Logo firmy: Lingua House Szkoła Języków ObcychLingua House Szkoła Języków Obc...
Oferujemy kursy językowe dla dzieci, dorosłych i firm: - angiels...
Logo firmy: Studium Techniki Dentystycznej Eugeniusz NagadowskiStudium Techniki Dentystycznej ...
Zespół Szkół Eugeniusza Nagadowskiego oferuje: - naukę w system...
Dodaj boks reklamowy w tym miejscu
Stwórz boks dla swojej firmy i promuj ją w Odi.pl.
Logo firmy: Zachodniopomorskie Centrum Informatyki Piotr KowalskiZachodniopomorskie Centrum Info...
- Kursy komputerowe - Szkolenia informatyczne dla firm - Doradz...

Aby sprzedawać hurtowo towary? Wejdź na BiznesOferty.pl         Szukasz dystrybutora? Wejdź na BiznesOferty.pl         Szukasz kontaktów w biznesie? Wejdź na BiznesOferty.pl         Szukasz wspólnika? Wejdź na BiznesOferty.pl         Chcesz sprzedać firmę? Wejdź na BiznesOferty.pl         Chcesz sprzedać maszyny? Wejdź na BiznesOferty.pl         Szukasz inwestora? Wejdź na BiznesOferty.pl         Chcesz sprzedać nieruchomość komercyjną? Wejdź na BiznesOferty.pl        

Zarządzanie rozwojem pracowników i budowanie ścieżek karier

Id usługi: 16819 Data dodania: 18.04.2017
Zarządzanie rozwojem pracowników i budowanie ścieżek karierZarządzanie rozwojem pracowników nie ogranicza się tylko do organizacji i przeprowadzenia szkoleń w organizacji, to zdecydowanie szersze pojęcie i wymaga większej roli działów HR i całej kadry kierowniczej organizacji. To nie tylko szkolenia w tradycyjnej formie, ale również wiele form nieformalnych sposobów uczenia się, które pozwoli zwiększyć potencjał pracowników organizacji.

Korzyści dla uczestników
• Poznanie praktycznych wskazówek dotyczących zagadnień dotyczących tematyki zarządzania rozwojem pracowników w organizacji
• Poznanie narzędzi i roli badania potrzeb rozwojowych pracowników
• Poznanie formalnych i nieformalnych form uczenia się
• Pokazanie zmieniającej się roli działów HR i kadry kierowniczej organizacji w procesie rozwoju pracowników.

Program szkolenia
1. Rozwój pracowników w organizacjach – podejście biznesowe
• Zasoby ludzkie jako największy potencjał organizacji
• Czynniki ułatwiające uczenie się w organizacjach
• Różnice pomiędzy szkoleniem a rozwojem pracowników
• Etapy rozwoju pracowników
• Cykl rozwojowy w organizacji - model biznesowy
o Rozwój a wyniki w organizacji
o Model wdrożeniowy
• Budowanie efektywnej polityki rozwoju pracowników
2. Formalne i nieformalne sposoby uczenia się
• Model 70:20:10 w praktyce biznesowej
o formy uczenia się przez doświadczenie
o formy uczenia się od innych
o tradycyjne formy uczenia się
• Co jest niezbędne do wprowadzenia 70:20:10?
• Rola HR tradycyjnie i w modelu 70:20:10
• Transfer nowych umiejętności na stanowisko pracy
o Dotychczasowe doświadczenia - przegląd dostępnych badań
o Bariery w transferze nowych umiejętności
3. Koncepcje nauczania osób dorosłych
• Zasady nauczania osób dorosłych
• Cykl „uczenia się przez doświadczenie” Davida Kolba
• Teoria nauczania według Honeya i Mumforda
• Lewo/Prawo – półkulowy styl nauki
4. Rola kadry kierowniczej w procesie rozwoju
• Klimat organizacji sprzyjający rozwojowi pracownikom – nastawienie kierowników (rozwój pracowników jako podstawowa kompetencja kierowników)
• Rozmowa oceniająca jako ważny element rozwojowy pracowników
• Rola kadry kierowniczej w szkoleniach wewnętrznych organizacji
5. Badanie potrzeb rozwojowych w organizacji- ćwiczenia
• Diagnoza potencjału rozwojowego pracowników
o Informacje z ocen okresowych
o AC i DC
o Pozostałe narzędzia badawcze (wywiad, obserwacja, burze mózgów, ankieta, testy i inne)
• Etapy badania potrzeb rozwojowych
• Cele rozwojowe i szkoleniowe
• Budowanie ścieżek rozwoju pracowników
• Wybór form uczenia się pracowników (formalne i nieformalne)
6. Ocena efektywności
• Kiedy projekt możemy uznać za udany?
• Narzędzia służące do badania efektów szkoleniowych
• Ocena szkolenia - oparta na modelu Donalda L. Kirkpatricka
7. Podsumowanie szkolenia

Szkolenie prowadzi:
Adrianna Zbińska
Trener i praktyk. Ukończyła zarządzanie oraz prawo na Uniwersytecie Wrocławskim, a także studia podyplomowe pedagogiczne na Uniwersytecie Zielonogórskim. Wieloletni menedżer, kierujący spółką i wieloma projektami.


W ramach szkolenia otwartego gwarantujemy Państwu:

• Miłą i fachową obsługę
• Profesjonalizm trenera
• Ciekawe materiały szkoleniowe
• Dyplomy ukończenia szkolenia
• Wsparcie poszkoleniowe Trenera (do miesiąca po zakończonym szkoleniu)
• Możliwość uzyskania pomocy od Trenerów poprzez profesjonalne forum szkoleniowe, stworzone specjalnie na tego
rodzaju potrzeby.
• Możliwość wpływu na zakres i przebieg szkolenia akceptowalny przez wszystkich jego uczestników
(niektóre firmy twierdzą, że tylko one tak robią ale to nieprawda ... my działamy tak od samego początku).

Oferujemy również możliwość wymiany spostrzeżeń i wniosków z innymi uczestnikami szkolenia:


Oraz:
• Smaczne obiady i przerwy kawowe
• Pomoc w rezerwacji miejsc noclegowych na preferencyjnych warunkach (nocleg nie jest wliczony w cenę szkolenia).
Hotel, w którym odbywa się szkolenie, znajduje się w ścisłym centrum. Możemy zaproponować również inne hotele na nocleg
• Pomoc Opiekuna szkolenia przez cały czas pobytu - doradzamy, jak miło i efektywnie spędzić czas po szkoleniu
• Grupy do 10 osób, dające gwarancję przećwiczenia wszelkich elementów szkolenia oraz warunki sprzyjające łatwej wymianie informacji, konsultacji i integracji

Zadaj firmie pytanie o usługę:

Liczba odwiedzin wpisu: 129
  • Poleć usługę na:  
     
     
Opinie o firmie:
 dodaj opinię

Usługa firmy:

Avenhansen Sp. z o.o.
Komentarze:
Jeszcze nikt nie zamieścił komentarza do usługi.
Twój będzie pierwszy. Zapraszamy.