Logo firmy: Lingua House Szkoła Języków ObcychLingua House Szkoła Języków Obc...
Oferujemy kursy językowe dla dzieci, dorosłych i firm: - angiels...
Logo firmy: Studium Techniki Dentystycznej Eugeniusz NagadowskiStudium Techniki Dentystycznej ...
Zespół Szkół Eugeniusza Nagadowskiego oferuje: - naukę w system...
Dodaj boks reklamowy w tym miejscu
Stwórz boks dla swojej firmy i promuj ją w Odi.pl.
Logo firmy: Zachodniopomorskie Centrum Informatyki Piotr KowalskiZachodniopomorskie Centrum Info...
- Kursy komputerowe - Szkolenia informatyczne dla firm - Doradz...

Aby sprzedawać hurtowo towary? Wejdź na BiznesOferty.pl         Szukasz wspólnika? Wejdź na BiznesOferty.pl         Chcesz sprzedać firmę? Wejdź na BiznesOferty.pl         Chcesz sprzedać maszyny? Wejdź na BiznesOferty.pl         Szukasz kontaktów w biznesie? Wejdź na BiznesOferty.pl         Szukasz dystrybutora? Wejdź na BiznesOferty.pl         Chcesz sprzedać nieruchomość komercyjną? Wejdź na BiznesOferty.pl         Szukasz inwestora? Wejdź na BiznesOferty.pl        

Rozmowa oceniająca i trudne rozmowy z pracownikami

Id usługi: 16820 Data dodania: 18.04.2017
Rozmowa oceniająca i trudne rozmowy z pracownikamiPraca menedżera to nieustanne kształtowanie relacji z pracownikami. W codziennej pracy przekłada się to bezpośrednio na prowadzenie rozmów z pracownikami. Od nich zależy atmosfera wśród ludzi, motywacja pracowników, a także sukces całego zespołu i firmy.
Celem szkolenia jest praktyczne przećwiczenie rozmów, które każdy menedżer prowadzi na co dzień: rozmowy nagradzającej, karzącej, motywującej, rozmowy prowadzonej w systemie ocen pracowniczych, udzielanie informacji zwrotnej, delegowanie obowiązków.
Szkolenia przygotowane zostało w formie warsztatów aktywizujących uczestników, dzięki czemu będą oni mieli szansę przećwiczenia teoretycznej wiedzy w praktycznych i laboratoryjnych warunkach.

Korzyści dla uczestników
Po szkoleniu uczestnicy będą w stanie:
• Przygotować i przeprowadzić profesjonalne wystąpienie do zespołu
• Prowadzić rozmowy z pracownikami, w oparciu o podane schematy i zasady
• Zastosować w praktyce zasady komunikacyjne, związane z przepływem informacji w zespole na płaszczyźnie szef – pracownik
• Efektywnie budować relacje w swoich zespołach
• Udzielać informację zwrotną

Szkolenia polecamy dla
Szkolenie skierowane jest do osób, które zarządzają zespołami pracowników (kierownicy, dyrektorzy, menedżerowie, liderzy projektów) i do wszystkich, którzy chcą praktycznie przećwiczyć swoje umiejętności z tego zakresu.

Metody pracy, które zastosujemy podczas szkolenia
Wśród technik aktywizujących uczestników pojawią się m.in.
• dyskusje
• studium przypadku
• ćwiczenia indywidualne i grupowe
• kwestionariusze i testy zachowań
• odgrywanie scenek/ról
• burze mózgów

Program szkolenia
1. Umiejętności komunikacyjne szefa
• Pytania i parafrazy
• Aktywne słuchanie
• Rola emocji w prowadzeniu rozmów
2. Expose szefa
• Budowanie autorytetu
• Przekazywanie zasad współpracy – forma i atmosfera
3. Codzienne rozmowy z pracownikami
• Nagradzanie
o Budowanie atmosfery
o Zyski menedżera w obszarze nagradzania
• Karanie
o Stopniowanie komunikatu
o Konsekwencja warunek konieczny
• Informacja zwrotna
o Zasady udzielania informacji zwrotnej
o Schematy, które można wykorzystać podczas rozmów z pracownikami
o Pozytywna i negatywna informacja zwrotna
4. Rozmowa jako element systemu cen pracowniczych
• Przeszkody w skutecznym ocenianiu – jak je pokonywać
• Metody i narzędzia wykorzystywane w ocenianiu pracowników
• Rozmowa oceniająca – etapy, zasady jej prowadzenia, zasady udzielania motywujących informacji zwrotnych
• Obiektywność oceny, wyciąganie wniosków z oceny, wpływ oceny na ścieżki kariery
5. Delegowanie zadań
• Czynniki sukcesu w delegowaniu
• Elementy, które można delegować
• Granice delegowania
• Opory przeciwko delegowaniu
• Błędy w delegowaniu i sposoby ich przezwyciężania
• Komunikacja w procesie delegowania
• Krąg reguł, które obowiązują w delegowaniu


Szkolenie prowadzi:
Aleksandra Chrapko
Doświadczony specjalista HR, ekspert w dziedzinie zarządzania ludźmi i umiejętności "miękkich", konsultant stanowisk kierowniczych wielu firm i instytucji. Pasjonat, w "lekki" sposób mówiący o nie zawsze "lekkich" sprawach.


W ramach szkolenia otwartego gwarantujemy Państwu:

• Miłą i fachową obsługę
• Profesjonalizm trenera
• Ciekawe materiały szkoleniowe
• Dyplomy ukończenia szkolenia
• Wsparcie poszkoleniowe Trenera (do miesiąca po zakończonym szkoleniu)
• Możliwość uzyskania pomocy od Trenerów poprzez profesjonalne forum szkoleniowe, stworzone specjalnie na tego
rodzaju potrzeby.
• Możliwość wpływu na zakres i przebieg szkolenia akceptowalny przez wszystkich jego uczestników
(niektóre firmy twierdzą, że tylko one tak robią ale to nieprawda ... my działamy tak od samego początku).

Oferujemy również możliwość wymiany spostrzeżeń i wniosków z innymi uczestnikami szkolenia:

Oraz:
• Smaczne obiady i przerwy kawowe
• Pomoc w rezerwacji miejsc noclegowych na preferencyjnych warunkach (nocleg nie jest wliczony w cenę szkolenia). Hotel, w którym odbywa się szkolenie, znajduje się w ścisłym centrum. Możemy zaproponować również inne hotele na nocleg
• Pomoc Opiekuna szkolenia przez cały czas pobytu - doradzamy, jak miło i efektywnie spędzić czas po szkoleniu
• Grupy do 10 osób, dające gwarancję przećwiczenia wszelkich elementów szkolenia oraz warunki sprzyjające łatwej wymianie informacji, konsultacji i integracji

Zadaj firmie pytanie o usługę:

Liczba odwiedzin wpisu: 108
  • Poleć usługę na:  
     
     
Opinie o firmie:
 dodaj opinię

Usługa firmy:

Avenhansen Sp. z o.o.
Komentarze:
Jeszcze nikt nie zamieścił komentarza do usługi.
Twój będzie pierwszy. Zapraszamy.