy.